Ik denk dat je het beste op de hoek van een lugubere buurt kan gaan staanquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:33 schreef xX-BS-Xx het volgende:
ja dan moet het maar, desnoods poep en plassex, als het maar aan t einde van de maand 2000 euro oplevert. wil dan wel weten waar ik me kan inschrijven.
Mag ik vragen wat je hebt gedaan waardoor je veel geld nodig bent?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:33 schreef xX-BS-Xx het volgende:
ja dan moet het maar, desnoods poep en plassex, als het maar aan t einde van de maand 2000 euro oplevert. wil dan wel weten waar ik me kan inschrijven.
Die was toch alleen van de minderjarige meisjes?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:35 schreef Toto69 het volgende:
Misschien kan je het eens bij F1978 proberen overigens.
Ik ben nu heel benieuwd waar je het voor nodig hebtquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:33 schreef xX-BS-Xx het volgende:
Organen verkopen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:33 schreef xX-BS-Xx het volgende:
I guessquote:
Soms is hij het meisje, dan is TS weer het meisje, round and round they go...quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Die was toch alleen van de minderjarige meisjes?
drugsgeld zekerquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:39 schreef xX-BS-Xx het volgende:
dat kan ik niet zeggen, heb me gewoon erg in de problemen gewerkt. thats it.
Wij zijn toch anoniem, je kunt best je verhaal kwijt. Misschien weten we een andere oplossingquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:39 schreef xX-BS-Xx het volgende:
dat kan ik niet zeggen, heb me gewoon erg in de problemen gewerkt. thats it.
Ik denk dat 'ie dameskleding heeft besteld bij de Wehkamp.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:38 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Toch zijn het best coulante criminelen toch? Hij krijgt maar liefst een maand de tijd.
Iedereen heeft geld nodig. Maar niet op die manier. Als je het geld niet hebt dan is het niet anders. Er zijn zoveel mensen die in armoede leven.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:33 schreef xX-BS-Xx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |