SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:41 schreef DuTank het volgende:
communicatie gaat hier verder: http://www.twitch.tv/roydewit
Dat is me nogal communicatie jaquote:Op woensdag 30 april 2014 16:45 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
5 minuten later
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik gok dat Sturridge en Suárez er sowieso wel in zitten. Misschien zelfs Sterling nog.
Dit ja. Ofwel loeiduur waarschijnlijk, ofwel rotzooi.quote:
Thanks xquote:
Cahill irl en in FUT > Terry en Mertesacker.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja. Ofwel loeiduur waarschijnlijk, ofwel rotzooi.
Tevens: apart, geen Cahill, wel Azpi.
98 shootingquote:Op woensdag 30 april 2014 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
7 jaar later
[ afbeelding ]
Maar die waren al ziek bij de TIFquote:Op woensdag 30 april 2014 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
Die stats van Hazard ook echt.nondesju
Meeste reddingen in de BPL. En misschien heeft EA een vooruitziende blik.quote:
hier gewoon de laagste BIN gepaktquote:
Ik ook. Dus ik was sneller. En dat op mijn foonquote:Op woensdag 30 april 2014 17:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier gewoon de laagste BIN gepaktlui als ik ben
Zegt weinig als je zoveel ballen op je af krijgt natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Meeste reddingen in de BPL. En misschien heeft EA een vooruitziende blik.
Beetje duur TOTS voor mij. gr gr
Hij was wel echt 1 van de beste keepers uit de BPL dit seizoen.. hij heeft veel goede reddingen verricht.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt weinig als je zoveel ballen op je af krijgt natuurlijk.
quote:
durpquote:Op woensdag 30 april 2014 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is er geen enkele MOTM Ronaldo op de markt?
quote:
wat huh hoe? Ik was gisteren niet thuis..quote:
Ramosquote:Op woensdag 30 april 2014 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
wat huh hoe? Ik was gisteren niet thuis..Ik dacht dat er ook een Ronaldo was?
nou gelooft roykkbal het nooit meerquote:
Ja, I know, maar ik zag ook een Ronaldo langskomen op Twitter. Zal wel aan mij liggen.quote:
Hem niet direct verkopen is een goede keuze geweest ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:18 schreef Maver24 het volgende:
Rooney gaat nu lekker stijgenben ik even blij met mijn TOTS Rooney uit een pack
nice nicequote:Op woensdag 30 april 2014 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
TOTS Kahil gekocht voor 128k.. best goed
120kaa met anker.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
TOTS Kahil gekocht voor 128k.. best goed
ik heb serieus antwoord gegevenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
Poll: Wat moet ik bij mijn patat eten?
• Berenhappie pinda
• Mexicano pinda
• Kaassouflé grapje die dingen zijn tyfesheet
• wat praat je onzin a frikandel
• kroketje hoppa
• het zusje van roy
• een emmer
• karper
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Omdat die uit packs gaat. Dus net als jouw Rooney gaat stijgen.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:26 schreef Maver24 het volgende:
Waarom koopt iedereen nu Shaw als er vanavond Baines is , die is veel beter
Ben al weg.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
trapz je bent op je verkeerde account ingelogd
Wie?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:26 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik heb 2 gekocht op 138k
Zie hem dit weekend zo naar 160-170k gaan
Misschien wordt het een weekend TOTS, net als Benelux toenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:29 schreef Maver24 het volgende:
ik vind het wel vreemd dat er geen Football League TOTS nu gelijk uitkomt, volgens Mattwidz op twitter is er wel degelijk een team van dat
600? Zit daar dagelijks ontbijt bij?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:29 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn buurman gaat er morgen uit.Zoekt er iemand nog een kamertje in Haarlem? ¤600,- geloof ik.
Volgens mij 500 rond of 600 rond.quote:
Voor dat geld verwacht ik dat ik je zusje ook mag gebruiken als handpop.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij 500 rond of 600 rond.
En je deelt je gezamenlijke ruimtes met mij, daarom is het zo duur.
Ik betaal 280 euro per maand voor een 2 kamer appertementquote:Op woensdag 30 april 2014 17:29 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn buurman gaat er morgen uit.Zoekt er iemand nog een kamertje in Haarlem? ¤600,- geloof ik.
Koop die 2 shaws van 248k ff danquote:Op woensdag 30 april 2014 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor dat geld verwacht ik dat ik je zusje ook mag gebruiken als handpop.
bedankt gr grquote:Op woensdag 30 april 2014 17:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Koop die 2 shaws van 248k ff dan
Denchquote:Op woensdag 30 april 2014 17:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Koop die 2 shaws van 248k ff dan
Maar jij woont dan ook niet in de beste winkelstad van Nederland.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik betaal 280 euro per maand voor een 2 kamer appertement
Trouwens, ook maar een Cahill gekocht. 120K, dat gaat vast over een weekje een stuk hoger.
wie is TT ?quote:
jou shaw? denk m nu ook in de bubbel te verkopenquote:
Timmy_Turner (die waarschijnlijk geen ban meer heeft nu)quote:Op woensdag 30 april 2014 17:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wie is TT ?
een bekende youtuber nu gaat hij richting 500K?
320k wil ik, moet lukken in deze bubblequote:Op woensdag 30 april 2014 17:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wie is TT ?
een bekende youtuber nu gaat hij richting 500K?
[..]
jou shaw? denk m nu ook in de bubbel te verkopen
Dat is inderdaad netjes te noemenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar jij woont dan ook niet in de beste winkelstad van Nederland.
Ik heb een kamer van zo'n 20m², een keuken, toilet en minibadkamer die ik deel met 1 ander persoon. Ik betaal zelf 400.Kan een heel stuk slechter hoor.
Had die van mij erop gezet voor 295k want ik zag er echt 10 opstaan met een lagere prijs dan waar ik die van mij voor kochtquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:38 schreef Maver24 het volgende:
Even mijn hollandse aardappelschotel met spekjes en boontjes in de oven doen
Spinazie met zalm hierquote:Op woensdag 30 april 2014 17:38 schreef Maver24 het volgende:
Even mijn hollandse aardappelschotel met spekjes en boontjes in de oven doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:39 schreef rolls-reus het volgende:
Shaw verkocht, dat was een makkelijke 50k winst
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:40 schreef appelen het volgende:
Kut Eaids ook met hun OP paceverlies je 2-4 tegen 11 pace-colombianen
Jij loopt ook over alles te klagen, speelt dan gewoon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, zeik appel.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jij loopt ook over alles te klagen, speelt dan gewoon niet
Sorry ben gefrustreerdquote:Op woensdag 30 april 2014 17:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jij loopt ook over alles te klagen, speelt dan gewoon niet
Started at the bottom..quote:Op woensdag 30 april 2014 17:43 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Sterling is wel erg bazig. begonnen bij LW 76 Rating en nu 83 RW, niet slecht
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:43 schreef Tim86 het volgende:
Laat hem lekker. Misschien moet hij alleen even door de zure appel heen bijten.
Maar +7quote:Op woensdag 30 april 2014 17:43 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Sterling is wel erg bazig. begonnen bij LW 76 Rating en nu 83 RW, niet slecht
Hmm.. Ja, ik ook niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:44 schreef Tim86 het volgende:
Waarom is Sterling eigenlijk RW? Daar zie ik hem nooit spelen..
10kquote:Op woensdag 30 april 2014 17:45 schreef R- het volgende:
Ik wil NUP Hazard halen. Wat vinden jullie een goede prijs voor hem?
72kquote:Op woensdag 30 april 2014 17:45 schreef R- het volgende:
Ik wil NUP Hazard halen. Wat vinden jullie een goede prijs voor hem?
Ik heb hem nu maar gekocht...quote:Op woensdag 30 april 2014 17:44 schreef Toefjes het volgende:
Kut. Hazard gaat natuurlijk niet goedkoper worden met dit TOTS
Silver TOTS zie ik wel stijgen, Bronze... niemand speelt daar mee behalve kleinde kinderenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:49 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben benieuwd of bronze en Silver TOTS's nu gaan stijgen
Met je verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:50 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Silver TOTS zie ik wel stijgen, Bronze... niemand speelt daar mee behalve kleinde kinderen
Hap hap hap.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met je verkeerde been uit bed gestapt?
Die jongen is met het verkeerde been uit zijn moeder gestapt joh, laat gaan.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met je verkeerde been uit bed gestapt?
tr gemaakt...quote:Op woensdag 30 april 2014 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die jongen is met het verkeerde been uit zijn moeder gestapt joh, laat gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb dit nog nooit op, maar ik weet ook niet waar ik het kan halenquote:
Uit de grond, die dingen heten aardappelen en lopen soms over straat.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik heb dit nog nooit op, maar ik weet ook niet waar ik het kan halen
gr gr
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:57 schreef Lindgren. het volgende:
Er lopen twee aardappels over straat.
Zegt de ene tegen de andere: “Waarom moet je huilen?”
Zegt de ander: “Mijn moeder zit in de puree!”
jonge neuk een walvisquote:Op woensdag 30 april 2014 17:55 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Uit de grond, die dingen heten aardappelen en lopen soms over straat.
Best wel een grappige postquote:Op woensdag 30 april 2014 17:57 schreef Lindgren. het volgende:
Hier had uw advertentie kunnen staan.
Niet helemaal waar. Er zijn ook frietkotten die zelf fritten maken en die zijn dan lekkerder dan wanneer ik ze zelf zou maken. gr grquote:Op woensdag 30 april 2014 17:59 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Beste frieten maak je zelf broeder.
Ik twijfel nog of ik 1 van de 2 die ik net heb gekocht erop moet zetten.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:55 schreef Tim86 het volgende:
Shaw bubble lijkt al te zijn gebarsten..hopelijk verloopt het zo nog iets anders..open bids eindigen nu veel lager en er gaan geen bins weg
190k.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen heeft de stream van Roy gezien waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op xbox ook 130k goedkoper dan waar ik hem voor verkocht
Tevens dit:
[ afbeelding ]
da kan toch himme niequote:Op woensdag 30 april 2014 18:05 schreef Revontulet het volgende:
Reemi schiet eens op met die ingame stats jongeh
Mijn grapjes, wat doe je?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Spelling 99
Collegaverhalen 99
Opvoeding 99
Sorriequote:Op woensdag 30 april 2014 18:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn grapjes, wat doe je?
[ afbeelding ]
Ik was net bezig.
Als ik naar je mem vis?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:11 schreef Tim86 het volgende:
Elke keer als ik de kaart van Depay zie moet ik denken aan de zieke dichtkunsten van Rasmus
Jupquote:
Noord-Korea onder de fora.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:15 schreef Tim86 het volgende:
Mensen flippen aardig over het feit dat er nog geen Football League TOTS is
Veel threads op slot en gedelete ook
quote:
Ik underkut je maar heb ff coins nodigquote:Op woensdag 30 april 2014 18:16 schreef Tim86 het volgende:
Kut Shaw bubble..veel te snel gebarsten
Maar ik heb nog hoop dat hij omhoog knalt als TOTS daadwerkelijk in packs zit zo..
Als ik nou de laagste op de markt was...maar dat is toch totaal niet het gevalquote:Op woensdag 30 april 2014 18:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik underkut je maar heb ff coins nodig
Ze moeten zich eens druk gaan maken over de situatie in de Oekraïnequote:Op woensdag 30 april 2014 18:15 schreef Tim86 het volgende:
Mensen flippen aardig over het feit dat er nog geen Football League TOTS is
Veel threads op slot en gedelete ook
NIMBYquote:Op woensdag 30 april 2014 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze moeten zich eens druk gaan maken over de situatie in de Oekraïne
gr grquote:
Ha niet verwacht dat je hem zo laag zou doenquote:
Iedereen denkt nu zo en dus zal iedereen vanavond al zijn slag slaan. Je moet contra-contra-psychologie toepassenquote:Op woensdag 30 april 2014 18:19 schreef Maver24 het volgende:
ik ga voor TOTS Sterling en TOTS Ramsey vanavond. Heb het idee dat het net zoals vorig week weer zo is dat vanavond de laagste prijzen zullen zijn
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Iedereen denkt nu zo en dus zal iedereen vanavond al zijn slag slaan. Je moet contra-contra-psychologie toepassen
Handige Harry komt ook even neuzenquote:Op woensdag 30 april 2014 18:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Iedereen denkt nu zo en dus zal iedereen vanavond al zijn slag slaan. Je moet contra-contra-psychologie toepassen
Beste CAM uit het spel jaquote:Op woensdag 30 april 2014 18:22 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
In principe lijkt de Bruyne (Chelsea) op CAM mij de beste en meest logische optie. Iemand nog een betere suggestie?
Heb je nu nog wel winst?quote:
Ook heel goed ja, maar die komt bij mij als CM/CDM beter uit de verf dit jaar. Lekker het spel maken en longshotten. En perfecte corners en vrije trappen afleverenquote:Op woensdag 30 april 2014 18:27 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik vind Hernanes beter, maar beide zijn heel goed en Hernanes kan daar niet Chemwise
Als die een IF/TOTS zou hebben, zou ik er grif 200k voor uitgeven.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook heel goed ja, maar die komt bij mij als CM/CDM beter uit de verf dit jaar. Lekker het spel maken en longshotten. En perfecte corners en vrije trappen afleveren
Nee, maar ik kan op die centrale plekken niet omgaan met weinig strength en al helemaal niet met 2* weak foot..bij een linkspoot ook nog eens..Daarom is Özil voor mij ook geen optie.quote:
Daarom Santi.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan op die centrale plekken niet omgaan met weinig strength en al helemaal niet met 2* weak foot..bij een linkspoot ook nog eens..Daarom is Özil voor mij ook geen optie.
59 strength is wel lekker jaquote:
Ik wacht nog wel even. Probeer ze in de tussentijd te DSL'en voor 299k bin.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie nu een TOTS Shaw voor 270k BIN.. ik kan dus nog steeds winst maken maar ik kan ook wachten. Moeilijke keuze.
In mijn team met Machado scoort Maniatis de laatste tijd ineens heel veel terwijl ik heel veel wedstrijden niet met hem had gescoord. Overigens laat ik daar Choupo vaak invallen en die maakt direct het verschil.quote:
5/4, gelijk zijn enige voordeel tov de Bruyne.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ondervind er geen last van. En had het met name over zijn 4*/4*
5* wf zelfsquote:Op woensdag 30 april 2014 18:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ondervind er geen last van. En had het met name over zijn 4*/4*
Dat heeft De Bruyne ookquote:Op woensdag 30 april 2014 18:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
5/4, gelijk zijn enige voordeel tov de Bruyne.
Haha o ja, epic failquote:
Eriksen vond ik ook maar zozo.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
5* wf zelfs
Dat is wel chill ja, maar met Eriksen had ik nog steeds issues met zijn strength. Ligt ook aan mijn formatie 433(3). Hij is dan CM ipv CAM en dat maakt best wel verschil mbt het aantal duels dat je moet uitvechten.
Zijn die workrates van die CM's niet ontzettend verneukt?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]Over een uurtje Lahm kopen als er weer tienduizenden packs geopend worden en dan is het af.
Waarom eigenlijk Ramires? Nu heb je 2 midgets die je verdedigende middenveld moeten neerzetten..zou toch een ander type nemen daar.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]Over een uurtje Lahm kopen als er weer tienduizenden packs geopend worden en dan is het af.
TOTS Matic maybe?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk Ramires? Nu heb je 2 midgets die je verdedigende middenveld moeten neerzetten..zou toch een ander type nemen daar.
Zoiets ja. Of Toure. Of gewoon Ferquote:
De NIF vond ik echt fijn..zat in mijn eerste teamquote:
Nog niet mee gespeeld. Ik vind Altidore echt fucking goed dit jaar en ik zoek voor in mijn andere team een dezelfde type speler. Denk dan dat Ba de meeste geschikte isquote:Op woensdag 30 april 2014 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De NIF vond ik echt fijn..zat in mijn eerste team
Ik heb die van mij alweer verkocht voor 149k en ik zie dat hij al is gedaald. Shaw ookquote:Op woensdag 30 april 2014 18:54 schreef The_Yakuza het volgende:
Als Cahill het vanavond nou goed doet zou dat wel mooi zijn voor onze profit
quote:
Bedankt voor de feedback. Jullie hebben gelijk. Ik ga eens eens overwegen wie op de plek van Ramiresquote:
Damn, dat heb je snel gedaanquote:Op woensdag 30 april 2014 18:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb die van mij alweer verkocht voor 149k en ik zie dat hij al is gedaald. Shaw ook
leukquote:Op woensdag 30 april 2014 18:54 schreef Maver24 het volgende:
http://www.twitch.tv/nick_28t
73k fifa points
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
Kan iemand een leuk team maken met IF Kwakman en TOTS Ramalho met een budget van 100K (de 2 heb ik al)
Blijven refreshen. Als je er éénmaal inzit, niks geks doen. Niet de taal veranderen. Niet perongeluk op iets klikken waardoor je uit de webapp gaat. Dan draait ie op zich wel redelijk.quote:
Juist wel. Die NIF's worden nog wel omgezet naar de TOTS-versies door EA, de cardweight is nu wel laag/hoogquote:
twitter:Nick28T twitterde op woensdag 30-04-2014 om 19:07:56Just pulled him LIVE in front of 4,000 People and he isnt a TOTS... WTF @EASPORTSFIFA @RobHodson_ @ChuBoi http://t.co/e612xCZBmZ reageer retweet
Damn, nicequote:Op woensdag 30 april 2014 19:12 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan. Nu wachten tot TOTS Jackson verder zakt, dan is het 2e elftal ook klaar.
120Kquote:Op woensdag 30 april 2014 19:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Damn, niceVoor hoeveel had je Cahill?
quote:
Incarpablequote:
subscrijsdquote:
discardenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:19 schreef KC.PSV het volgende:
Heb nu Coleman als gewone nif in mijn pakje. Wordt hij vanzelf blauw zolang ik hem dan in mijn club houdt of moet ik ea contacten? Weet niet hoe dat de vorige keer ging toen dat gebeurde
Iets te geforceerd. Maar wel goudquote:
Niet verkopen in ieder gevalquote:Op woensdag 30 april 2014 19:19 schreef KC.PSV het volgende:
Heb nu Coleman als gewone nif in mijn pakje. Wordt hij vanzelf blauw zolang ik hem dan in mijn club houdt of moet ik ea contacten? Weet niet hoe dat de vorige keer ging toen dat gebeurde
Is dit echt of gewoon een slechte troll?quote:
Heb hem voor 65 zien gaan. BIN.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:22 schreef R- het volgende:
SIF Pogba voor rond de 70k, Was die vorige week goedkoper?
nee zelfdequote:Op woensdag 30 april 2014 19:22 schreef R- het volgende:
Duurder zelfs. Ik heb m voor 80K aangeschaft.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:22 schreef R- het volgende:
Ik wacht eerst wel even af want er zijn er veel met hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet verkopen in ieder geval
En ik zou idd contact met ze opnemen.
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:22 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Is dit echt of gewoon een slechte troll?
Kijk eens aan!quote:Op woensdag 30 april 2014 19:27 schreef FCsuarez het volgende:
Juist deze week een IF in pack![]()
Iraola.
toch nummertje 4 alweer stiekem na een stroef beginquote:
Samequote:Op woensdag 30 april 2014 19:30 schreef Maver24 het volgende:
ik heb ook een NIF Coleman !!! , die gaan we bewaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |