SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
En al mag de wet dat vinden, er zijn fatsoensnormen. Wij hebben 1 iemand die uit normaal geaccepteerd fatsoen zich niet zal laten zien. Doet deze dat wel zal deze wel degelijk geweigerd worden. Maar wij gaan er van uit dat diegene niet zal komen![]()
Om op iets anders over te gaan, het is nog maar enkele weken:
Onze dagindeling:jeetje wat een lange dag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:14 schreef stbabylon het volgende:
onzewat voor locatie heb je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Moah ja, eignelijk voor de middag is er weinig te doen, behalve foto's maken. En we hebben expres 2,5 uur voor avondeten uitgetrokken - een rustmoment. Hebben ook maar 20 daggasten zodat het ook echt een rustmoment is. Maar inderdaad, stevige dagquote:
Ik pik je vent inquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:21 schreef Audreyoot het volgende:
Ik heb nu dit als dagindeling:
In de ochtend rustig tijd voor aankleden, make-up e.d.
13:45 Afgehaald worden in VW t1 busje
Zo laat de ceremonie? Ik kon op onze gemeente tot max 15:00 uur trouwenquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:27 schreef rhubarbje het volgende:
Wij hebben alleen maar een globaal idee:
16.00 aankomst daggasten, drankje etc
17.00 eten met de daggasten
19.30 aankomst mensen die ook de ceremonie willen meemaken, drankje
20.00 ceremonie
20.30/21.00 feest! nog meer drankjes
en dan s avonds nog wat te eten ergens
zoiets ongeveer
haha als het aan hem lag was het een andere auto hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik pik je vent inals hij mij daarin ophaalt dan trouw ik met hem!
Trouwen op locatie, niet op de gemeentequote:Op donderdag 8 mei 2014 10:33 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Zo laat de ceremonie? Ik kon op onze gemeente tot max 15:00 uur trouwen
[..]
haha als het aan hem lag was het een andere auto hoor
Ben jij al bezet?quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:33 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
[..]
haha als het aan hem lag was het een andere auto hoor
Die T1 busjes zijn wel vet, beste vriend gaat trouwen en doet een soortgelijk iets.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:21 schreef Audreyoot het volgende:
14:00-15:00 Ceremonie op kasteel
15:00-16:30 Foto's door fotograaf (zij zei dat ik het beter na de ceremonie kon doen, omdat ik dan ook minder gestrest zou zijn dat de jurk vies zou worden etc)
16:30-18:30 Receptie
19:00-20:00 Buffet
20:30-?? Feest
Ik trouw ook op locatie, maar kon maar een ambtenaar tot 15:00 uur boeken. Belachelijk wel dat we meer dan 500 euro moeten betalen omdat het een zaterdag isquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:35 schreef Scorpie het volgende:
Op locatie kan je zo laat trouwen als je zelf wilt over het algemeen, zolang je maar geld schuift.
Verloofd zelfs hahaquote:
Je kan ook ambtenaars (maar dan niet via gemeente) freelance zeg maar, boeken. Kos je veel geld en die doen naar gelang het geld dat je schuift :pquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:38 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik trouw ook op locatie, maar kon maar een ambtenaar tot 15:00 uur boeken
Ohja kak. ik ookquote:[..]
Verloofd zelfs haha
Oh dat wist ik niet eens. Maarja, op de gemeente moet ik ook meer dan 500 euro ervoor betalen en dan nog niet eens incl de huur van de locatiequote:Op donderdag 8 mei 2014 10:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ohja kak. ik ook![]()
![]()
Je kan ook ambtenaars (maar dan niet via gemeente) freelance zeg maar, boeken. Kos je veel geld en die doen naar gelang het geld dat je schuift :p
Ben je goedkoop afquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:40 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet eens. Maarja, op de gemeente moet ik ook meer dan 500 euro ervoor betalen en dan nog niet eens incl de huur van de locatieMaargoed, wij hadden een vrij vol avondschema dus ik vond de middag wel prima.
Oei, goeie tip! Mooi dat wij het ook zo doenquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:21 schreef Audreyoot het volgende:
14:00-15:00 Ceremonie op kasteel
15:00-16:30 Foto's door fotograaf (zij zei dat ik het beter na de ceremonie kon doen, omdat ik dan ook minder gestrest zou zijn dat de jurk vies zou worden etc)
16:30-18:30 Receptie
19:00-20:00 Buffet
20:30-?? Feest
In Zwolle kan het 24/7, zolang je maar een ambtenaar en locatie zo gek krijgtquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:33 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Je kunt zelfs een vriend of familielid ambtenaar voor een dag maken. Kost ~100 euro meer dan een gemeenteambtenaar. (en diegene moet van smette vrij zijn)quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je kan ook ambtenaars (maar dan niet via gemeente) freelance zeg maar, boeken. Kos je veel geld en die doen naar gelang het geld dat je schuift :p
[..]
Ohja kak. ik ook![]()
![]()
jezus heb jij dan zo'n freelance ambtenaar?quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ben je goedkoop afwij zijn 700 nog wat kwijt, om 1 uur smiddag's. Zonder externe locatie
Als we op locatie (een aantal voorgeselecteerde) zouden trouwen - was het over de 1000 geweest.
Had er zelf ook nog niet aan gedacht maar omdat we foto's in het bos maken vond ik het wel meedenkend van de fotografequote:Op donderdag 8 mei 2014 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oei, goeie tip! Mooi dat wij het ook zo doen
Oh man als ik ooit mn geloftes vernieuw...quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooit door de koning van Noorwegen aan ons koningshuis gegeven. Grote tuin erachter. We trouwen aan deze kant, receptie/barbeknoei in de tuin, feest binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |