Nou ik heb die van mij al meerdere dagen om gehad en hij ligt nog verkeerdquote:Op woensdag 30 april 2014 15:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zou een alternatief ding ook niet zzo'n belletje zijn? Had laatst ergens gelezen dat als je die helemaal onderaan je buik laat bungelen de hele dag, dat je kleine op het geluid af zou gaan.
nee ws geen gym oid! ik ben geen vrouwengroepen mens...quote:Op woensdag 30 april 2014 16:45 schreef Burdie het volgende:
@GM voor inwendige weeënregistratie. Ga je iets van gym oid doen? Dan komen de meeste van dat soort dingen ook wel aan bod geloof ik.
Twee topics gemist vandaag? De vorige is toch gistermiddag geopend geweest?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef Crumpette het volgende:
Haai! Kom net thuis van werk, totaal geslooptmorgen gelukkig laat beginnen. Maar ik heb dus al vast weer twee topiques gemist vandaag! Hoe is het hier?
morgen weer echo!hopelijk zegt de gyn dan: 7 weken, prima, ga maar naar de vk!
niet? dacht dat het wel zo snel ging hierquote:Op woensdag 30 april 2014 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Twee topics gemist vandaag? De vorige is toch gistermiddag geopend geweest?
Ik hoop het voor je!
Whehe, ik kan echt niet wachten tot ik met een cursus mag beginnen.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee ws geen gym oid! ik ben geen vrouwengroepen mens...en met mijn hormonen in de bocht ga ik dan ook echt geen vrienden maken...
Je hebt zelfs nog keihard meegepost in de vorigequote:Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef Crumpette het volgende:
[..]
niet? dacht dat het wel zo snel ging hier
Haha, voel je toch niet zo aangesproken johquote:Op woensdag 30 april 2014 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Twee topics gemist vandaag? De vorige is toch gistermiddag geopend geweest?
Ik hoop het voor je!
Samen Bevallen cursus anders iets voor jou? Gewoon samen met je partner, kan ook individueel of met andere stellen. Wij zitten nu met drie anderen stellen en ik vind het erg leuk en vooral super nuttig (ook al heb ik veel al in boekjes gelezen). Ook veel aandacht voor ademhalingstechnieken en altijd een stukje theorie over de bevalling en alles daaromheen. Precies wat ik nodig had, had die stomme zweefyoga nooit moeten doenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee ws geen gym oid! ik ben geen vrouwengroepen mens...en met mijn hormonen in de bocht ga ik dan ook echt geen vrienden maken...
Ja, dat heb ik ook. ik ben in mijn vriendenkring zo ongeveer de eerste en ken uberhaupt nog niet heel veel mensen waar ik nu woon, dus ik kijk er naar uit!quote:Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whehe, ik kan echt niet wachten tot ik met een cursus mag beginnen.. Het lijkt me echt heel leuk om andere zwangere vrouwen te leren kennen.
.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Haha, voel je toch niet zo aangesproken joh
Zou fijn zijn Crumpette!
Ik ben vanochtend weer goedgekeurd door de vk. Hartje weer gehoord, bloeddruk was hartstikke goed en bm zit net onder m'n navel nu. Maandag de SEO!
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt zelfs nog keihard meegepost in de vorige
Zo tegenovergesteld hierquote:Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whehe, ik kan echt niet wachten tot ik met een cursus mag beginnen.. Het lijkt me echt heel leuk om andere zwangere vrouwen te leren kennen.
.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Haha, voel je toch niet zo aangesproken joh
Zou fijn zijn Crumpette!
Ik ben vanochtend weer goedgekeurd door de vk. Hartje weer gehoord, bloeddruk was hartstikke goed en bm zit net onder m'n navel nu. Maandag de SEO!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je bent goedgekeurd
disclaimer
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]oh, zo bedoelde ik het echt totaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je bent goedgekeurdmeer een: ik hoop dat jullie het begrijpen als ik niet alles teruglees - post
![]()
Nee, dat weet ik ook. Sorry, ik kom soms wat lomper over dan de bedoeling is.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
oh, zo bedoelde ik het echt totaal nietmeer een: ik hoop dat jullie het begrijpen als ik niet alles teruglees - post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |