Die blauwe vind ik op toast nie lekker nee, maar gesmolten in de room met pasta (dikke dunne) en paddenstoelen en courgette is die zeer goed te doen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lust jij ook bijna alle soorten? Zolang het kaas is vind ik het zo ongeveer lekker.
Blauwader vind ik iets minder. En van die zweterige die je eerst moet laten ademen en dat ze dan zacht worden en een beetje inzakken. Alhoewel die soms ook lekker kunnen zijn.
Eindkaasquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Het kan ook geen toeval zijn dat kaas op baas rijmt.
Bek dicht, opa.quote:
Is jouw favoriete toetje ook een kaasplank?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die blauwe vind ik op toast nie lekker nee, maar gesmolten in de room met pasta (dikke dunne) en paddenstoelen en courgette is die zeer goed te doen.
Ik lust ook bijna alle kaas, vroeger luste ik geen oude maar dat leer ik ook steeds meer te waarderen:)
oooeeeh best wel ja, met een portje erbij!quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is jouw favoriete toetje ook een kaasplank?
Ik voel geen behoefte aardig tegen jou te doen.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is jouw favoriete toetje ook een kaasplank?
Hoe kan ik je daarbij helpen? Ik wil hier uitkomen. Effe cammen misschien?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik voel geen behoefte aardig tegen jou te doen.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
oooeeeh best wel ja, met een portje erbij!
Als jij ergens uit wil komen moet je zelf ergens aan gaan werken. Succes, toi toi toi!quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe kan ik je daarbij helpen? Ik wil hier uitkomen. Effe cammen misschien?
nope, maar ik ben geen snelle drinker ik doe altijd relax.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol is de irish coffee wel eens fout gegaan bij jou?
Je hebt leukere gifjes.. ergens.. Ik wil muziek!quote:
Ik terugscrollen om te kijken of hij echt bewoog. 10 seconden naar dat plaatje zitten kijken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hebt leukere gifjes.. ergens.. Ik wil muziek!
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
dat lampie rechtbovenquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik terugscrollen om te kijken of hij echt bewoog. 10 seconden naar dat plaatje zitten kijken.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het was geen gifje?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik terugscrollen om te kijken of hij echt bewoog. 10 seconden naar dat plaatje zitten kijken.
quote:
Oeh, ik vind een ander nummer tof.quote:
Ja deze is dope! mysteriousquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh, ik vind een ander nummer tof.
Ik vind de chemie tussen hen leuk. De clip is geloof ik in 1x opgenomen ofzo.
idd dat nummerquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh, ik vind een ander nummer tof.
Ik vind de chemie tussen hen leuk. De clip is geloof ik in 1x opgenomen ofzo.
Dat 'even' was 15 seconden.quote:
Mja, die vind ik iets minder.quote:
Ja shit zat ook net aan zijn naam te denken, al aan het googlen maar niet gevonden... charles ofzo?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, die vind ik iets minder.
Wel leuk, hoe heette die gast van MTV nog maar? Die vond ik tof. Sowieso MTV, dat was echt awesome toen we dat kregen.
Mooie dromen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:35 schreef Pavement het volgende:
slaap lekkerdt peeps, ik ga pissen en pitten
happy dreamsquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:35 schreef Pavement het volgende:
slaap lekkerdt peeps, ik ga pissen en pitten
Ik dacht Ray ofzo. Maar volgens mij klopt dat ook niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja shit zat ook net aan zijn naam te denken, al aan het googlen maar niet gevonden... charles ofzo?
Ray Cokes!... Ray Charlesquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht Ray ofzo. Maar volgens mij klopt dat ook niet.
Echt?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ray Cokes!... Ray Charles![]()
[ afbeelding ]
En dacht: Hmm ja dat komt me veel bekender voor, dat zal hem wel zijn.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt?Ik dacht dat ik niet eens in de buurt kwam met mijn Ray. Ik las eerst deze post:
[..]
En dacht: Hmm ja dat komt me veel bekender voor, dat zal hem wel zijn.
Nee maar de naam wel. Was deze Paul bij MTV of was er ook nog een andere Paul? Ik kan de naam Paul ergens wel aan MTV linken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ] hmm die komt me nou niet bekend voor..
Ja wel he?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:49 schreef Laysa het volgende:
Ze waren toch ongeveer tegelijk...toen mtv nog speciaal was...100 jaar geleden
hmmm jij bent ietsjes vroegerer dan mij denk ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:54 schreef Laysa het volgende:
Vroeger toen alles nog heerlijk rock en mellow was
The Real World. was dat er vroeger al op?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
Er was ook zo een programma the real life ofzo. En dit vergeet ik nooit meer. Er zat een jongen in die er op zijn minst zwaar onverzorgd uitzag, ik weet niet meer misschien was hij wel ziek ofzo. En die at altijd met zijn vingers pindakaas uit de pot. Lekker schoonlikken en dan hup weer er in. En de andere bewoners flippen. En hij had een crossfiets en was vreselijk irritant. Dat is het enige wat ik nog weet maar ik vond dat zo tof. Zelfs zonder streams want die bestonden toen nog niet.
Misschien is daar mijn liefde voor RLS begonnen.
Bedoelde je Puck?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
Er was ook zo een programma the real life ofzo. En dit vergeet ik nooit meer. Er zat een jongen in die er op zijn minst zwaar onverzorgd uitzag, ik weet niet meer misschien was hij wel ziek ofzo. En die at altijd met zijn vingers pindakaas uit de pot. Lekker schoonlikken en dan hup weer er in. En de andere bewoners flippen. En hij had een crossfiets en was vreselijk irritant. Dat is het enige wat ik nog weet maar ik vond dat zo tof. Zelfs zonder streams want die bestonden toen nog niet.
Misschien is daar mijn liefde voor RLS begonnen.
Ik heb wel muziek voor je.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je en erbij denkt dat het toen veel beter wasquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Grappig wel hoe je van die kleine ogenschijnlijk onbelangrijke momenten, flarden kan onthouden.
Ietsje heel veel meerquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm jij bent ietsjes vroegerer dan mij denk ik
oeiiii poezel is heel moeilijk qua muziek!quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb wel muziek voor je.
Zit toevallig naar dit nummer te luisteren.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb wel muziek voor je.
Zit toevallig naar dit nummer te luisteren.
Ja 100 jaar geleden. Nee ik weet al die data ook niet meer als oud wijf. MTV over de gewone kabel zal denk ik euhm. 1994 ofzo zijn gekomen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
The Real World. was dat er vroeger al op?
Ze heeft het er maar mee te doen ...quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
oeiiii poezel is heel moeilijk qua muziek!
Was er toen all mtv? volgens mij hadden we dat pas in eind 80/90en jaren in nederland?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ietsje heel veel meer![]()
Een jaar of 20 gok ik zo
hahaha dit is echt jouw muzieksoort!!quote:
MTV in Nederland? we hadden vroeger geen commerciele zenders of zelfs kabel toch liesje.. eerst kwam RTL Veronique nogquote:
Je neemt lege Joey trekjes aan met je 'moeilijk'.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
oeiiii poezel is heel moeilijk qua muziek!
Ik wist niet dat er een nummer over Huub was gemaakt.quote:
We leven nu in 2014 dus dat is dan al zeker 25 jaarquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was er toen all mtv? volgens mij hadden we dat pas in eind 80/90en jaren in nederland?
Ik heb dit heel lang een eng nummer gevonden.quote:
Dat durf ik echt niet te zeggen zo. Zou kunnen. Ik weet ook niet precies hoe hij er uit zag alleen onsmakelijk. Wondjes in zijn gezicht enzo.quote:
op deze manier mag je m gebruiken, jij bent moeilijk moeilijk!quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je neemt lege Joey trekjes aan met je 'moeilijk'.
In de herhaling: Leeg.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
op deze manier mag je m gebruiken, jij bent moeilijk moeilijk!
Ik ben heel slecht in data maar ik denk dat ik toen nog niet zo lang op de middelbare school zat, dus ongeveer 20 jaar geleden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
MTV in Nederland? we hadden vroeger geen commerciele zenders of zelfs kabel toch liesje.. eerst kwam RTL Veronique nog
Ik kan me er ook niks meer van herinneren maar de naam Puck is altijd blijven hangen. Hij was een apart geval, amusant om naar te kijkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat durf ik echt niet te zeggen zo. Zou kunnen. Ik weet ook niet precies hoe hij er uit zag alleen onsmakelijk. Wondjes in zijn gezicht enzo.
Je bent te bezopen om zelf je glas te vullen?quote:
nee voor mij toch ook ongeveer alquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in data maar ik denk dat ik toen nog niet zo lang op de middelbare school zat, dus ongeveer 20 jaar geleden.
Of laat je me dit nog een keer schrijven om het er in te wrijven?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
MTV in Nederland? we hadden vroeger geen commerciele zenders of zelfs kabel toch liesje.. eerst kwam RTL Veronique nog
quote:Vanaf 1 augustus 1987 werd in Nederland MTV Europe uitgezonden.
RTL 4 (Radio Télévision Luxembourg 4) is een commerciële Nederlandstalige Luxemburgse televisiezender die sinds 1989 uitzendt op de Nederlandse televisie.
nope geen druppel gedronkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bent te bezopen om zelf je glas te vullen?
Dat waag ik te betwijfelen, niet dat je je zo voelt natuurlijk. Maar dat zijn geen dingen voor een wedstrijdje.. We zijn oud Lays.quote:
Propt vingers in de oren. Lalalalalala.quote:
Achteraf zat jij al op je 10de naar Beavis and Butthead te kijken! Wat een opvoedingquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Propt vingers in de oren. Lalalalalala.
Maar het kan komen dat mijn ouders vrij streng waren qua televisie kijken en we alleen onschuldige programma's mochten kijken. Hmm toen was ik 10, zou ook nog wel kunnen kloppen, Maar toen begreep ik er nog niet veel van. Pas in mijn pubertijd begon ik het eindeloos te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |