Ok, maar uitlenen tussen WWM wel?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je kunt in dienst zijn bij een WWM filiaal en tegelijkertijd in dienst zijn bij een franchise. Je werkt dan - ook voor de Belastingdienst - bij 2 werkgevers.
Uitlenen (dus in dienst zijn bij de WWM en ook werken bij de franchise - waar je dus niet in dienst bent) tussen WWM en franchise is niet mogelijk.
Wat je qua uren afspreekt tussen de filialen weet ik niet. Maar je zou inderdaad 12 uur in Utrecht kunnen werken en 12 uur in Rotterdam. Maar ik weet niet om welke tijden het gaat, maar als het op toeslag-dragende uren is zal het wel lastig worden. Want met 24 uur krijg je die toeslag.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:11 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Ok, maar uitlenen tussen WWM wel?
Dus 12 uur hier, 12 uur omgeving Rotterdam?
Of wordt het dan alleen 12 uur Rotterdam?
Dan kan ik beter gewoon ontslag nemen als het zover is en als het lukt.
Als Wajong'er is het sws een stuk lastiger...quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:12 schreef Schuimpjes het volgende:
Wat je qua uren afspreekt tussen de filialen weet ik niet. Maar je zou inderdaad 12 uur in Utrecht kunnen werken en 12 uur in Rotterdam. Maar ik weet niet om welke tijden het gaat, maar als het op toeslag-dragende uren is zal het wel lastig worden. Want met 24 uur krijg je die toeslag.
Nope.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:22 schreef mujentas het volgende:
Ik dacht altijd dat uitlenen wel mogelijk was, als de franchiser verloont via Genpact?
Mmm, ik denk het ook niet hoor, maar ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nope.
Trust me, I've tried.
Donald: het is je van harte gegund, maar ik ben bang dat je geen filiaalmanager gaat vinden die zin heeft om mee te werken aan een vaste uitleenconstructie.
Waarom probeer je het niet even bij filiaal 8689?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:26 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Mmm, ik denk het ook niet hoor, maar ja.
Wie weet vind ik wel iets anders voor erbij of voor meer uren, qua rooster zijn ze gelukkig niet zo moeilijk bij mij.
Donald, dat is Kleiweg 35 in R'damquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:28 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet even bij filiaal 8689?
Franchise of WWM?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:29 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Donald, dat is Kleiweg 35 in R'dam
Dit voelt toch alsof ik heb gewonnen van schuimpjesquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit voelt toch alsof ik heb gewonnen van schuimpjes
Joh.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lig dr al in. Mobiel gaat FOK!en iets trager.
Maar het is wel een rëele optie natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit voelt toch alsof ik heb gewonnen van schuimpjes
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:37 schreef Janneke141 het volgende:
Kun je niet 12 uur bij Jumbo gaan werken? Kun je ons mooi van inside information voorzien.
Ja, ik ga volgende week eens langs op de Kleiweg.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar het is wel een rëele optie natuurlijk.
Misschien dat ik iets soortgelijks ga doen. Ik ben er nog niet helemaal over uit, en ik wacht nog totdat de SM van de WWM winkel waar ik geweest ben terug is van vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |