Ik heb ook nog wel wat werk voor haarquote:Op woensdag 30 april 2014 23:28 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ze mag wel met mijn fluit spelen
Daar moest ik eerst ook aan denkenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:28 schreef tralalala het volgende:
Ze lijkt wel een beetje op dat huppelkutje die telkens bij Daenerys loopt.
Tsunami Alert Amsterdam!quote:Op woensdag 30 april 2014 23:28 schreef Gisteren. het volgende:
Jeroen hoeft niet eens moeite voor deze te doen. Er gaan weer golven gemaakt worden.
Waarom zou ik mijn UI moeten bijwerken?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iemand die zijn UI na een halve week nog niet heeft bijgewerkt kan ik moeilijk serieus nemen.
Jeroen gaat voor de dubbel deze avond.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:28 schreef Gisteren. het volgende:
Jeroen hoeft niet eens moeite voor deze te doen. Er gaan weer golven gemaakt worden.
En dan een andere nemenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn UI moeten bijwerken?
Frank de Boer loopt binnenkort helaas ook weg ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan een andere nemen
Ach ja, joden lopen altijd weg.
1 van de vele buitenechtelijke.quote:
Dat zou een aderlating zijn voor de Eredivisie.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Frank de Boer loopt binnenkort helaas ook weg ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:33 schreef OProg het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat kan niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Kan die griet niet gaan stripppen op tafel ofzo
Je vergeet Mathijs.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Je zielige verhalen vertellen tegen de grootste graaiers van de Vara.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]Z'n hit staat nu op SpotifySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pom Pom Brasil, a song by Henk de Haan on Spotify.
quote:
Firefly was wel een topshow.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Die ene man lijkt een beetje op Alan Tudyk.
[ afbeelding ]
Death at a funeralquote:Op woensdag 30 april 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Firefly was wel een topshow.
Een echte man.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tot ze terminaal worden, dan gooit ie ze bij het grofvuil.
Iemand die zegt vol aan de GHB te hebben gezeten doen daar een boekje over heeft geschreven.quote:
Heb haar nog niet zo goed gezien.quote:
Carice is wel goed.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nederlandse films komen altijd nep over.
Oh okee, spannend.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Iemand die zegt vol aan de GHB te hebben gezeten doen daar een boekje over heeft geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |