SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik het gewoon opsturen?
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:23 schreef Kiprollade het volgende:
SowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik het gewoon opsturen?![]()
Gas erop met die masters of nietquote:Op zondag 4 mei 2014 00:32 schreef Panthera. het volgende:
Overigens moest ik vrijdag een auto ophalen voor het bedrijf dat onder andere in Meerkerk zit. Daar zijn twee formulieren voor, één met schadenotatie en één zonder. Ik was daar samen met een paar andere hikers, één daarvan had het verkeerde formulier meegenomen, die met schadeWordt meteen duidelijk dat hoewel die hoofdletters en vette teksten en uitroeptekens irritant zijn, ze misschien ook wel nodig zijn voor de domme hikers onder ons. Hoewel je je meteen ook vragen gaat stellen over de sollicitatieprocedure.
Haha gebeurt vaker, word je lekker gemaakt met van die dure huizen, mag je rijden in zo'n burgelijke lease wagen.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:49 schreef Sjouveur het volgende:
Zo, de avondrit viel prima mee. Meneer verontschuldigde zich dat ze niet met de 911 gekomen waren, omdat mevrouw geen zin had om opgepropt achterin te zitten :p. 20 euro fooi gekregen voor 40 minuten rijden in een Touran, dikke prima.
En soms heb je van die mensen die dan in een gewoon huis wonen en dan een Jaguar X-Type rijden.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:09 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Haha gebeurt vaker, word je lekker gemaakt met van die dure huizen, mag je rijden in zo'n burgelijke lease wagen.de fooi is wel weer meer dan prima.
Moest gelijk hieraan denkenquote:Op zondag 4 mei 2014 15:28 schreef Viezze het volgende:
Ja en je hebt ook mensen in een woonwagen die een S-klasse rijden.
Meteen ff langs huis gereden, vaartbroek?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:08 schreef Viezze het volgende:
Leuke rit gehad zo voor het weekend
[ afbeelding ]
Ja, moest een uur wachten. Wel toevallig dat je het herkent, zo bekend is het niet onder studenten. Of heb je het opgezocht adhv Jordy's?quote:Op zondag 4 mei 2014 16:37 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Meteen ff langs huis gereden, vaartbroek?![]()
Voor mij morgen gewoon werk, Eindhoven(airport)-Schiphol, Alphen ad Rijn- Amersfoort en Amersfoort-Amersfoort. Die laatste hadden ze best mogen houden, maarja werk is werk. Wel busjesdag trouwens
Ik kom daar wel is langs met bus 3, en je hebt ooit is verteld hier dat je in Vaartbroek woont, dus vandaar!quote:Op zondag 4 mei 2014 16:59 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja, moest een uur wachten. Wel toevallig dat je het herkent, zo bekend is het niet onder studenten. Of heb je het opgezocht adhv Jordy's?
Bus 4quote:Op zondag 4 mei 2014 17:39 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Ik kom daar wel is langs met bus 3, en je hebt ooit is verteld hier dat je in Vaartbroek woont, dus vandaar!
Steenstraatquote:Op maandag 5 mei 2014 14:24 schreef Wave103 het volgende:
Wat is tegenwoordig de feestlocatie?Snelweg meerkerk?
Hikers van A zelf beginnen altijd om 8uquote:Op maandag 5 mei 2014 14:37 schreef joppie_saus het volgende:
Reed vanochtend om 9u langs A.. Almere. Eerste hikers stonden alweer bij de bushalte. Fanatiekelingen hoor
Ik zei ook zoiets als een fijne dag nog in het schone Meerkerk en toen peerde ik 'm. Die kerel nog roepen wat ik nog zei, maar ik niet meer reageren niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:55 schreef Wave103 het volgende:
Vind de steenstraat altijd wel prima. Die kerels zijn nooit vrolijk en altijd kortaf, maar geen schade noteren en makkelijk te bereiken.
Die inderdaad ja!quote:
Ja, hier nog één... Ik dacht dat alleen feestdagen uitgesloten waren.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:00 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Die inderdaad ja!
Overigens vandaag nog een hiker gezien die geloof ik was vergeten dat het vandaag met korting reizen is ipv gratis. In de bus bij de locatie in Amersfoort wil ie inchecken maar had er geen saldo op gezet, dus moest ie maar een kaartje kopen. Kan me voorstellen dat er meer collega's in die situatie zijn gekomen vandaag.
5 mei is al jaren een feestdag volgens de DUO.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:20 schreef Krotenkoker het volgende:
[..]
Ja, hier nog één... Ik dacht dat alleen feestdagen uitgesloten waren.
Morgen de ritbon invullen?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:30 schreef Krotenkoker het volgende:
De OV-transacties staan overigens pas vanaf de volgende dag 14:00 uur online. Wat moet je nu dan invullen bij 'Onkosten OV' in de ritbon?
Oh shit.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:30 schreef Krotenkoker het volgende:
De OV-transacties staan overigens pas vanaf de volgende dag 14:00 uur online. Wat moet je nu dan invullen bij 'Onkosten OV' in de ritbon?
Ik kijk gewoon even wat mijn begin saldo is en wat het saldo is op het einde van de dag. Dit eventueel verrekenen met een eventuele opwaardering die je hebt gedaan en dan weet je meteen hoeveel je hebt uitgegeven.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:30 schreef Krotenkoker het volgende:
Dit probleem heb ik ook, denk dat ik morgen de ritbon maar invul.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:30 schreef Krotenkoker het volgende:
Inderdaad. Even apart leggen en morgen maar afmaken.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:44 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Dit probleem heb ik ook, denk dat ik morgen de ritbon maar invul.
Inderdaad zeg, wat een verhaal. Ik denk ik zulke situaties (gelukkig nog nooit op de weg meegemaakt) altijd dat zo'n gast maar een zielig bestaan moet leiden dat ie om iets dergelijks zo agressief en provocerend wordt, daar moet en hoor je gewoon boven te staan.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:49 schreef DrSnuggle het volgende:
Dit heb ik zelf ook echt nog nooit meegemaakt. Hoe kan je leven als je om zoiets wat eigenlijk niets is al zo agressief wordt.
Ja precies, in het begin was ik agressief vanwege de adrenaline, maar na een paar seconden pak je het verkeer weer op en ga je normaal rijden. Toen kon ik ook wel lachen omdat hij in die bui bleef hangen.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:51 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, wat een verhaal. Ik denk ik zulke situaties (gelukkig nog nooit op de weg meegemaakt) altijd dat zo'n gast maar een zielig bestaan moet leiden dat ie om iets dergelijks zo agressief en provocerend wordt, daar moet en hoor je gewoon boven te staan.
Wat zijn dat voor sites dan? En wat gebeurt er verder met die melding?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:01 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ja precies, in het begin was ik agressief vanwege de adrenaline, maar na een paar seconden pak je het verkeer weer op en ga je normaal rijden. Toen kon ik ook wel lachen omdat hij in die bui bleef hangen.
Ik heb hem ook gemeld bij verschillende verkeershufters sites, dat zal hem leren.
Niet meer reageren als hij vraagt wat je zegt, ben je 12?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jouw post is van net zoveel sarcasme doordrenkt als mijn groet in Meerkerk.
Wat is je punt nu?
Hoe weet je dat hij Zuid Amerikaans is?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:25 schreef DrSnuggle het volgende:
Vandaag weer iets mee gemaakt op de weg, als ik een dashcam had dan was het een kudo-topper geweest op Dumpert.
Ik moest mn ouders van Schiphol halen, dus ik reed met hun auto over de a12 t.h.v. Utrecht. Een gebied waar je 100 mag en waar ik standaard dan de CC op 110 zet. Ik ga de auto voor mij met redelijk weinig snelheidsverschil inhalen (ik denk zo'n 5km/u verschil) maar ik had geen zin om gas bij te geven en verder waren er bijna geen andere auto's aanwezig. Behalve die 107 () achter mij. Die auto drukte niet dus ik had niet het gevoel dat ie haast had, maar hij vond het nodig om met zn groot licht te knipperen, waarop ik 1 keer mijn gevarenlichten laat knipperen. Het moment dat ik naar rechts kon begon de 107 te drukken zo van "ik wil er langs", maar schijnbaar had hij toch geen haast en vond hij dat ik te langzaam naar rechts ging o.i.d., dus hij vond het nodig om mij op de snelweg te snijden en een noodstop voor mijn neus te doen.
Ik gebaren naar hem dat hij naar de kant moest, ik wilde weten wat voor een trieste rede hij had om mij zo te snijden. Hij wilde niet naar de kant maar ging met 80 rechts rijden zodat ik hem weer kon inhalen. Vervolgens gaat hij weer hetzelfde truukje doen, inhalen, snijden, remmen. Levensgevaarlijk aangezien er op dat punt (vlak voor de splitsing a12/a2) veel auto's reden.
Ik ben hem maar proberen te ontwijken door op een andere baan te rijden, uiteindelijk met de adrenaline in mijn keel wel gedacht dat ik rustig moet blijven meerijden met het verkeer.
Die kerel ging naast mij rijden en gebaren van waar ik wel niet mee bezig was.ik kijk hem lachend aan en doe met mijn duim en wijsvinger het "kleine pielie" tekentje, omdat ik wist dat hij, met zijn mogelijk Zuid-Amerikaanse afkomst, hier helemaal niet tegen zou kunnen.
Hij gebaarde dat ik met hem mee moest rijden naar een afslag die hij zou nemen, maar mijn gemoederen waren al redelijk gezakt en met een vriendelijke sarcastische zwaai heb ik meneer uitgezwaaid.
Lijstje met dingen die ik naar mijn inziens "verkeerd" heb gedaan:
- gevarenlicht knipperen
- iets te langzaam naar rechts gegaan
Lijstje met dingen die hij verkeerd deed:
- knipperen met groot licht
- snijden x2
- noodrem x2
- rechts inhalen
- te snel rijden
- langzaam rijden
Zijn kenteken is genoteerd maar hier kan ik waarschijnlijk verder niks mee. Het zag er echt uit als een kereltje die er niet tegen kon dat hij in een 107 rijdt, of het was een hiker die voor de zoveelste keer een telg van de kleine 3 moest rijden.
En bij deze alvast excuses voor de eventueel slechte zinsopbouw, spelfouten e.d.
Jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:12 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Niet meer reageren als hij vraagt wat je zegt, ben je 12?
In Wageningen zeker. Geen normaal mens die werkte. Alleen maar feestgangers de hele dag.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:33 schreef CaptainCookie het volgende:
5 mei is al jaren een feestdag volgens de DUO.
Maaaaar het was er wel een tof feestje!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
In Wageningen zeker. Geen normaal mens die werkte. Alleen maar feestgangers de hele dag.
Station Ede-Wageningen was 1 grote verzamelplaats van jeugd op weg naar Wageningen.
Soort Woodstock comes to Gelderland idee.![]()
Ik kon zijn hoofd zien en ik vermoed dat hij een Zuid-Amerikaanse achtergrond heeft. Het was geen blonde Hollandse kop zeg maar. ^^quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:51 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij Zuid Amerikaans is?
Triest figuur overigens, ik maak me ook wel eens boos maar zal nooit mijn auto als wapen gebruiken.
Je weet overigens dat groot licht seinen gewoon mag als teken dat je erlangs wilt?
Volgens mij is dat hetzelfde als met toeteren, alleen bij gevaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:32 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik kon zijn hoofd zien en ik vermoed dat hij een Zuid-Amerikaanse achtergrond heeft. Het was geen blonde Hollandse kop zeg maar. ^^
Maar dat met het groot licht seinen mag toch echt alleen als iemand bijvoorbeeld links blijft rijden of veel te langzaam het overige verkeer op houdt oid toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |