Wat ik zou willen doen is allereerst een ellenlange wereldreis maken, alles doen en meemaken wat ik wil, het leven in volle glorie beleven. De nadruk zal liggen op natuur. Reservaten zal ik waar ik dat als nuttig beschouw sponsoren. Andere plannen, goede plannen gericht op innovatie en duurzaamheid, sponsor ik ook. Liefst wetenschappelijk onderbouwd en niet te grootschalig. Het gaat om de ideeën.
Na die wereldreis ga ik in het Zwarte Woud wonen, mooi gebied en lekker dichtbij. Eenmaal daar mijn naasten laten meegenieten van mijn rijkdom. Paar andere huisjes ernaast voor de lol van het.
Dan een mooi groot natuurhistorisch museum laten aanbouwen naast mijn pand, met aldaar een bonte verzameling aan fossielen, skeletten en dingen met vage afwijkingen op sterk water. Toegang is gratis, want geld zou niet in de weg moeten staan van kennis.
Misschien ga ik zelf leren om skeletten op te zetten en fossielen uit te graven. Misschien geef ik zelf rondleidingen. Waarom niet, zingeving is van belang.
Tot zover wat ik wil doen. Wat ik zou doen is waarschijnlijk hard flippen, mezelf totaal incapabel tonen met al dat geld en binnen enkele maanden sterven aan een overdosis.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).