Ik heb even een belletje gepleegd naar mijn contactpersoon daar, om er zeker van te zijn dat dit topic nauwlettend in de gaten wordt gehoudenquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:47 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ingeschakeld? Die lezen hier toch continue mee?
Je kunt gewoon Danny zeggen hoorquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:48 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik heb even een belletje gepleegd naar mijn contactpersoon daar, om er zeker van te zijn dat dit topic nauwlettend in de gaten wordt gehouden
je kunt toch pm-enquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:50 schreef xX-BS-Xx het volgende:
ik kan de politie niet vertrouwen, omdat ik dan zelf uiteindelijk achter de tralies beland. voor een bepaalde reden.
ja srry hoor, voor mijn eigen veiligheid wil ik niet vertellen wat er precies aan de hand is, feit is wel dat ik in grote problemen zit.
Vanwege een schamele 2000 euro?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:50 schreef xX-BS-Xx het volgende:
ik kan de politie niet vertrouwen, omdat ik dan zelf uiteindelijk achter de tralies beland. voor een bepaalde reden.
ja srry hoor, voor mijn eigen veiligheid wil ik niet vertellen wat er precies aan de hand is, feit is wel dat ik in grote problemen zit.
Tja, keuzes. Lastig he? Het is wel een optie. Het alternatief is blijkbaar dat je niet meer veilig bent? Wat wil je liever?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:50 schreef xX-BS-Xx het volgende:
Hooguit een nachtje blijven idd, de volgende ochtend is TS weer los lijkt me.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vanwege een schamele 2000 euro?
voor 2000 euro zullen het nooit hele grote problemen zijn..quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:50 schreef xX-BS-Xx het volgende:
Leg je schuldeisers om. Blijkbaar zijn het geen leuke mensen. Win voor de maatschappij, win voor je.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:50 schreef xX-BS-Xx het volgende:
Alsof er ook maar iets gebeurd als je verteld wat je hebt gedaan. Kom op we praten over 2000 euroquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:50 schreef xX-BS-Xx het volgende:
Yep!quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor 2000 euro zullen het nooit hele grote problemen zijn..
ervaring mee?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Yep!
Mailen kan ook natuurlijk, maar dat is een goede om te beginnen. Geen raar gedoe, goede afspraken, aardig mens.
Veilige plek om met zoiets te beginnen.
Maak dan een deal. De AIVD weet er nu toch al van.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:50 schreef xX-BS-Xx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |