Maar jij bent een Belg, dus dat boeit niemand.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
kan zo zijn maar het zijn weer ploegen uit dezelfde land. Ik heb liever dat 2 ploegen uit verschillende competities de finale van de CL spelen
Doe alsof ik een Nederlander benquote:Op woensdag 30 april 2014 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar jij bent een Belg, dus dat boeit niemand.
Eh nee, ik had er nog niet zo bij stilgestaanquote:Op woensdag 30 april 2014 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Alors. Voelt je leven niet leeg aan sinds ik ben gestopt je geaardheid te betwisten?
Daar zijn Belgen te dom voor.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Doe alsof ik een Nederlander ben
Zo vaak denk je natuurlijk ook niet na over mannelijke users.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:20 schreef alors het volgende:
[..]
Eh nee, ik had er nog niet zo bij stilgestaan
Dan ben ik maar een domme Nederlanderquote:
Kritiek mag. Maar ik ga aangifte tegen u doenquote:Op woensdag 30 april 2014 21:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je bent zelf een gebrek aan kwaliteit
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:21 schreef beantherio het volgende:
Ik was even bang dat er misschien wel gescoord zou kunnen worden, maar ik ben inmiddels gerustgesteld
Zelfs daar ben je te dom voor.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een domme Nederlander
Vind ik ook geen spits voor Spanjequote:Op woensdag 30 april 2014 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom gaat die er ook niks van bakken bij Spanje
Geen ruimte
een 2 voor de moeitequote:Op woensdag 30 april 2014 21:22 schreef Zorro het volgende:
Wat een spektakel op het groen! Balbeheersing, geweldige controle, alles perfect geplaatst, geweldig
O wacht, ik heb snooker opstaan zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |