Hallo Alexanderquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:43 schreef HulkHeld het volgende:
Oke leuk man, kom je weer aandacht te kort, aandachtshoertje.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:43 schreef HulkHeld het volgende:
DD blijft tof. Ik lees elke week ook nog de nieuwe digitaal.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:20 schreef bamibij het volgende:
donald duck lezen op je dertigstepedo alert
Klöpgeestquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:35 schreef finsdefis het volgende:
Donald Duck
Hadden ze ook zo'n verbasterde naam verzonnen voor die Alexander Kloplul? (Zoals Ubbo Wokkels)
Goed plaatjequote:
Want je kent 'm persoonlijk zekerquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
En eigenlijk is het een enorme lul. Echt een enorme lul.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:45 schreef WhineAndShine het volgende:
TS is systeembeheerder op een basisschool en kan niet hebben dat een andere IT-nerd alle fame krijgt
Godverquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:43 schreef HulkHeld het volgende:
Kneusjes die te pas en te onpas 'pedo' roepenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:20 schreef bamibij het volgende:
donald duck lezen op je dertigstepedo alert
Dus jij was tot 3 jaar geleden een pedo?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:32 schreef bamibij het volgende:
Mwha, vind het wel leuk geweest, beetje steeds meer van hetzelfde vond ik het 3 jaar geleden al..
Tering die is slechtquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik moest Klopping want de bel doet het niet
Slagroom Klopping
Mijn hart Klopping
WHAHAHAHAHA!!!!!11111
Jij wel dus? Jij ligt waarschijnlijk op je rug voor hem zodat je betatester van Blendle mag zijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Want je kent 'm persoonlijk zeker__
Wauw. Echt, zoveel kortzichtigheid in zo'n kleine postquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij wel dus? Jij ligt waarschijnlijk op je rug voor hem zodat je betatester van Blendle mag zijn
Dank, dankquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wauw. Echt, zoveel kortzichtigheid in zo'n kleine post
Erg dit, waar gaat het heen met de wereldquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is echt wel een 'laten we eens modern doen' verhaal. Uit dezelfde strip:
[ afbeelding ]
Die stripquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is echt wel een 'laten we eens modern doen' verhaal. Uit dezelfde strip:
[ afbeelding ]
Ik mis verhalen als 'niet vergeten suiker halen, hihaho'quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Die strip
De DD is al jaren niet meer wat het geweest is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |