staat volgens mij allemaal in her schengen verdrag. Google maar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:22 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hetzelfde als met toeteren, alleen bij gevaar.
Niks gehad, maar ik woon ook niet in de buurt. Jij wel zeker?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:50 schreef DukeJan het volgende:
Zijn er nog meer AR'ers van dit forum die gemaild zijn namens de grote uit Breukelen?
Nopequote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:50 schreef DukeJan het volgende:
Zijn er nog meer AR'ers van dit forum die gemaild zijn namens de grote uit Breukelen?
Jup, Utrecht.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Niks gehad, maar ik woon ook niet in de buurt. Jij wel zeker?
Yes, lekker in het jasje lopen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:50 schreef DukeJan het volgende:
Ja, lijkt me wel prima eigenlijkquote:
Hoorde daar laatst al een senior over. Worden jullie dan ingehuurd door Breukelen ofwat?quote:
Je moet eenmalig naar een bijeenkomst komen in Breukelen, en als er ritten vanaf Breukelen zijn krijgen de chauffeurs die zo'n felbegeerde jas hebben voorkeur op die rit. Je blijft ook andere ritten rijden staat in de mail.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoorde daar laatst al een senior over. Worden jullie dan ingehuurd door Breukelen ofwat?
Morgen Eindhoven - Rozenburg NH, Noordwijk - Amersfoort.
Cars: Audi A4 en een Hyundai ix35
k den
En in Zwolle, Haarlem, Utrecht, Groningen enz. Universiteiten zijn ook allemaal gesloten op 5 mei, dus wel begrijpelijk dat ze het weekendov door laten lopen op maandag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
In Wageningen zeker. Geen normaal mens die werkte. Alleen maar feestgangers de hele dag.
Station Ede-Wageningen was 1 grote verzamelplaats van jeugd op weg naar Wageningen.
Soort Woodstock comes to Gelderland idee.![]()
Een gewoon jackie van die LM oid ?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:11 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Je moet eenmalig naar een bijeenkomst komen in Breukelen, en als er ritten vanaf Breukelen zijn krijgen de chauffeurs die zo'n felbegeerde jas hebben voorkeur op die rit. Je blijft ook andere ritten rijden staat in de mail.
Jup.quote:
quote:Bovendien wil LM graag het protocol tijdens het afleveren aanscherpen om zo nog meer de berijder te ontzorgen en meer service te bieden.
Leuke dingetjesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:03 schreef Drilboor het volgende:
Morgen meer dan prima dagje, wisselrit Breda-Amsterdam met BMW X3 en Mercedes GLK 220. En dan nog naar Roosendaal om een Fiesta op te halen en die naar Breda brengen. Intotaal 150k aan aanschaf waarde onder mijn kont morgen.
Nee. Gelukkig nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:50 schreef DukeJan het volgende:
Laatst ook een Crafter gereden ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig niet
Ken ook wel een paar seniors die vrijwel uitsluitend nog voor hun rijden ja.
Vandaag een Mini gereden. Zo'n Countryman. Dat is de naam Mini onwaardig zeg, een Crafter is er niks bij. Gruwelijk lomp uit de kluiten gewassen vehikel
Meldquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:43 schreef Amoeba het volgende:
Net zoiets als een Renault Master, daar wil je ook niet voor je plezier in rijden.
Zijn ook verkapte Nissan, de 3 liter versies dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:48 schreef Sjouveur het volgende:
Ik vind een Renault Master een prima bus, ben er 2x mee naar zuid Frankrijk geknald, zelfs nog mee de Alpe d'Huez op. Dat ding geeft echt geen krimp!
Precies, niks mis mee! Vond hem erg fijn rijden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:44 schreef Viezze het volgende:
Een Crafter rijdt prima hoor. Niet zo prettig als het hard waait maar anders prima te doen.
Amoeba is het wel gewend om weg te waaien als het hard waaitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:44 schreef Viezze het volgende:
Een Crafter rijdt prima hoor. Niet zo prettig als het hard waait maar anders prima te doen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Amoeba is het wel gewend om weg te waaien als het hard waait
Blegh nee. Ik vind het maar lomp.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:29 schreef Solidberg het volgende:
Vind Crafter en Masters wel leuk, hoe hoger/langer, hoe beter
Door dat lompe wordt het parkeren, bochten nemen etc ook iets moeilijker en in mijn mening leuker , overigens is de hogere zitplaats ook wel fijn in mijn optiekquote:
Eensch!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef Fiorano het volgende:
Hoe groter de bus, hoe mooier. Parkeren, manoeuvreren ik hou er van
Ja, precies. Bij een bus kun je de gehele buitenkant overzien. Een beetje lage, uit de kluiten gewassen Sedan kan veel verder uitsteken dan je denkt. Denk dat ik zonder parkeersensoren toch al menig sedan tegen een hek aan gezet zou hebbenquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:46 schreef Marco001 het volgende:
Ik snap niet waaron jullie het inparkeren van een bus zo moeilijk vinden. Ik vind het een stuk makkelijker dan b.v. een sedan.
Particulier of bedrijf?quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:36 schreef kweenie1 het volgende:
Hier een auto ophalen TUSSEN 17.00 EN 17.15. Nu komen mijn reismogelijkheden om 16:35 en 17:05 aan(op het adres, dus wandeltijd meegerekend). Ik kan me ergens ook vaag herinneren dat de tijd dat je de auto ophaalt de tijd is dat je daar vertrekt.
16:35 daar dan toch
Ophalen bij [naam van] incassobureauquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:58 schreef trolley het volgende:
[..]
Particulier of bedrijf?
Indien particulier zou ik voor 17:05 gaan, omdat deze tijden vaak met de klant zijn besproken. Klant kan bijvoorbeeld aan het werk zijn tot 17:00 waardoor eerder ophalen geen optie is. Bij een bedrijf zijn de tijden meestal natte vingerwerk.
Dan zou ik de gok wagen. Mocht de CP niet aanwezig zijn nog op dat moment, krijg je vast wel koffie aangebodenquote:
Zoiets dacht ik dus ook, en wil eigenlijk niet het risico nemen dat ik daar straks om half 6 aankom vanwege vertraging enzo. Dan sta ik gegarandeerd voor een gesloten deur, of zijn ze zo chagrijnig als wat.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:30 schreef trolley het volgende:
[..]
Dan zou ik de gok wagen. Mocht de CP niet aanwezig zijn nog op dat moment, krijg je vast wel koffie aangeboden
Haha, hoe lang ben je met het OV onderweg dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:01 schreef Exorbitantes het volgende:
Groningen - Naar het puntje van limburg. Nu een pokke eind ov'en huiswaarts
4 uur en 52 minutenquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:23 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Haha, hoe lang ben je met het OV onderweg dan?
Lekker slapen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:34 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
4 uur en 52 minuten.
De rit heen: 4 uur.
Het liefst nog een flinke aanhanger erachter!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef Fiorano het volgende:
Hoe groter de bus, hoe mooier. Parkeren, manoeuvreren ik hou er van
Gewoon zeggen dat je slecht ter been bent, en daardoor langer over de afstand doet!quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:10 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Lekker is dat, pas vanaf 45 minuten mag je een taxi bellen
Bij aflevering met puppy-oogjes vragen waar de dichtsbijzijnde bushalte is. Vaak bieden ze je dan om je even af te zetten ergens. Maak ik altijd wel mee eigenlijk :pquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:02 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Ik moet morgen 35 minuten lopen van afleveradres naar bushalte. Vanaf welke loopafstand is een taxi bellen geoorloofd?
Borgerquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Lekker slapen.
Ook een keer gehad. Eindhoven - Borger
Was 4,5 uur bezig met alles om in Borger te komen, mocht ik daarna met een Caddy naar Hapert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |