nee, zal niet zijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:42 schreef xX-BS-Xx het volgende:
nee die markt voor emo-twinks in de gayscene is er helaas niet, anders had ik dat al lang gedaan.
Vooral beginnen met het feit dat je 2000 euro nodig hebt TS, en heel wanhopig bent omdat je een crimineel verleden hebt. Dat werkt altijd goed.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Yep!
Mailen kan ook natuurlijk, maar dat is een goede om te beginnen. Geen raar gedoe, goede afspraken, aardig mens.
Veilige plek om met zoiets te beginnen.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooral beginnen met het feit dat je 2000 euro nodig hebt TS, en heel wanhopig bent omdat je een crimineel verleden hebt. Dat werkt altijd goed.
Natuurlijk wel. Dat wordt lullen zuigen TS, heel veel en heel hard.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:42 schreef xX-BS-Xx het volgende:
nee die markt voor emo-twinks in de gayscene is er helaas niet, anders had ik dat al lang gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies 2000 euro stelt geen neuk voor.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:57 schreef papernote het volgende:
2000 euro in 1 maand. Wat dacht je gewoon van een normale baan? Desnoods twee? Overdag vakkenvullen, 's avonds ergens schoonmaken, zeven dagen per week. Maandje bikkelen en dan heb je dat wel. Verkoop desnoods wat spullen.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:57 schreef Toto69 het volgende:
TS, hierbij, ter illustratie, mijn advies van wat je moet gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TS, hierbij, ter illustratie, mijn advies van wat je moet gaan doenDie Kees Zwaan in je paintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-XOXO-
TS, hierbij, ter illustratie, mijn advies van wat je moet gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat
Sowiesoquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:58 schreef appelen het volgende:
We willen ook dagelijkse updates hoeveel je al hebt
0/2000
TS, hierbij, ter illustratie, mijn advies van wat je moet gaan doenGoede paintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
mag niet van de wetgevahhhquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:01 schreef AF_ het volgende:
Wordt fake agent en schrijf wat bonnen uit. Direct betalen
Ga achter het station je kontje verkopen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:33 schreef xX-BS-Xx het volgende:
ja dan moet het maar, desnoods poep en plassex, als het maar aan t einde van de maand 2000 euro oplevert. wil dan wel weten waar ik me kan inschrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |