quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga zondag naar Amsterdam.
En nu? Nu wel
Hoe laat en wat kom je hier doen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga zondag naar Amsterdam.
En nu? Nu wel
We gaan naar de Titanic-expo.quote:
Het Rijks is de volgende keer aan de beurtquote:
Dat is tof maar doe het in de winterquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het Rijks is de volgende keer aan de beurt![]()
(Ik weet nu al wat chufi gaat posten).
Beter voordat de stad opengaatquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gaan naar de Titanic-expo.
Willen we een beetje bijtijds in die geweldige metropool zijn moeten we toch zeker om 7 uur 's ochtends de deur uit
Rete druk, en een hapje eten kan je wel schudden.quote:
Makkelijk achteraf ..quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het Rijks is de volgende keer aan de beurt![]()
(Ik weet nu al wat chufi gaat posten).
quote:
Ik dacht dat het altijd druk was in Amsterdamquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Rete druk, en een hapje eten kan je wel schudden.
Ik was er in oktober, en we hadden kaartjes. Maar nog in de rij. Nu deze tijd is het vreselijk. Ik rij er vaak langs ook de rondvaart boten zijn een dramaquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat het altijd druk was in Amsterdam![]()
Maar bedankt voor de tip
Het is inderdaad nog maar 10 dagen, dus voor ons is het ook echt op de valreep.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:42 schreef sacha het volgende:
[..]
oh! jemig, nog maar tot 11 mei, wat een sukkel ben ik ook
Ik haat rijenquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was er in oktober, en we hadden kaartjes. Maar nog in de rij. Nu deze tijd is het vreselijk. Ik rij er vaak langs ook de rondvaart boten zijn een drama
Komt vast wel goed Dees .. Je hoeft er niet eens de binnenstad voor in ...quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat rijen![]()
De laatste keer dat ik een met rondvaartboot door Amsterdam ben gegaan was in mei, toen was het goed te doen.
Ik hoef zondag ook geen rondvaartboot, als ik uit die Expo kom zorg ik dat ik meteen uit de grote stad weg komquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt vast wel goed Dees .. Je hoeft er niet eens de binnenstad voor in ...
Ik zoek wel een YT met uitlegquote:
Denk dat ik pas wakker wordt nadat jij de Titanic naar de bodem hebt zien gaan ..quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoef zondag ook geen rondvaartboot, als ik uit die Expo kom zorg ik dat ik meteen uit de grote stad weg kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |