Die blauwe vind ik op toast nie lekker nee, maar gesmolten in de room met pasta (dikke dunne) en paddenstoelen en courgette is die zeer goed te doen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lust jij ook bijna alle soorten? Zolang het kaas is vind ik het zo ongeveer lekker.
Blauwader vind ik iets minder. En van die zweterige die je eerst moet laten ademen en dat ze dan zacht worden en een beetje inzakken. Alhoewel die soms ook lekker kunnen zijn.
Eindkaasquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Het kan ook geen toeval zijn dat kaas op baas rijmt.
Bek dicht, opa.quote:
Is jouw favoriete toetje ook een kaasplank?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die blauwe vind ik op toast nie lekker nee, maar gesmolten in de room met pasta (dikke dunne) en paddenstoelen en courgette is die zeer goed te doen.
Ik lust ook bijna alle kaas, vroeger luste ik geen oude maar dat leer ik ook steeds meer te waarderen:)
oooeeeh best wel ja, met een portje erbij!quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is jouw favoriete toetje ook een kaasplank?
Ik voel geen behoefte aardig tegen jou te doen.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is jouw favoriete toetje ook een kaasplank?
Hoe kan ik je daarbij helpen? Ik wil hier uitkomen. Effe cammen misschien?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik voel geen behoefte aardig tegen jou te doen.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
oooeeeh best wel ja, met een portje erbij!
Als jij ergens uit wil komen moet je zelf ergens aan gaan werken. Succes, toi toi toi!quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe kan ik je daarbij helpen? Ik wil hier uitkomen. Effe cammen misschien?
nope, maar ik ben geen snelle drinker ik doe altijd relax.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol is de irish coffee wel eens fout gegaan bij jou?
Je hebt leukere gifjes.. ergens.. Ik wil muziek!quote:
Ik terugscrollen om te kijken of hij echt bewoog. 10 seconden naar dat plaatje zitten kijken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hebt leukere gifjes.. ergens.. Ik wil muziek!
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hebt leukere gifjes.. ergens.. Ik wil muziek!
dat lampie rechtbovenquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik terugscrollen om te kijken of hij echt bewoog. 10 seconden naar dat plaatje zitten kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |