Hij is terecht maar nog niet thuis.quote:
maar ik ben luiquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik probeerde heel smooth jou twee keer te zien.
Inademen, uitademen, wurg een knuffelbeerquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is terecht maar nog niet thuis.
Is bij vrienden aan het chillen
Haal maar op bij de buren ofzo, scheelt me nog een keer lopenquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Geef me een sleutel, loop ik zelf wel door naar de keuken.
Hmmm....quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Inademen, uitademen, wurg een knuffelbeer
Weet je wat mijn moeder zou doen in zo'n situatie?quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is terecht maar nog niet thuis.
Is bij vrienden aan het chillen
Laat dat spook erbuitenquote:
Jij verheft lui zijn echt tot een ware kunstquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Haal maar op bij de buren ofzo, scheelt me nog een keer lopen
Jij brengt lui naar een heel nieuw level.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Haal maar op bij de buren ofzo, scheelt me nog een keer lopen
Dan sneakt hij er morgen zodra hij wakker is wel snel tussenuitquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je wat mijn moeder zou doen in zo'n situatie?
Zonder een woord teveel zeggen naar bed sturen met de mededeling "dat ze er morgen nog wel op zou terugkomen"
Daar werd het vaak niet beter van.
Hij heeft niet in de gaten dat dat alleen maar averechts werkt?quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan sneakt hij er morgen zodra hij wakker is wel snel tussenuit
Als ik er toch ben, moet ik nog wat te drinken voor je inschenken?quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Te lui om te multiquoten, maar hierbij wil ik mijn fans bedanken
Standaard een fles naast de bankquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik er toch ben, moet ik nog wat te drinken voor je inschenken?
Kak zeg....
Keuj.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Standaard een fles naast de bank
En een doos Capri-Sun naast mn bed nuquote:
Hij heeft niets in de gaten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij heeft niet in de gaten dat dat alleen maar averechts werkt?
Ik snap het....quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft niets in de gaten.
Mijn zoon heeft heel veel vrijheid, eigenlijk heel weinig regels.
Dat is puur omdat ik hem vertrouw.
Ik ben nu al zeker een half jaar bezig om hem duidelijk te maken dat hij moet appen oid als het laat wordt.
Nu is de maat vol en nu zijn er consequenties.
Ja toch.quote:
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch.
Hij is alleen maar bezig met zn breakdancen. Die paar taken die hij thuis heeft doet hij zelden tot nooit uit zichzelf, houdt geen rekening met het thuisfront, komt en gaat wanneer hij dat wil.
Dat is nu afgelopen. Ik zit veel te vaak diep in de nacht te wachten tot meneer thuis komt, nu is het wel extreem laat dus ik ben er klaar mee.
Ik had vroeger ook veel vrijheid, maar eigenlijk nooit echt misbruik van gemaakt. Basisregel van 2u thuis, bellen/sms als het later zou worden. Altijd netjes gedaan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch.
Hij is alleen maar bezig met zn breakdancen. Die paar taken die hij thuis heeft doet hij zelden tot nooit uit zichzelf, houdt geen rekening met het thuisfront, komt en gaat wanneer hij dat wil.
Dat is nu afgelopen. Ik zit veel te vaak diep in de nacht te wachten tot meneer thuis komt, nu is het wel extreem laat dus ik ben er klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |