SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
GVD flikker op met Ziyechgoede speler hoor maar past echt niet bij Ajax.
Dan nog liever Basacikoglu.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ik weet precies wat Litmanen hierop te zeggen heeftquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:
Dan nog liever Basacikoglu.![]()
![]()
Met Maher leek er ook weinig risico te zijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:36 schreef Heeinz het volgende:
Ik zeg meteen die 5 miljoen neerleggen voor Ziyech. Nauwelijks risico, goeie speler.
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Denk nog steeds dat Maher bij Ajax prima zou renderen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met Maher leek er ook weinig risico te zijn![]()
Niet geheel overtuigd hoor. Zeker de laatste maanden is het stukken minder.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:36 schreef Heeinz het volgende:
Ik zeg meteen die 5 miljoen neerleggen voor Ziyech. Nauwelijks risico, goeie speler.
Hij zal ook gewoon eerst moeten wennen aan het niveau bij Ajax.Oh.![]()
Maher liet maar een paar wedstrijden wat zien bij AZ en was de rest van het seizoen bagger dat gaat niet op voor Ziyechquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met Maher leek er ook weinig risico te zijn![]()
Hoezo dat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:
Dan nog liever Basacikoglu.![]()
Ik zal het waarschijnlijk gemist hebben, maar ik heb Maher niet bij ons zien spelenquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met Maher leek er ook weinig risico te zijn
Trainen onder Cocu en met andere jonge sterren die zichzelf fantastisch vinden ipv onder Frankie is toch een heel verschil lijkt mij![]()
Ben ik met je eens, je moet altijd maar afwachten wat het wordt maar hij lijkt me wel een geschikte spelerquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet geheel overtuigd hoor. Zeker de laatste maanden is het stukken minder.
Hij zal ook gewoon eerst moeten wennen aan het niveau bij Ajax.![]()
Omdat een vleugelspeler welkomer is dan middenvelder nummer zoveel.quote:Charlie: How's it going in there?
Jij wilt met Serero door?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat een vleugelspeler welkomer is dan middenvelder nummer zoveel.![]()
![]()
Ziyech was de laatste maanden ook niet meer zo dwingend als voor de winter.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maher liet maar een paar wedstrijden wat zien bij AZ en was de rest van het seizoen bagger dat gaat niet op voor ZiyechCharlie: How's it going in there?
Ik denk dat het al een hoop zou schelen als zo'n jongen de hele voorbereiding meedraait. Duarte en Hoorn kwamen er bijvoorbeeld bij toen de voorbereiding al was begonnen, bij Duarte waren we zelfs al een paar speelrondes verder.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet geheel overtuigd hoor. Zeker de laatste maanden is het stukken minder.
Hij zal ook gewoon eerst moeten wennen aan het niveau bij Ajax.![]()
kwaliteit is altijd welkomquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat een vleugelspeler welkomer is dan middenvelder nummer zoveel.![]()
Waar zeg ik dat precies?quote:Charlie: How's it going in there?
Ik zou ook wel tevreden zijn met zijn aankoop, maar we moeten dan ook niet verwachten dat hij hier net zo gaat spelen als Eriksen in zijn laatste seizoen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, je moet altijd maar afwachten wat het wordt maar hij lijkt me wel een geschikte spelerOh.![]()
Klopt maar Maher speelde gewoon week in week uit matig op een leuke bekerfinale naquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ziyech was de laatste maanden ook niet meer zo dwingend als voor de winter.![]()
Sowieso is het natuurlijk het ideaalst als je je aankopen hebt gedaan voor de eerste training, maar in de praktijk lukt dat nooit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat het al een hoop zou schelen als zo'n jongen de hele voorbereiding meedraait. Duarte en Hoorn kwamen er bijvoorbeeld bij toen de voorbereiding al was begonnen, bij Duarte waren we zelfs al een paar speelrondes verder.Oh.![]()
Dat lijkt me wel een prio'tje ten opzichte van een middenvelder ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat je liever vleugelspelers hebt.Charlie: How's it going in there?
Maher heeft natuurlijk ook prima wedstrijden afgewerkt. Heel AZ was vorig seizoen matig, dat weet je toch nog wel?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar Maher speelde gewoon week in week uit matig op een leuke bekerfinale na
En wat heeft Ziyech voor significants gepresteerd dan? Leuke speler, dat voorop.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Forum Opties Forumhop: Hop naar: