abonnement Unibet Coolblue
pi_139955132
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:51 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nee, het lag niet aan Fleury. Het verschil bij de Rangers is wel dat Lundqvist een hele goeie goalie is, maar ook dat ze hart hebben voor het team. Het overlijden van St. Louis zijn mams heeft daar ook aan bijgedragen, maar je ziet het ook in hun spel terug. Het is een compleet team met een missie.
Ik zei ook niet dat het aan Fleury lag :')

Alleen dat het verschil Lundqvist is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139972638
Jammer dat NHL Gamecenter niet werkt op de Xbox.. zie de game wel staan met 'Live' maar eenmaal erin verschijnt er geen feed.
pi_139973728
JAAAAA Montréal Canadiens in de conference finals. _O_ Boston had eigenlijk de hele wedstrijd niet veel in te brengen. Ze hadden wel pech hier en daar maar dat moet je volledig aan Montreal toekennen, ze zaten er bovenop. Pierre McGuirre zei nog even "unbelievably unlucky Bruins, just can't catch a break" :') ik heb de Bruins ALLEEN maar lucky plays zien hebben/maken. Nu worden ze op hun eigen manier naar huis gestuurd.

Weer een Original 6 matchup tussen de New York Rangers en Montreal Canadiens. Ik begin weer hoop te krijgen in de play-offs. Elke finale zonder de Blackhawks/Kings zou gewelig zijn. Een 'frisse' winnaar is dan gegarandeerd.
  donderdag 15 mei 2014 @ 04:05:36 #129
369821 BenD
in Canada
pi_139973742
quote:
14s.gif Op donderdag 15 mei 2014 03:56 schreef emokid het volgende:
JAAAAA Montréal Canadiens in de conference finals. _O_ Boston had eigenlijk de hele wedstrijd niet veel in te brengen. Ze hadden wel pech hier en daar maar dat moet je volledig aan Montreal toekennen, ze zaten er bovenop. Pierre McGuirre zei nog even "unbelievably unlucky Bruins, just can't catch a break" :') ik heb de Bruins ALLEEN maar lucky plays zien hebben/maken. Nu worden ze op hun eigen manier naar huis gestuurd.

Weer een Original 6 matchup tussen de New York Rangers en Montreal Canadiens. Ik begin weer hoop te krijgen in de play-offs. Elke finale zonder de Blackhawks/Kings zou gewelig zijn. Een 'frisse' winnaar is dan gegarandeerd.
Woooop! Ben geen Montreal fan maar heb een hekel aan de Bruins! Ja de bruins hebben veel lucky goals gehad in deze series, dus geen idee waar die het over had.
pi_139973830
Price vs Lundqvist, dat wordt een mooie series

Daryl Evans en Nick Nickson _O_

Wie zei hier ook alweer dat Gaborik slecht is?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139973866
Kings - Sharks naar game 7, vrijdagnacht 3.30
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139974106
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 06:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kings - Sharks naar game 7, vrijdagnacht 3.30
Hey zitten we er nog in? :D Ducks dus ;)

Gabby is wel goed, maar wel een enorm risico met zijn blessuregevoeligheid.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_139974146
Inderdaaad 8 goals en 5 assist voor Frattin, 2nd rounder en 3rd rounder :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139974261
http://www.capgeek.com/kings

UFA: Greene, Mitchell, Gaborik
RFA: King

King rond de 1.5, Gaborik rond de 3 en Greene mag blijven voor 1,5

Dan lijkt me dat er serieus geld overblijft maar zou vooral Jones meer ijstijd geven en Pearson, Toffoli en eventueel Veal inpassen.

Mitchell zou van mij mogen blijven als nummer 6/7 voor 1 miljoen maar die zal wel willen cashen ergens
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 15 mei 2014 @ 09:37:18 #135
107005 Saviola
CM Legend
pi_139975573
Jaaaaaaaaaaa Habbies, eruit met die kutBruins :W :W

Hoop op een finale Ducks-Habs ofzo, zou mooi zijn
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_139975855
Haha die laatste goal van de Habs was echt een Bruins goal! Heerlijk :+
pi_139981493
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 05:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Price vs Lundqvist, dat wordt een mooie series

Daryl Evans en Nick Nickson _O_

Wie zei hier ook alweer dat Gaborik slecht is?
Ik.. hij was ook kut tot sinds een paar weken terug. Heel het seizoen heeft hij niks laten zien terwijl hij wel kwaliteiten heeft, zoals nu pas blijkt.


Milan Lucic Gets Heated In The Handshake Line After Game 7 Loss
Ja hoor.. wie anders. Wat een gozer.
pi_139984077
Weet wel wat de Habs zeiden. Good luck playing golf

Weise heeft het toch allemaal in Tilburg geleerd _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139984563
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 14:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet wel wat de Habs zeiden. Good luck playing golf

Weise heeft het toch allemaal in Tilburg geleerd _O_
Dale Weise _O_
pi_139985333
Ik vrees dat Lucic iets ergers heeft gezegd, maar we zullen er nooit helemaal achterkomen

bruce_arthur twitterde op donderdag 15-05-2014 om 05:50:40 As @aaronward_nhl said, Milan Lucic to Dale Weise in the handshake line: "I'm going to fucking kill you next year." reageer retweet
Kansloze gast hoe dan ook. Respectloos.
  donderdag 15 mei 2014 @ 15:38:21 #141
107005 Saviola
CM Legend
pi_139985637
Lucic onfair? Dat moet een vergissing zijn!
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 15 mei 2014 @ 20:01:48 #142
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_139995216
Lucic :') Goon...

Bylsma is fired, nog geen woord over Shero, maar wellicht dat die er ook uitgaat. Gunstig dit :)

Also:

quote:
the Penguins have 14 players signed for next season who will account for about $55 million of cap space, leaving in the range of $15 million to work with under the projected $68-70 million cap.
:'(

[ Bericht 39% gewijzigd door maniack28 op 16-05-2014 10:07:00 ]
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 14:24:44 #143
107005 Saviola
CM Legend
pi_140019067
Vanavond begint weer de tofste week van het jaar in het junior hockey, nl de Memorial Cup _O_
De kampioenen van de OHL, WHL en QMJHL samen het organiserend team (is dit jaar de welbekende London Knights uit de OHL, misschien wel het bekendste junior team bij het grote publiek)

Vanaf vanavond tem woensdag spelen alle teams 1x tegen elkaar, de beste daarvan gaat rechtstreeks naar de finale (volgende week zondag), de nummers 2 en 3 spelen een halve finale tegen elkaar (volgende week vrijdag), behalve als de nummers 3 en 4 hetzelfde record hebben, dan spelen zij een tie-breaker tegen elkaar (volgende week donderdag) voor een plekje in de halve finale. Klinkt ingewikkeld, maar het is ook gewoon een vaag systeem.

Welke teams doen mee?

London Knights (OHL) - Het organiserende team, die wordt elk jaar op voorhand gekozen uit een 3-tal kandidaten op basis van faciliteiten en (potentiele) sterkte van het team. London won de voorbije 2 jaar het OHL kampioenschap al met bv jongens als Olli Maatta (die dit jaar bij de Pens bleef, een grote aderlating voor de Knights) maar verloor dit jaar in de playoffs van de eventuele kampioen, Guelph.
De Knights hebben zoals elk jaar weer een reeksje NHL 1st rounders op hun roster, zoals Nikita Zadorov (Buffalo), Max Domi (Phoenix, zoon van Tie Domi), Bo Horvat (Vancouver) en Michael McCarron (Montreal). Goalie Anthony Stolarz (Philadelphia) en kapitein Chris Tierney (San Jose) waren 2nd rounders. En 4th round pick Josh Anderson (Columbus) vertegenwoordigde Canada dit jaar op de World Juniors.

Guelph Storm (OHL kampioen) - Het beste team in het reguliere seizoen van de OHL en won in de playoffs elke ronde met 4-1, waaronder dus tegen London. Algemeen beschouwd als de grote favoriet voor de eindzege in de Memorial Cup. Ontzettend diep team met een hele rits gedrafte spelers en met ongetwijfeld de beste aanval, geleid door 1st rounders Kerby Rychel (Columbus) en Jason Dickinson (Dallas) en potentiele 1st round pick in de opkomende draft, Robby Fabbri (onthou die naam). Hun enige zwakke punt lijkt in doel te zijn.

Edmonton Oil Kings (WHL kampioen) - Zorgden voor sensatie door in de finale van de WHL in game 7 grote favoriet Portland te kloppen in eigen huis. Edmonton en Portland speelden voor het 3de opeenvolgende jaar de WHL finale tegen elkaar, Edmonton wist voor de 2de maal te winnen. Misschien wel het beste "team" in Canada dit jaar, ook al hebben ze vier 1st rounders lopen: Mark Pysyk (Buffalo), Henrik Samuelsson (Phoenix), Griffin Reinhart (NY Islanders) en Curtis Lazar (Ottawa). Toch is het geen offensieve machine maar meer een team die een echte westerse stijl hanteert, met veel forechecking en sterke defensie. Hebben een geweldige goalie in Tristan Jarry (2nd round pick van Pittsburgh) die in de grote wedstrijden het verschil kan maken.

Val d'Or Foreus (QMJHL kampioen) - Ook zij zorgden voor sensatie, door zowel in de halve finale als in de finale van de playoffs een Game 7 te winnen on the road. Eerst tegen uittredend kampioen Halifax (met super-prospect Jonathan Drouin) en vervolgens tegen Baie-Comeau, de verliezend finalist van vorig seizoen. Val d'Or won zeer onverwacht de titel in de QMJHL en is nu dus ook, op papier, het zwakke broertje in deze Memorial Cup. Hebben eigenlijk maar 2 echte sterren: doelman Antoine Bibeau, een Leafs prospect en MVP van de afgelopen playoffs, maar vooral Anthony Mantha. Een winger en 1st round draftpick van Detroit die het team een heel jaar op sleeptouw nam en uiteindelijk eindigde met het ongelofelijke aantal van 81 goals in 81 wedstrijden (57 uit 57 in het reguliere seizoen, 24 uit 24 in de playoffs). Tijdens het seizoen was de algehele verwachting dat Mantha in de QMJHL getrade zou worden naar een 'echt' topteam die vol voor de titel zou gaan, dat gebeurde dus niet waarna Val d'Or aan zijn onwaarschijnlijke run naar de titel begon.

Alle wedstrijden zijn helaas om 1u 's nachts, te beginnen vanavond met London-Val d'Or. Enkel morgen, Guelph-Edmonton, is al om 22u.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_140025414
Zeer toffe samenvatting hierboven. Ik ga zoals gewoonlijk even de Buffalo spelers in de gaten houden. Zadorov en Pysyk heb ik dit seizoen al in de NHL zien spelen.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 21:58:30 #145
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_140035663
Hmm, staan er ergens torrents van die wedstrijden straks? Ik heb niet zoveel zin om op te blijven. Samenvattingen zijn ook goed :)

Verder is Shero ook ontslagen. Nieuwe wind bij de Pens *O*
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_140036327
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 21:58 schreef maniack28 het volgende:
Hmm, staan er ergens torrents van die wedstrijden straks? Ik heb niet zoveel zin om op te blijven. Samenvattingen zijn ook goed :)

Verder is Shero ook ontslagen. Nieuwe wind bij de Pens *O*
Beter. Anders had de ellende nog langer geduurd.

Wacht eens.. Bylsma is niet ontslagen?! Ik dacht van wel. Wat een rare move.
@ProHockeyTalk: Lemieux says Bylsma could ‘absolutely’ coach Penguins next year http://t.co/dOPwivdj37

Succes, Pens fans.

[ Bericht 14% gewijzigd door emokid op 16-05-2014 22:44:28 ]
pi_140040083
Is super Mario nog eigenaar?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140040271
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is super Mario nog eigenaar?
Hij is mede-eigenaar, maar weet niet voor hoeveel %.
pi_140040334
Jammer dat kings om 330 spelen

Denk niet dat ik om 5,30 wordt al zou ik dat wel graag hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 16 mei 2014 @ 23:42:37 #150
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_140040345
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 22:17 schreef emokid het volgende:

[..]

Beter. Anders had de ellende nog langer geduurd.

Wacht eens.. Bylsma is niet ontslagen?! Ik dacht van wel. Wat een rare move.
@ProHockeyTalk: Lemieux says Bylsma could ‘absolutely’ coach Penguins next year http://t.co/dOPwivdj37

Succes, Pens fans.
Ja, ik zag het. Tribmedia had wat foute info verspreid. Volgens mij bepaalt de nieuwe GM de coach en kan me niet voorstellen dat die Bylsma wil houden. Dat Shero niet goed gedraft heeft en sommige contracten (Letang, Scuderi) verprutst heeft is nog daar aan toe, maar als je als coach een HoF-er niet op de juiste plek speelt (Iginla) dan ligt dat echt aan hem zelf :P
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')