SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://lmgtfy.com/?q=HD5770+benchmarkquote:Op woensdag 30 april 2014 22:45 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Hoe zijn de prestaties van de 5770?
Systeem in 2011 gekocht, heb niet heel intensief gegamed, kaarten zijn nooit overclockt geweest en zijn altijd goed onderhouden.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:44 schreef Djurres het volgende:
TVP voor de video kaarten, nette prijs en dicht in de buurt!
Hoe oud zijn ze en hoelang hebben ze ongeveer gedraaid?
Tot nu toe vind ik ze prima, heb eigenlijk alleen hier en daar Starcraft II gespeeld en verder alleen MMO's die niet veeleisend zijn qua specs. Starcraft II kon ik spelen op Ultra, 1920x1080 met 50-60fps maar weet niet wat ze doen met andere spellen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:45 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Hoe zijn de prestaties van de 5770?
Ik heb momenteel mailcontact met iemand via Tweakers die 70¤ voor beide kaarten wilt betalen, mocht dat niks worden dan hoor je van me.quote:
60 en dan kom ik ze morgen halen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:57 schreef Drankster het volgende:
Werkgeheugen is inmiddels verkocht.
[..]
Ik heb momenteel mailcontact met iemand via Tweakers die 70¤ voor beide kaarten wilt betalen, mocht dat niks worden dan hoor je van me.
Deal, ik moet wel werken van 18:00 tot 21:00 dus het liefst in de middag afspreken of na 21:00.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |