Sterker nog, mensen van ná 2000... Kunnen al lopen, praten en gaan bijna naar de middelbare schoolquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:34 schreef Marco001 het volgende:
Iemand uit 96 is al bijna 18... Damn ik word echt oud.
Staat wel in de beschrijving, bij Energieweg willen ze een fotoquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:13 schreef Ordinateur het volgende:
Morgen een auto ophalen aan het beruchte Keizer Karel plein hier in Nijmegen, om die vervolgens naar Meerkerk snelweg te brengen. Hadden jullie het er nou laatst over dat je daar een foto moet maken van de kilometerstand?
Bij mij staat er in ieder geval niks, dus ga ook mooi geen foto maken. Misschien dat het bij EW wel in de info staat en bij AR niet?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:22 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Staat wel in de beschrijving, bij Energieweg willen ze een foto
Kan inderdaad zijn, maar maak je geen zorgen, bij mij hebben ze er niet eens naar gevraagdquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:29 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Bij mij staat er in ieder geval niks, dus ga ook mooi geen foto maken. Misschien dat het bij EW wel in de info staat en bij AR niet?
Had je toch maar de Xperia z2 moeten kopen. Heb hem nu twee dagen en mens, wat een bazending is dat zeg!quote:
Ik heb een S5.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:50 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Had je toch maar de Xperia z2 moeten kopen. Heb hem nu twee dagen en mens, wat een bazending is dat zeg!
Krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb een S5.
Tweede al, de eerste is al kapot.
Das Kutquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Fabricagefout, scherm kapte ermee. Zat gewoon in m'n broekzak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fiorano op 09-05-2014 11:52:13 ]Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ja, heb m ook gehad. Had het graag gedaan, voor valet spelen lijkt me wel een keer leukquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:01 schreef DrSnuggle het volgende:
Anderen PCers ook een mailtje gekregen voor een mooi (valet parking/thuisbrengservice) project? Ik heb mij meteen voor die dag beschikbaar gezet.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:32 schreef Fiorano het volgende:
We've got ourselves an Amboeaatje:
Ik denk dat z'n voet van de koppeling gleed...Amoeba, niet Amboe. Godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is lullig. Mooi verneukt die motorkap. Kreeg gisteren een mail dat dat eigen risico wordt ingehouden.![]()
We've got ourselves an Amboeaatje:
Ik denk dat z'n voet van de koppeling gleed...Amoeba heeft een nieuwe betekenis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry, kansloos van mezelfquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Amoeba, niet Amboe. Godverdomme.
Dat is lullig. Mooi verneukt die motorkap. Kreeg gisteren een mail dat dat eigen risico wordt ingehouden.
Ik moet er wel aan wennen... Geen fysiek keyboard meer vooral. Maar het bevalt me tot nu toe wel.quote:
Hoezo lijkt dat je sterk?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:59 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Als AR je verplicht die app te gebruiken ja, wat me sterk lijkt.
Sowieso. Dan nog kun je als bedrijf wel zeggen dat het gebruik van de AR app op den duur verplicht wordt. Of dat slim blijkt te zijn is een andere vraag, maar enfin.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:06 schreef Sarasi het volgende:
Omdat niet iedereen een smartphone of een data-abonnement heeft?
We've got ourselves an Amoebaatje:
Ik denk dat z'n voet van de koppeling gleed...Alleen heeft de Aventador geen koppelingspedaal, want automaat. Ik denk dat hij probeerde te revven, maar vergat de auto in P te zetten oid. In ieder geval een knap stomme actie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ie ook met locatie werktquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:14 schreef Sarasi het volgende:
Daarom lijkt het mij sterk. Tuurlijk kunnen ze het verplichten, maar ik denk dus niet dat ze dat gaan doen. En ik zie ook niet goed hoe het fraude verminderd eigenlijk.
GPS? Dan haal ik het ophaaladres nog niet eens op de accu.quote:
Laat staan al die bejaarden zonder smartphone. Die zullen dan een smartphone aan moeten schaffen omdat AR dat wil. Not gonna happen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
GPS? Dan haal ik het ophaaladres nog niet eens op de accu.
Gewoon eenmalig een locatie vaststellen (ik ga er vanuit dat ze je niet de hele dag gaan volgenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
GPS? Dan haal ik het ophaaladres nog niet eens op de accu.
Als hij continu je locatie volgt kan hij je arrivals en departures loggen vanaf een gegeven GPS locatie. Ten eerste vreet dat stroom en ten tweede kun je zo niet frauderen. Daarnaast is het systeem ook niet waterdicht, stel dat je GPS ontvanger kapot is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:05 schreef Viezze het volgende:
[..]
Gewoon eenmalig een locatie vaststellen (ik ga er vanuit dat ze je niet de hele dag gaan volgen) kost weinig batterij.
Sowieso is hier nog makkelijk mee te frauderen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als hij continu je locatie volgt kan hij je arrivals en departures loggen vanaf een gegeven GPS locatie. Ten eerste vreet dat stroom en ten tweede kun je zo niet frauderen. Daarnaast is het systeem ook niet waterdicht, stel dat je GPS ontvanger kapot is.
Je hebt inderdaad apps die het GPS signaal kunnen faken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:13 schreef Sarasi het volgende:
Heb je niet ook van die omzeilers voor die dingen? Dat 'ie een schaduwlocatie doorgeeft? Of hoef je alleen 'in te loggen' bij vertrek en aankomst locatie? Maar dan kun je onderweg nog zat frauderen lijkt me. Dus ik zie het niet zo, maargoed.
Die had ik vandaag.. Toen de CP op het formulier aangaf dat er geen radio in zat dacht ik even dat ie een grapje maakte, bleek er echt geen radio in te zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:55 schreef Amoeba het volgende:
Maar enfin, ik ben tester, dus we zullen het zien.
Maandag Oirschot - Apeldoorn in een Polo en Zwolle - Breukelen in EINEM KIA PICANTEAU![]()
![]()
![]()
kutbakken
Daarom ben ik toen voor de BlackBerry Q10 gegaanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik moet er wel aan wennen... Geen fysiek keyboard meer vooral. Maar het bevalt me tot nu toe wel.
Ik houd niet van dat OS. En ik wen er vast snel genoeg aan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:27 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Daarom ben ik toen voor de BlackBerry Q10 gegaan
1 ding : SwiftKeyquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef Wave103 het volgende:
Ik dacht ook dat ik aan het android toetsenbord zou wennen. Twee jaar verder en ik mis nog elke dag mijn BlackBerry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |