Jouw stoere vent gaat dat ook allemaal kunnen.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:51 schreef L-E het volgende:
Deed ik m zomaar dicht!
Ik zei dus:
Ik vind het zo knap dat jullie babies betrekkelijk jong zijn en jullie mentaal alweer ruimte hebben voor andere dingenEcht respect daarvoor hoor!
(Dat is hier zooo niet aan de orde)
Ik vind het lief dat je me een hart onder de riem wil steken, maar volgens mij lees je niet goedquote:Op woensdag 30 april 2014 20:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jouw stoere vent gaat dat ook allemaal kunnen.
Helpt het als ik zeg dat het bij mijn oudste ook allemaal een stuk langer duurt? Ze is nu bijna 3 maar nog steeds twijfelt ze heel lang over alles en ineens kan ze het wel.
En jij hebt wel een hele sterkte en dappere vent.
Al snap ik wel dat het niet altijd prettig is om te lezen wat andere al wel kunnen. Ik werd daar wel eens onzeker van.
2 dingen tegelijk gaat hier ook niet dusquote:Op woensdag 30 april 2014 20:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het lief dat je me een hart onder de riem wil steken, maar volgens mij lees je niet goed
Arme gup. Heb je al billenspray geprobeerd? Van multilind of een ander merk? Wij gebruiken dat omdat je dan niet aan de billetjes hoeft te wrijven, dat is bij uitslag prettig! Hier niet aan de orde, maar 2 pufjes van dat spul is significant sneller gebeurd dan potje Sudo open, Sudo pakken, Sudo smeren, potje dicht. Efficiënt werken ftwquote:Op woensdag 30 april 2014 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sylver, wat fijn dat er tekenen van verbetering zijn. Mocht ook wel zo langzamerhand. Zo sneu die zieke ukjes.
Volgens mij komen er bij onze muppet kiezen aan. Vannacht aas het ineens blèren! Bleek dat ze had gekakt (doet ze echt never 's nachts) en echt mega luieruitslag. Met tandjes was het wel eens een beetje rood, maar niet dit. Vanochtend ook met bultjes en op het kdv was het zelfs een beetje gaan bloeden. En als het met veel moeite lukt om ff in haar mond te kijken, lijkt het wel alsof er aan een aantal kanten verdikkingen te zien zijn.. Verschonen is nu echt dikke tranen. Ik smeer afwisselend weleda / bepanthen en sucocrem.
Een spleet komt niet vaak voor vertelde de arts mij. vaak als een tandje doorbreekt dan lost het probleem vanzelf op. Het enige waar het lastig voor kan zijn is tandenpoetsen maar ook dat hoeft niet zo te zijn. Ik vind het nogal iets om te doen zonder echte nood.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:54 schreef Kimpossible het volgende:
Moppert, ik had laatst n plaatje gepost in her bv-topic. Eigenlijk ben ik nog wel het bangst voor een vette spleet tussen d'r tandjes meer dan dat ik (of zij) er echt last van heeft, behalve dan dat we heel zorgvuldig moeten zijn qua aanhappen, want d'r lipje krult niet (vanzelf) naar buiten. Wat is jouw overweging om wel of niet aan te dringen?
Ah, Good to know. Als ik aan m'n eigen lipbandje voel zit er ook een flubbertje aan moet ik zeggen, alsof ie eerst strak zat en met tanden of enig ander moment losgeraakt is. Klinkt logisch ook wel.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:01 schreef Moppert het volgende:
[..]
Een spleet komt niet vaak voor vertelde de arts mij. vaak als een tandje doorbreekt dan lost het probleem vanzelf op. Het enige waar het lastig voor kan zijn is tandenpoetsen maar ook dat hoeft niet zo te zijn. Ik vind het nogal iets om te doen zonder echte nood.
ik zou ook niet een oor piercen ookal is de pijn zo over.
Zo is het bij de oudste ook los gegaan. Uiteindelijk valt elk kind zich wel een tand door de lip!quote:Op woensdag 30 april 2014 21:03 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ah, Good to know. Als ik aan m'n eigen lipbandje voel zit er ook een flubbertje aan moet ik zeggen, alsof ie eerst strak zat en met tanden of enig ander moment losgeraakt is. Klinkt logisch ook wel.
Ok, dat is nog wel een idee. Waar haal je dat? Gewoon bij de kruidvat oid?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:03 schreef Moppert het volgende:
Ik zou de sudocreme sowieso achterwege laten dan.
kan je beter pure zinkolie kopen. Ik raad het op mijn werk ook echt af. (niet dat ik nu werk maar dat deed ik wel)
Misschien roept het nog wat meer vraagtekens bij mijn ouders op omdat I. maar af en toe echt huilt van de honger. Haar hongersignalen pik ik meestal daarvoor al op. En dan leg ik haar dus aan. Soms wacht ik wel even, bijvoorbeeld als ze snel na de laatste voeding weer wil, omdat ik er geen gewoonte van wil maken dat ze steeds kleine beetjes drinkt. Maar meestal zijn haar hongersignalen onmiskenbaar en er zijn nu eenmaal dagen dat ze vaker en meer wil drinken dan anders. Ik snap wel dat mijn ouders, die haar signalen niet zo duidelijk zien als ik, dan denken: oh maar heeft ze alweer honger dan? Borstvoeding is in mijn ervaring nu echt een heel mooi en ook best subtiel systeem van communicatie tussen moeder en kind.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:44 schreef klaprooss het volgende:
[..]
[..]
Haha geestig idd! Wat ik me dan afvraag als je niet op verzoek voed hoe gaat dat dan. Verwachten ze dan dat je je kind nog anderhalf uur laat huilen. Als J geen borst krijgt na een kwartier is het huilen geblazen.
Hihi ze gaat te vlug! Ik vind het wel leuk om te lezen om dat I. net iets ouder is dan J om te kijken wat hij dan over een paar weken zou kunnen
Dit dot! Niks negatiefs aan je eigen grens kennen.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:12 schreef GotC het volgende:
Dot, klinkt als een goede beslissing (en herkenbaar). Sterke mama, ik vind je juist een oermoeder doordat je de juiste keuze voor Stipje en jezelf neemt, namelijk dat je zo een nóg toffere mama kan zijn voor Stip
Dit!quote:Op woensdag 30 april 2014 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En het oermoederschap zit m niet in bv geven. Aanvoelen dat stoppen beter is omdat jij dan een leukere mama bent, is ook oermoederschap hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |