Toch vind ik die Astra ergerquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:34 schreef Viezze het volgende:
PriusHoe meer ik er in rij hoe erger ik hem vind
Vind je het erg als ik het maar een gat vind? Ik moest gewoon overstappen van bus.quote:
Nee, turboloze 1.4 met 100pk. Geloof dat er 120 of 140pk in zit als je iets hebt waar Turbo op staat.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:49 schreef Viezze het volgende:
Ja dat is een ramp, bedoel je de uitvoering met de "Turbo"? Er staat turbo achterop maar volgens mij is dat de enige gemonteerde turbo
Nee. Gewoon een Astra Ecoquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:49 schreef Viezze het volgende:
Ja dat is een ramp, bedoel je de uitvoering met de "Turbo"? Er staat turbo achterop maar volgens mij is dat de enige gemonteerde turbo
Ha ha, dat is ook meestal de tactiek waar ik voor kies. Maar eens kijken of mijn CP morgen tien minuutjes over heeftquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:57 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Bij aflevering met puppy-oogjes vragen waar de dichtsbijzijnde bushalte is. Vaak bieden ze je dan om je even af te zetten ergens. Maak ik altijd wel mee eigenlijk :p
de turbo versies zitten allen binnen de 10sec op de 100. Die willen dus wel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, turboloze 1.4 met 100pk. Geloof dat er 120 of 140pk in zit als je iets hebt waar Turbo op staat.
Die Turbo versies zijn de ergsten, die willen met geen mogelijkheid vooruit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
de turbo versies zitten allen binnen de 10sec op de 100. Die willen dus wel.
Contact Persoonquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:11 schreef Crepes_Suzette het volgende:
Misschien erg dom, maar zou ik mogen vragen wat CP betekend? Ik kwam niet verder dan cipier of Center Parcs.
Goeie usernamequote:Op donderdag 8 mei 2014 00:11 schreef Crepes_Suzette het volgende:
Misschien erg dom, maar zou ik mogen vragen wat CP betekend? Ik kwam niet verder dan cipier of Center Parcs.
Als je privechauffeur wil worden is dat een voordeel zeker als je niet in een grote stad woont, als hiker is het niet nodig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:28 schreef Crepes_Suzette het volgende:
Dank u, dat had ik zelf nog wel moeten kunnen raden. Dan had ik nog één vraag. Als ik bij Easyway kijk voor solliciteren, dan vragen ze of ik in bezit ben van een eigen auto, vanwaar deze vraag eigenlijk? Kon hem in de afgelopen 5 topics niet vinden.
Mijn ouders hebben zo'n nieuwe Astra turbo. Ik snap al die negativiteit niet, hij rijdt best prima. Het is natuurlijk geen racemonster maar dat zijn mijn ouders ook niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:49 schreef Viezze het volgende:
Precies, de turbo uitvoeringen zijn best ok.quote:Op donderdag 8 mei 2014 07:26 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zo'n nieuwe Astra turbo. Ik snap al die negativiteit niet, hij rijdt best prima. Het is natuurlijk geen racemonster maar dat zijn mijn ouders ook niet.![]()
En verder zit er een vet neon licht rond de versnellingspook.^^
Opel heeft sowieso niet zoveel begrepen. Van auto's in het algemeen niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:58 schreef MuurStraat het volgende:
Opel is dan ook wel het merk dat het minst begrepen heeft van die eco blokken, wat een verschrikkelijke motoren zijn die ecoflex dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Die van EW is een B6 uit het jaar kruik... in 2010 kwam de B7quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:52 schreef Drilboor het volgende:
Die Passat die ik morgen krijg komt uit 2011
Zeker de 2.0 dieselblokken zijn prima, had er tijdje geleden eentje met 250.000km maar die trok nog aardig vlot op!quote:
6 maanden je rijbewijs is ook een eis...quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:37 schreef Schaapje96 het volgende:
Wiehoee, ik sta op de wachtlijst, alleen word ik pas over 30 dagen 18.. Kan ik er dan een beetje op rekenen dat ik dan ook een reactie krijg in omgeving Amsterdam? (Voldoe verder wel aan alle eisen, maar als ze lang wachten ben ik natuurlijk tweedejaars)
Ik heb 'm iets meer dan 10 maandenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:56 schreef Krotenkoker het volgende:
[..]
6 maanden je rijbewijs is ook een eis...
Lijkt mij dat rijden onder begeleiding daar niet onder valt eerlijk gezegdquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:04 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Ik heb 'm iets meer dan 10 maanden
Denk het wel hoor, in Duitsland is je proeftijd daardoor ook korterquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:06 schreef Krotenkoker het volgende:
[..]
Lijkt mij dat rijden onder begeleiding daar niet onder valt eerlijk gezegd
Aan het pasje kan je het verder niet zien, nouja je kan tot de conclusie komen dat ik nooit 18 kan zijn geweest toen ik 'm haalde. En met die rijtest moet je wel kunnen zien wat voor iemand je voor je hebt lijkt me. Nouja wordt gewoon afwachten dus en anders bel ik ze over een maand wel evenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:06 schreef Krotenkoker het volgende:
[..]
Lijkt mij dat rijden onder begeleiding daar niet onder valt eerlijk gezegd
Ja dat is gewoon dat terrein van hun. Remarketing = leaseauto's verkopen (in deze context dan).quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:59 schreef Drilboor het volgende:
Weet iemand wat er bedoeld wordt met Remarketing Centre bij de grote in Breda?
Mijn broertje is 19 en uit '95.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:34 schreef Marco001 het volgende:
Iemand uit 96 is al bijna 18... Damn ik word echt oud.
Ik heb me vandaag ook aangemeld en word over 2 maanden 18. :pquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:37 schreef Schaapje96 het volgende:
Wiehoee, ik sta op de wachtlijst, alleen word ik pas over 30 dagen 18.. Kan ik er dan een beetje op rekenen dat ik dan ook een reactie krijg in omgeving Amsterdam? (Voldoe verder wel aan alle eisen, maar als ze lang wachten ben ik natuurlijk tweedejaars)
Ook het eerste wat ik dacht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:34 schreef Marco001 het volgende:
Iemand uit 96 is al bijna 18... Damn ik word echt oud.
Dan moet je bij AR, die nemen namelijk senioren aanquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:25 schreef jurgenov het volgende:
[..]
Ik heb me vandaag ook aangemeld en word over 2 maanden 18. :p
Is het een vereiste dat je eerstejaars bent of nemen ze dat niet zo nauw bij EW? Aankomend schooljaar ben ik namelijk ook tweedejaars..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |