Oh, gelukkig maarquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het was alleen een plaatje met de tussenstand maar omdat je er naar vroeg heb ik de hele poll er weer neergezet![]()
Dus viel wel mee met je domheid
Kreeg ie een epileptische aanval bij jou?quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ik wel zielig vond was de hond van mijn buren die hier even was, toen dat varken begon te zingen.
Arme beest wil hier vast nooit weer komen.
[ afbeelding ]
Ik ken dat filmpje, die hond heeft een Ruud-droom (en jij hebt ook weleens van die dromen gehad in het verleden meen ik me te herinneren van post in een COS).quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ik wel zielig vond was de hond van mijn buren die hier even was, toen dat varken begon te zingen.
[ afbeelding ]
Who can blame him ?quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt allemaal. Een stugge vent met wat eigenaardige trekjes. Wat hem helaas een makkelijk doelwit maakt. Want de meesten kunnen elkaars bloed wel drinken, en dan is Ron niet degeen waar je het meest last van hebt, maar ze moeten ook vooral zijn instelling niet. Wat Ron gister zei klopt helemaal. Een groot aantal komt alleen om met de kop op TV te komen in de hoop dat het erna wat oplevert aan snabbels of iets. Die willen verder ook niks opbouwen of de handen uit de mouwen steken. Beetje niksdoen en zo nu en dan een feestjuh. En alleen al dat hij dat luidop zegt en het afkeurt maakt hem vijand nummer uno van die betreffende snabbelclub.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:30 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind Ron eerlijk gezegd niet zo heel sympathiek. En ik merk dat ik me daar bijna voor excuseer omdat hij zoveel nare dingen heeft meegemaakt in zijn leven, maar ik vind 'm nooit echt leuk of gezellig. Zelfs op een compliment reageert hij niet leuk, kribbig zelfs. Ik vind het ook irritant hoe hij PER SE zijn zinnen af moet maken. Ik begrijp dat je niet graag wilt dat iemand door je heen praat, maar dat hij dan de hele tijd opnieuw begint aan zijn verhaal (of mop...), bij het eerste woord, tot iedereen luistert...
Spelbreeksterquote:Op donderdag 1 mei 2014 02:52 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ken dat filmpje, die hond heeft een Ruud-droom (en jij hebt ook weleens van die dromen gehad in het verleden meen ik me te herinneren van post in een COS).
Klopt. Absurd trouwens. Ze denken dat ze presentatoren, rappers en acteurs kunnen worden, hoe komen ze erop? Meer dan de helft is iets van plan in de media. Alleen van Nicoline, Isabella en Aike geloof ik best dat ze er voor de ervaring zitten. Van Emil bijvoorbeeld niet want die kickt op (media-)aandacht, hoe sympathiek ik 'm verder ook vind, dat is zo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Klopt allemaal. Een stugge vent met wat eigenaardige trekjes. Wat hem helaas een makkelijk doelwit maakt. Want de meesten kunnen elkaars bloed wel drinken, en dan is Ron niet degeen waar je het meest last van hebt, maar ze moeten ook vooral zijn instelling niet. Wat Ron gister zei klopt helemaal. Een groot aantal komt alleen om met de kop op TV te komen in de hoop dat het erna wat oplevert aan snabbels of iets. Die willen verder ook niks opbouwen of de handen uit de mouwen steken. Beetje niksdoen en zo nu en dan een feestjuh. En alleen al dat hij dat luidop zegt en het afkeurt maakt hem vijand nummer uno van die betreffende snabbelclub.
Tot nu toe loopt iedereen stuk op het overschot aan vakantiegangers. Of ze kakken zelf in of ze worden niet eens gekozen door de groep. Ron is er in gedropt dus er viel niks te kiezen, hij houdt (nog) stug vol en weigert zich aan te passen aan de passieve lamlendigheid en dus moet ie kapot. Alle ballen op Ron.
Oh ja, sorryquote:Op donderdag 1 mei 2014 03:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Spelbreekster
Nu valt het onder gifjes en dat mag niet van Liesje. Ik wilde het doen voorkomen alsof het een COS bericht was.
Nu krijg ik vast een ban en dat is JOUW schuld.
-edit-ik heb volgens de buuf ook wel eens "Ruudjes" gedaan, heb je goed onthouden.
Waarom zou je een tas nodig hebben in Utopia?quote:Op donderdag 1 mei 2014 03:14 schreef Rica het volgende:
O nog iets gemist.
[ afbeelding ]
De design modelijn bestaat uit een bedrukt standaard t-shirt en tasje?
Is niks op tegen het als springplank te willen gebruiken maar je moet ook iets kunnen en kunnen aanbieden. Hele vreemde verwachtingen hebben sommigen. Het is hun goed recht het te proberen en denken dat bekendheid alleen genoeg is maar dat zal zwaar tegenvallen denk ik. Het is hard werken anders ben je gewoon de zoveelste ex-RLSer en na een week weer vergeten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 03:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Klopt. Absurd trouwens. Ze denken dat ze presentatoren, rappers en acteurs kunnen worden, hoe komen ze erop? Meer dan de helft is iets van plan in de media. Alleen van Nicoline, Isabella en Aike geloof ik best dat ze er voor de ervaring zitten. Van Emil bijvoorbeeld niet want die kickt op (media-)aandacht, hoe sympathiek ik 'm verder ook vind, dat is zo.
Ik snap ook dat het irritant kan zijn als er 86 gifjes in 1 Cos staan maar als er zoals afgelopen nacht om precies te zijn eeeeeeen gifje is geplaatst in 301 postings en die blijkt dan de andere morgen te zijn verwijderd vraag ik me toch af waar het gezonde verstand zit. En dat doet men dan af met "het mag gewoon niet".quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Maar ik snap dat het irritant kan zijn dus tsja.....ik scroll gewoon.
Zo mee eens!quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Klopt allemaal. Een stugge vent met wat eigenaardige trekjes. Wat hem helaas een makkelijk doelwit maakt. Want de meesten kunnen elkaars bloed wel drinken, en dan is Ron niet degeen waar je het meest last van hebt, maar ze moeten ook vooral zijn instelling niet. Wat Ron gister zei klopt helemaal. Een groot aantal komt alleen om met de kop op TV te komen in de hoop dat het erna wat oplevert aan snabbels of iets. Die willen verder ook niks opbouwen of de handen uit de mouwen steken. Beetje niksdoen en zo nu en dan een feestjuh. En alleen al dat hij dat luidop zegt en het afkeurt maakt hem vijand nummer uno van die betreffende snabbelclub.
Tot nu toe loopt iedereen stuk op het overschot aan vakantiegangers. Of ze kakken zelf in of ze worden niet eens gekozen door de groep. Ron is er in gedropt dus er viel niks te kiezen, hij houdt (nog) stug vol en weigert zich aan te passen aan de passieve lamlendigheid en dus moet ie kapot. Alle ballen op Ron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |