abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 april 2014 @ 16:44:14 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_139416926
Zwangerschap & geboorte

2014

12 mei: Ikina (jongen)
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje (meisje)
10 juni: JaleesaJoia (meisje)
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongetje)

2 juli: BlueEyes
7 juli: OooLisaooO
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20 (jommetje)

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel (meisje)
16 augustus: gewoonmezelf87 (meisje)
17 augustus: geppie (meisje)
21 augustus: GwaiLow (meisje)
22 augustus: rebel-angel (meisje)
22 augustus: Dyre
30 augustus: Mangostine (meisje)

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
30 september: Hilmo

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei***
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix
22 oktober: kwakz0r
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje
10 november: DevilsAndDust
15 november: JufMariska
16 november: Heliotrope
21 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle
30 november: Sicilia

5 december: AwayTL

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
disclaimer
  woensdag 30 april 2014 @ 16:44:34 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_139416938
Voor wijzigingen gerne een kwoot!
disclaimer
  woensdag 30 april 2014 @ 16:45:33 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139416968
@GM voor inwendige weeënregistratie. Ga je iets van gym oid doen? Dan komen de meeste van dat soort dingen ook wel aan bod geloof ik.
KuikenGuppy
  woensdag 30 april 2014 @ 16:46:37 #4
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_139417016
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zou een alternatief ding ook niet zzo'n belletje zijn? Had laatst ergens gelezen dat als je die helemaal onderaan je buik laat bungelen de hele dag, dat je kleine op het geluid af zou gaan.
Nou ik heb die van mij al meerdere dagen om gehad en hij ligt nog verkeerd :P Het geklingel is echt zo zacht, kan me niet voorstellen dat ie dat hoort tov alle ander geluiden. Maar het is verder een leuk ding. Ik heb hem 20 jaar geleden van mijn moeder gekregen want die vond het zo leuk, niet wetende wat het was :+ Nu kan ik hem eindelijk dragen (klasgenoten wisten toen wel wat het was dus werd ik ermee gepest en heb hem nooit meer om gedaan).

Kursor toch wel spannend hoe het er straks in zijn geheel uitziet dan :o Mijn drukker zit in Kerkrade, dus even langsgaan om papier te voelen gaat m niet worden :+ Die stichting reageerde de laatste keren wel heel vlot dus daar heb ik wel vertrouwen in op zich :Y

Geboorteplan werd bij mij gisteren met de intake aangehaald, en ze zei dat we het volgende week kunnen doorspreken als ik er eentje wil schrijven. Dus dan ben ik 35 weken, je hebt dus nog wel even ;) Sowieso moet het pas definitief af zijn als je bevalling start. Ze bewaren het namelijk niet voor je, je legt het gewoon zelf op je kamer neer op een zichtbare plek als het zover is zodat de mensen die dienst hebben het kunnen lezen.

Belletje aan clitpiercing :D _O-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_139417041
Haai! Kom net thuis van werk, totaal gesloopt -O- morgen gelukkig laat beginnen. Maar ik heb dus al vast weer twee topiques gemist vandaag! Hoe is het hier?

morgen weer echo! *O* hopelijk zegt de gyn dan: 7 weken, prima, ga maar naar de vk!
pi_139417066
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:45 schreef Burdie het volgende:
@GM voor inwendige weeënregistratie. Ga je iets van gym oid doen? Dan komen de meeste van dat soort dingen ook wel aan bod geloof ik.
nee ws geen gym oid! ik ben geen vrouwengroepen mens... :@ en met mijn hormonen in de bocht ga ik dan ook echt geen vrienden maken...
S. 2014
J. 2016
  woensdag 30 april 2014 @ 16:50:39 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_139417160
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef Crumpette het volgende:
Haai! Kom net thuis van werk, totaal gesloopt -O- morgen gelukkig laat beginnen. Maar ik heb dus al vast weer twee topiques gemist vandaag! Hoe is het hier?

morgen weer echo! *O* hopelijk zegt de gyn dan: 7 weken, prima, ga maar naar de vk!
Twee topics gemist vandaag? De vorige is toch gistermiddag geopend geweest?

Ik hoop het voor je!
disclaimer
pi_139417213
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je!
niet? dacht dat het wel zo snel ging hier :P
pi_139417221
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

nee ws geen gym oid! ik ben geen vrouwengroepen mens... :@ en met mijn hormonen in de bocht ga ik dan ook echt geen vrienden maken...
Whehe, ik kan echt niet wachten tot ik met een cursus mag beginnen. :D. Het lijkt me echt heel leuk om andere zwangere vrouwen te leren kennen. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_139417236
Gm ik doe een 1op1 pufcursus van 4 lessen Mensendieck (was tip van Skoap)
Heel ontspannen, je kan al je vragen kwijt, krijg goeie tips voor houding, absoluut niet zweverig en er zit ook een partnerles bij.
Ik wilde eerst ook niet, zag die groepen ook niet zitten maar ben nu heel blij dat ik dit wel doe.
Al is het maar even voor de bewustwording van dingen.
  woensdag 30 april 2014 @ 16:52:56 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_139417244
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef Crumpette het volgende:

[..]

niet? dacht dat het wel zo snel ging hier :P
Je hebt zelfs nog keihard meegepost in de vorige :P
disclaimer
  woensdag 30 april 2014 @ 16:53:05 #12
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_139417249
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je!
Haha, voel je toch niet zo aangesproken joh ;)

Zou fijn zijn Crumpette!

Ik ben vanochtend weer goedgekeurd door de vk. Hartje weer gehoord O+, bloeddruk was hartstikke goed en bm zit net onder m'n navel nu. Maandag de SEO!
  woensdag 30 april 2014 @ 16:53:08 #13
52229 Chanty
pi_139417252
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Samen Bevallen cursus anders iets voor jou? Gewoon samen met je partner, kan ook individueel of met andere stellen. Wij zitten nu met drie anderen stellen en ik vind het erg leuk en vooral super nuttig (ook al heb ik veel al in boekjes gelezen). Ook veel aandacht voor ademhalingstechnieken en altijd een stukje theorie over de bevalling en alles daaromheen. Precies wat ik nodig had, had die stomme zweefyoga nooit moeten doen :+
pi_139417280
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Whehe, ik kan echt niet wachten tot ik met een cursus mag beginnen. :D. Het lijkt me echt heel leuk om andere zwangere vrouwen te leren kennen. :@.
Ja, dat heb ik ook. ik ben in mijn vriendenkring zo ongeveer de eerste en ken uberhaupt nog niet heel veel mensen waar ik nu woon, dus ik kijk er naar uit!
  woensdag 30 april 2014 @ 16:54:17 #15
52229 Chanty
pi_139417294
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:53 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Zou fijn zijn Crumpette!

Ik ben vanochtend weer goedgekeurd door de vk. Hartje weer gehoord O+, bloeddruk was hartstikke goed en bm zit net onder m'n navel nu. Maandag de SEO!
*O*

En wat ga jij hard, ik heb je gisteren toch nog die testen gestuurd? :+
pi_139417296
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je hebt zelfs nog keihard meegepost in de vorige :P
:D :@ :P
pi_139417348
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Zo tegenovergesteld hier :D
Ik was bij het zoeken naar cursussen juist aan het miepen van hallo, ik hoef niet al die onzin van anderen erbij
(daar is het forum wel voor :') )
Ik zag mezelf ook niet allemaal tegelijk liggen en oefeningen doen en gezellig theekransje oid..
  woensdag 30 april 2014 @ 16:56:34 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_139417369
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:53 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Zou fijn zijn Crumpette!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je bent goedgekeurd *O*
disclaimer
pi_139417538
het enterovirus. Altijd fijn als je zoontje van 5 dagen daarmee word besmet en met 39.2 graden koorts op de conveuse afdeling terecht komt.

Teun heeft daar van 18 april tot afgelopen zaterdag gelegen en is nu thuis aan het bijkomen van zijn levensgevaarlijke avonturen.
Hooray for boobies!
pi_139417598
Spock -O-
Dat klinkt als pittige dagen! Nu op verpleegafdeling of thuis bijkomen?

Oké, lezen had hamdig geweest, thuis dus.

Take care!
pi_139417727
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je bent goedgekeurd *O*
oh, zo bedoelde ik het echt totaal niet :* meer een: ik hoop dat jullie het begrijpen als ik niet alles teruglees - post :P
  woensdag 30 april 2014 @ 17:06:43 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_139417753
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:06 schreef Crumpette het volgende:

[..]

oh, zo bedoelde ik het echt totaal niet :* meer een: ik hoop dat jullie het begrijpen als ik niet alles teruglees - post :P
Nee, dat weet ik ook. Sorry, ik kom soms wat lomper over dan de bedoeling is. :*
disclaimer
pi_139417760
Heftig Spock! Sterkte!
pi_139417812
Even mijn ervaring met beval plan.. Ik vond het lastig om het op papier te zetten, want sommige dingen leken zo voor de hand te liggen en ik vond het ook vreemd omdat het al snel lijkt alsof je allerlei dingen 'eist' terwijl je natuurlijk dondersgoed weet dat je in bepaalde omstandigheden niets meer te willen of te eisen hebt.

Ik heb het wel gedaan, en het vervolgens ook even goed besproken. Het ging mij er niet op dat alles exact zo zou moeten gaan, meer een gevoel. Zo wilde ik dat er geen pijnbestrijding zou worden aangeboden, en dat het alleen besproken zou worden als ik en mijn vriend samen dat expliciet zouden aangeven. Daar zat een filosofie achter die aansluit op hypnobirthing en ik vond het vooral belangrijk dat de verloskundige die filosofie begreep en dat ook kon steunen. Als je elkaar op dat punt begrijpt dan hoeft er niet zoveel meer in punten uitgewerkt te worden. Tenminste, zo heb ik het ervaren. Enige moment waarop dat tijdens de bevalling even 'misging' - in de zin dat onze ideeën niet aansloten op die van de vk - was aan het begin van de persfase toen ze kwam met 'hap lucht nemen, kin op de borst en persen maar'. Maarja, als dat alles is. :) . Dat konden we toch wel duidelijk maken op dat moment.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_139417977
Een snelle scan leverde een Tom voor Coco en een duo voor Zoë op, gefeliciteerd dames!

Hopelijk gaat het goed met iedereen hier :-)

/evenzwaaien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')