Dankjewel Tim Kuik. Dat ik dat ooit zou zeggen tegen iemand met zo'n naamquote:
Ik zat op de bank Top Gear te kijken...quote:
Er is altijd wel wat met jou.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zat op de bank Top Gear te kijken...
En 2 minuten geleden kwam ik erachter dat er een fout in de code zit
Zo dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:10 schreef Nattekat het volgende:
Mijn bot faalde, enorm hard...
[ afbeelding ]
Het duurde uren voordat de pagina van PLC was geladen
0.12btc erbijquote:
Inderdaad. vorige keer 378% winst. Nu maar 164quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:18 schreef Nattekat het volgende:
Dit is al de tweede keer dan PLC is gekozen
Vorige keer 2x zo hoog
Vorige keer niet eens meegedaan, nu verlies door de feesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Inderdaad. vorige keer 378% winst. Nu maar 164
Vorige keer had ik ze ook al. Maar toen had ik er maar 5000 ofzo. Nu 13000.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige keer niet eens meegedaan, nu verlies door de fees
Ik zat er eigenlijk helemaal niet in, maar goed...
Heb ik dus jouw plc gekochtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:25 schreef roislecxe het volgende:
Kocht net PLC terug op 605. Wil ik verkooporder zetten op 1000. Zet ik een 0 te veel voorop, verkoop ik op 100![]()
Gelukkig was de laagste kooporder alweer 650 dus toch een beetje winst
Alsjeblieftquote:
Mensen die niet vanmiddag al op 600 hebben gekochtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:30 schreef Nattekat het volgende:
Ach, ik heb weer een bug in mijn bot ontdekt (Hij schrijf getallen als een macht van 10, en dat vind Mintpal niet echt leuk) en heb geen verlies gemaakt omdat ik veel te hoog had gekocht
Ik dacht echt dat ie rond de 1200 was begonnen op het begin
Je hebt toch gewoon de windows versie van Litecoin?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:28 schreef Nattekat het volgende:
Tim, jouw zip file heeft mijn Litecoin client vermoord, hij start niet meer op
Ja, hij is zojuist overleden. Zelfs de backup werkt niet meer...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:32 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon de windows versie van Litecoin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |