SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Jij bent gestopt het op hoogtepuntquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:16 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik dacht ik kom ook weer eens een keertje kijken.. Weer één groot bitch fest zie ik al
Ja maar het blijft lelijk imo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:37 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Je kunt het uiterlijk veranderen heh. Swiftkey --> Thema & Lay-out --> Thema
Ik vind donker het fijnst, en het ziet er prima uit.
mwah. Ik moet vannacht werken. Kan er best wel het een en ander gaan plaatsen dan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tussen 1:00 en 6:00 is het over het algemeen wel stil.
Ik ben ook wel wakker vannacht. Om bier te drinken weliswaar, maar tochquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah. Ik moet vannacht werken. Kan er best wel het een en ander gaan plaatsen dan.
Wowquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gelukkig was het allang duidelijk dat jij gewoon je kop moet houden. Ik loop helemaal nergens mee te pronken. De discussie gaat over toetsenborden op je telefoon, en ik vertel daar wat over. Echt een gore randdebiel ben je.
[..]
Aan Joppie ja. Iedere avond weer.
Echt man, 20 euro voor 20 minuten.quote:Op zondag 11 mei 2014 08:47 schreef Sjouveur het volgende:
Ik heb weer een avondje nuchter zijn erop zitten. Heb een ritje gereden van 20 minuten, 20 euro fooi. Was het wel weer waard
Bij mij zat er laatst nog 20 cent in de autoquote:Op zondag 11 mei 2014 10:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Echt man, 20 euro voor 20 minuten. [ afbeelding ] Heeft iemand hier als hiker wel eens ooit fooi gehad bij een particulier oid
Zou de goedkoopste kiezen in jouw geval, de Total in dit gevalquote:Op zondag 11 mei 2014 10:30 schreef CitroenFrance het volgende:
Bij een bedrijf in Vianen moet je wassen. Welke is beter? De Total of Shell? Ik heb natuurlijk de Esso tankpas! Dus zal het wel voor moeten schieten..
Toen ik koerier was wel, medicijnen afleveren bij een oud vrouwtje en die gaf de koerier elke keer een fooi. Dan sta je wel even raar te kijken, maar ze stond erop dat ik het aannam.quote:Op zondag 11 mei 2014 10:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Echt man, 20 euro voor 20 minuten. [ afbeelding ] Heeft iemand hier als hiker wel eens ooit fooi gehad bij een particulier oid
Ik ook toen ik de krant bezorgde. Zo'n vrouwtje wilde me buiten Kerstmis om een fooi geven. Ze liep naar binnen en ik fietste vlug weg.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:01 schreef Viezze het volgende:
[..]
Toen ik koerier was wel, medicijnen afleveren bij een oud vrouwtje en die gaf de koerier elke keer een fooi. Dan sta je wel even raar te kijken, maar ze stond erop dat ik het aannam.
autist?quote:Op zondag 11 mei 2014 11:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ook toen ik de krant bezorgde. Zo'n vrouwtje wilde me buiten Kerstmis om een fooi geven. Ze liep naar binnen en ik fietste vlug weg.kan dat echt niet aannemen.
Gastquote:Op zondag 11 mei 2014 11:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ook toen ik de krant bezorgde. Zo'n vrouwtje wilde me buiten Kerstmis om een fooi geven. Ze liep naar binnen en ik fietste vlug weg.kan dat echt niet aannemen.
Nouja ik zei nog dat ik niets mocht aannemen.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:13 schreef Viezze het volgende:
[..]
Gastmet dit soort teksten maak je jezelf belachelijk natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |