Met een uitkering heb je dat ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:30 schreef Aiciu het volgende:
Ik weet vaak op de dag zelf nog niet eens wat ik ga doen en met wie, stel je niet zo aan.
Dit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zeg dat gewoon.
Stomme spelletjes:
Gewoon: "Nee, ik kan vanavond niet want ik heb al een afspraak. Als je wat eerder afspreekt heb ik misschien mijn agenda niet bezet. Liefs, missy" dit whatsappen of echt zeggen tegen hem
Oh joepie, een sexbuddy die meer wil. Great.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:11 schreef missy25 het volgende:
We hebben al seks gehad. Hele goede seks welteverstaan. In eerste instantie was dat mijn insteek maar nu ben ik benieuwd naar hoe hij verder is. En sowieso, als ik alleen zou willen seksen vind ik het ook niet leuk om dat op het laatste moment af te spreken. Niet mijn ding.
Jij al wat initiatief genomen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:31 schreef missy25 het volgende:
Als hij me zo leuk vindt, waarom plant hij dan niet wat in voor zaterdag of zondag nu? Want nu hebben we nog steeds niks afgesproken.
Goed zo meidquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:55 schreef missy25 het volgende:
Nou struggles is een groot woord. Maar het lijkt wel alsof ik altijd van die figuren tref die moeilijk doen over afspreken. Vandaar dat ik f geïrriteerd was.
Nah goed, heb gemeld dat ik niet kan. En ben van plan vrij weinig nog te investeren in dit type, want ik heb geen zin in het afspreken op deze manier.
Pfff ik word lesbisch denk ik. Altijd dat gezeik van die mannen die moeilijk doen.
Iedere vrouw die lesbisch wordt is winst natuurlijk. Niet zo zeer voor mij. Maarja hequote:
Donder op man, ik verdien me eigen geld, ga niet doen alsof je me kent.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je teert op een ander zijn geld, whatever.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |