Daar kon de teamleider wel om lachenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
je had van de week ook al een container omver gegooid.
Mja, lekker laten gaan....? "t wordt toch irritant na 'n tijdje.quote:Maar lekker laten gaan, of gewoon lekker mee gaan zeiken
Klopt, wordt landelijk beleid. Hebben ze er ook bij verteld dat je alleen mag schieten op allochtonen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:31 schreef Gulmez het volgende:
Mijn neef werkt bij albert heijn in Den haag en binnenkort gaan de medewerkers 9 millimeters pistolen dragen beveiliging is door bezuining afschaft en als nu dief is moet de medewerken neerschieten zegt me neef is dit een landelijke beleid van albert heijn zo ja dan ga ik ook soliciteren hier in zwolle lijkt me wel mooie baan albert heijn werken met pistool zoals bij me neef in den haag nu
Flikker op naar KLB met je verzonnen verhalen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:31 schreef Gulmez het volgende:
Mijn neef werkt bij albert heijn in Den haag en binnenkort gaan de medewerkers 9 millimeters pistolen dragen beveiliging is door bezuining afschaft en als nu dief is moet de medewerken neerschieten zegt me neef is dit een landelijke beleid van albert heijn zo ja dan ga ik ook soliciteren hier in zwolle lijkt me wel mooie baan albert heijn werken met pistool zoals bij me neef in den haag nu
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt, wordt landelijk beleid. Hebben ze er ook bij verteld dat je alleen mag schieten op allochtonen?
Specifiek allochtonen die in een Audi rijden en wajong trekken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt, wordt landelijk beleid. Hebben ze er ook bij verteld dat je alleen mag schieten op allochtonen?
Djakaaa?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Specifiek allochtonen die in een Audi rijden en wajong trekken.
Hoe is het met je discotheek afgelopen? Je had toch 1000 euro om te investeren en een scooter met speakers voor de DJ?quote:
Dan was je plan dus niet goed.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:45 schreef Gulmez het volgende:
discotheek gaat niet door was wel een goed plan heb de financiering niet rond kunnen krijgen
gvd m'n ogenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:45 schreef Gulmez het volgende:
discotheek gaat niet door was wel een goed plan heb de financiering niet rond kunnen krijgen en nu met alcohol verhoging is zelfs discotheken zoals hollywood niet meerr rendabel door de lege zalen
en de rookverbod ben nu zakenman 3 weken terug in Marokko casa over geldtranspoort/vervoer gepraat dus de zaken gaan goed maar als ik ton op de bank heb ga ik alsnog proberen bedrijf te starten, zwarte geld alleen investering opbouwen daarna op de goeie manier verdienen want wit kunnen ze niet afpakken popo zwart ben je snel kwijt als je 1 x verkeerd oplet en hoge risco zwarrte straffen marokko daar moet je niet gevangen zitten maar ik ga weer werkse
Maar je kon toch van een oom 5000 euro lenen? Is dat niet genoeg dan om een discotheek uit de grond te stampen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:45 schreef Gulmez het volgende:
discotheek gaat niet door was wel een goed plan heb de financiering niet rond kunnen krijgen en nu met alcohol verhoging is zelfs discotheken zoals hollywood niet meerr rendabel door de lege zalen
en de rookverbod ben nu zakenman 3 weken terug in Marokko casa over geldtranspoort/vervoer gepraat dus de zaken gaan goed maar als ik ton op de bank heb ga ik alsnog proberen bedrijf te starten, zwarte geld alleen investering opbouwen daarna op de goeie manier verdienen want wit kunnen ze niet afpakken popo zwart ben je snel kwijt als je 1 x verkeerd oplet en hoge risco zwarrte straffen marokko daar moet je niet gevangen zitten maar ik ga weer werkse
Nee, want dat kost 6000 euroquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:48 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar je kon toch van een oom 5000 euro lenen? Is dat niet genoeg dan om een discotheek uit de grond te stampen?
Mag hopen van niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:57 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga je toch niet voor de neus van klanten neer leggen?
Zeker oudere mensen met een vast contract, heel herkenbaar. Vooral kassadames van 40+ zijn verschrikkelijk. Nooit eens positief. Zoek dan ander werk als je het niet leuk vindt, maarja ze kunnen niks anders. Maar da's weer zo lullig om te zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon zeiken dat dit niet goed staat en dat soort dingen. Niet zeiken op mij, maar ik ben dr wel in de buurt en moet het de hele tijd aanhoren
En hoezo "nu weer"
hahahahquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vaste vraag; Welk filiaal werk jequote:Op donderdag 1 mei 2014 20:35 schreef bamibij het volgende:
Wat een hartelijk welkom, danku.
Vakkenvuller + student hier. Ben aan het zoeken naar wat anders maar tot die tijd doe ik het van m'n vast contract (20 uur p/maand) + stufi.
Nijmegenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:37 schreef bamibij het volgende:
Ik neem aan dat het niet gebruikelijk is echt je specifieke filiaal te noemen toch :p
Waar in de regio ergens werk jij dan?
Brrrrrquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:37 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Om de hoek bij schuimpjes. Nu word het wel eng voor hem.
Jawel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:37 schreef bamibij het volgende:
Ik neem aan dat het niet gebruikelijk is echt je specifieke filiaal te noemen toch :p
Waar in de regio ergens werk jij dan?
Van een andere winkelquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:41 schreef d4v1d het volgende:
Schuipmjes gaat morgen het systeem doorzoeken naar medewerkers met een OT van 20 uur.
Nee.quote:
weeknummer.nlquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef Etsu het volgende:
Welke weekrooster is het nu? Weten jullie dat toevallig?
Helaas denk ik er hetzelfde overquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:54 schreef SLP_ het volgende:
Oh oh, dat gaat wat worden met die Jackpot artikelen''Op het bonuskaartje staat toch echt dat een kratje Bavaria maar 3,86 kost''. En snap heel goed dat klanten dit verwarrend gaan vinden
Je kunt niet bij twee WWM filialen in dienst zijn. Het kan alleen als het filiaal waar je werkt je uren administratief overboekt naar het andere filiaal.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:59 schreef Donald250 het volgende:
Is het mogelijk om bij 2 AH's te werken?
Over 2 weken eindelijk een gesprek met een reïntegratiebureau voor ook 12 uur bij een andere AH.
Volgens mijn ASM hebben wij wel mensen rondlopen die bij ons werken maar ook bij een andere werkgever.
Mijn filiaal staat er in ieder geval voor open.
En ik wil daar ook wel erg graag blijven, maar meer uren werken zou altijd welkom zijn.
Inderdaad een optie.quote:
Ok, want mijn jobcoach had het erover dat er mensen in het verleden wel bij 2 AH's hadden gewerkt, maar dan zal het idd administratief overboeken zijn. Eens over hebben met de SM als die weer terug is van vakantie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je kunt niet bij twee filialen in dienst zijn. Het kan alleen als het filiaal waar je werkt je uren administratief overboekt naar het andere filiaal.
En Mujentas zegt van wel?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Inderdaad een optie.
Even voor Donald: Uitlenen van WWM naar Franchise of vice versa is niet mogelijk.
Je kunt in dienst zijn bij een WWM filiaal en tegelijkertijd in dienst zijn bij een franchise. Je werkt dan - ook voor de Belastingdienst - bij 2 werkgevers.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:07 schreef Donald250 het volgende:
[..]
En Mujentas zegt van wel?
Of haal ik nu 2 dingen door elkaar?
Je leent dan niet uit maar je hebt gewoon 2 contracten, 2 loonstrookjes.. etc.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:07 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Hij zegt dat je tegelijkertijd bij WWM en Franchise in dienst kan zijn, je kan alleen niet worden uitgeleend aan een franchiser vanuit een WWM.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:07 schreef Donald250 het volgende:
Ok, maar uitlenen tussen WWM wel?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je kunt in dienst zijn bij een WWM filiaal en tegelijkertijd in dienst zijn bij een franchise. Je werkt dan - ook voor de Belastingdienst - bij 2 werkgevers.
Uitlenen (dus in dienst zijn bij de WWM en ook werken bij de franchise - waar je dus niet in dienst bent) tussen WWM en franchise is niet mogelijk.
Wat je qua uren afspreekt tussen de filialen weet ik niet. Maar je zou inderdaad 12 uur in Utrecht kunnen werken en 12 uur in Rotterdam. Maar ik weet niet om welke tijden het gaat, maar als het op toeslag-dragende uren is zal het wel lastig worden. Want met 24 uur krijg je die toeslag.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:11 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Ok, maar uitlenen tussen WWM wel?
Dus 12 uur hier, 12 uur omgeving Rotterdam?
Of wordt het dan alleen 12 uur Rotterdam?
Dan kan ik beter gewoon ontslag nemen als het zover is en als het lukt.
Als Wajong'er is het sws een stuk lastiger...quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:12 schreef Schuimpjes het volgende:
Wat je qua uren afspreekt tussen de filialen weet ik niet. Maar je zou inderdaad 12 uur in Utrecht kunnen werken en 12 uur in Rotterdam. Maar ik weet niet om welke tijden het gaat, maar als het op toeslag-dragende uren is zal het wel lastig worden. Want met 24 uur krijg je die toeslag.
Nope.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:22 schreef mujentas het volgende:
Ik dacht altijd dat uitlenen wel mogelijk was, als de franchiser verloont via Genpact?
Mmm, ik denk het ook niet hoor, maar ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nope.
Trust me, I've tried.
Donald: het is je van harte gegund, maar ik ben bang dat je geen filiaalmanager gaat vinden die zin heeft om mee te werken aan een vaste uitleenconstructie.
Waarom probeer je het niet even bij filiaal 8689?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:26 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Mmm, ik denk het ook niet hoor, maar ja.
Wie weet vind ik wel iets anders voor erbij of voor meer uren, qua rooster zijn ze gelukkig niet zo moeilijk bij mij.
Donald, dat is Kleiweg 35 in R'damquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:28 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet even bij filiaal 8689?
Franchise of WWM?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:29 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Donald, dat is Kleiweg 35 in R'dam
Dit voelt toch alsof ik heb gewonnen van schuimpjesquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit voelt toch alsof ik heb gewonnen van schuimpjes
Joh.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lig dr al in. Mobiel gaat FOK!en iets trager.
Maar het is wel een rëele optie natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit voelt toch alsof ik heb gewonnen van schuimpjes
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:37 schreef Janneke141 het volgende:
Kun je niet 12 uur bij Jumbo gaan werken? Kun je ons mooi van inside information voorzien.
Ja, ik ga volgende week eens langs op de Kleiweg.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar het is wel een rëele optie natuurlijk.
Misschien dat ik iets soortgelijks ga doen. Ik ben er nog niet helemaal over uit, en ik wacht nog totdat de SM van de WWM winkel waar ik geweest ben terug is van vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |