O, ze zijn nog bezig, ze hebben er nog geen genoeg van dus, nog ongelukjes gebeurdquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:49 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Duurt niet zo lang denk ik.... de lol en het kapot gaan
Ruud is morgen jarigquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:33 schreef asco het volgende:
Hoe komen ze hier aan? Hoort het bij een feest of wat?
Valt helemaal niet op, hè?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:31 schreef Disana het volgende:
Rienk de hele tijd achter Nico aan, Billy achter Ruud.
Ja klopt. En Lot is een verwende uitzuiger. Deed ze met sigaretten ook altijd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:35 schreef Day het volgende:
[..]
Valt helemaal niet op, hè?![]()
Heeft Robin die cake gebakken? Valt me op dat ze best wel 'huiselijk' (of hoe zeg je dat) is. Ze houdt van zorgen voor anderen. En daar maakt met name Lot misbruik van.
Lot zal zo wel weer zeggen hebben we samen gedaan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:35 schreef Day het volgende:
[..]
Valt helemaal niet op, hè?![]()
Heeft Robin die cake gebakken? Valt me op dat ze best wel 'huiselijk' (of hoe zeg je dat) is. Ze houdt van zorgen voor anderen. En daar maakt met name Lot misbruik van.
klopt ik ook zijn echt van het padje daar ,.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:31 schreef Marjeltje het volgende:
ik heb zojuist voor de 3e keer, een gratis paspoort geactiveerd![]()
de bewoners zijn trouwens niet in tijden zo actief geweest als nu
Die melding krijg ik als ik te lang stream, zonder van stream te wisselen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:33 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik wou van stream wisselen zodat ik ook de glijbaan kon zien en kreeg weer eens de melding "er is iets fout gegaan". Ik maak daaruit op dat achter het ook niet helemaal eens is met de glijbaan daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |