Ditquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:57 schreef JaafkeEHV het volgende:
ik ga serieus feest vieren als roda eruit is.
nooit meer naar limburg.. doe maar dort erbij
Wat niet? Halfleeg stadion met "sfeer" via een kenkertrommel. Vreemdelingenlegioen. NSB-supporters.quote:
hoop dat roda wint en dat Higdon in de blessuretijd NEC naar 2-2 kopt. Genieten van huilende Limburgers.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:58 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop gewoon dat het spannend wordt. Als ze winnen van GAE zal ik geen traan om NEC laten, want die voetballen net zo kut.
Als Ajax weer expres gelijk speelt geef ik die club definitief op.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
hoop dat roda wint en dat Higdon in de blessuretijd NEC naar 2-2 kopt. Genieten van huilende Limburgers.
Voor deze keer mag het van me.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Ajax weer expres gelijk speelt geef ik die club definitief op.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:47 schreef TLC het volgende:
Roda kon tenminste wel wat Ajax eerst niet kon ; winnen in Milaan
Van mij mag NEC eruit, heb ik nooit wat mee gehad, al sinds dat oerlijke Goffertstadion van hun (met alle respect natuurlijk)
Mijn debiele neefje van 6 roept dat soort dingen ook ja. Volgens mij ben jij mentaal met uitsterven bedreigd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ben je bekend met hun supporterslied?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn debiele neefje van 6 roept dat soort dingen ook ja. Volgens mij ben jij mentaal met uitsterven bedreigd.
Hhahahahajahahhajajsjshahaha sp er ma lolololol grappuuuuuuug whut u whuuuuwhuuuuquote:
Dit slaat echt helemaal nergens op. En dat bedoel ik niet om TS te verdedigen, maar het is gewoon totaal ongeschikt als belediging omdat het kant noch wal raakt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:28 schreef Dven het volgende:
Volgens mij ben jij mentaal met uitsterven bedreigd.
Kant noch wal rakenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op. En dat bedoel ik niet om TS te verdedigen, maar het is gewoon totaal ongeschikt als belediging omdat het kant noch wal raakt.
Deze man snapt het.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:55 schreef Scorpie het volgende:
NEC en Roda moeten gewoon allebei degraderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |