SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:41 schreef DuTank het volgende:
communicatie gaat hier verder: http://www.twitch.tv/roydewit
Dat is me nogal communicatie jaquote:Op woensdag 30 april 2014 16:45 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
5 minuten later
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik gok dat Sturridge en Suárez er sowieso wel in zitten. Misschien zelfs Sterling nog.
Dit ja. Ofwel loeiduur waarschijnlijk, ofwel rotzooi.quote:
Thanks xquote:
Cahill irl en in FUT > Terry en Mertesacker.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja. Ofwel loeiduur waarschijnlijk, ofwel rotzooi.
Tevens: apart, geen Cahill, wel Azpi.
98 shootingquote:Op woensdag 30 april 2014 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
7 jaar later
[ afbeelding ]
Maar die waren al ziek bij de TIFquote:Op woensdag 30 april 2014 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
Die stats van Hazard ook echt.nondesju
Meeste reddingen in de BPL. En misschien heeft EA een vooruitziende blik.quote:
hier gewoon de laagste BIN gepaktquote:
Ik ook. Dus ik was sneller. En dat op mijn foonquote:Op woensdag 30 april 2014 17:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier gewoon de laagste BIN gepaktlui als ik ben
Zegt weinig als je zoveel ballen op je af krijgt natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Meeste reddingen in de BPL. En misschien heeft EA een vooruitziende blik.
Beetje duur TOTS voor mij. gr gr
Hij was wel echt 1 van de beste keepers uit de BPL dit seizoen.. hij heeft veel goede reddingen verricht.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt weinig als je zoveel ballen op je af krijgt natuurlijk.
quote:
durpquote:Op woensdag 30 april 2014 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is er geen enkele MOTM Ronaldo op de markt?
quote:
wat huh hoe? Ik was gisteren niet thuis..quote:
Ramosquote:Op woensdag 30 april 2014 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
wat huh hoe? Ik was gisteren niet thuis..Ik dacht dat er ook een Ronaldo was?
nou gelooft roykkbal het nooit meerquote:
Ja, I know, maar ik zag ook een Ronaldo langskomen op Twitter. Zal wel aan mij liggen.quote:
Hem niet direct verkopen is een goede keuze geweest ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:18 schreef Maver24 het volgende:
Rooney gaat nu lekker stijgenben ik even blij met mijn TOTS Rooney uit een pack
nice nicequote:Op woensdag 30 april 2014 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
TOTS Kahil gekocht voor 128k.. best goed
120kaa met anker.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
TOTS Kahil gekocht voor 128k.. best goed
ik heb serieus antwoord gegevenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
Poll: Wat moet ik bij mijn patat eten?
• Berenhappie pinda
• Mexicano pinda
• Kaassouflé grapje die dingen zijn tyfesheet
• wat praat je onzin a frikandel
• kroketje hoppa
• het zusje van roy
• een emmer
• karper
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Omdat die uit packs gaat. Dus net als jouw Rooney gaat stijgen.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:26 schreef Maver24 het volgende:
Waarom koopt iedereen nu Shaw als er vanavond Baines is , die is veel beter
Ben al weg.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
trapz je bent op je verkeerde account ingelogd
Wie?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:26 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik heb 2 gekocht op 138k
Zie hem dit weekend zo naar 160-170k gaan
Misschien wordt het een weekend TOTS, net als Benelux toenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:29 schreef Maver24 het volgende:
ik vind het wel vreemd dat er geen Football League TOTS nu gelijk uitkomt, volgens Mattwidz op twitter is er wel degelijk een team van dat
600? Zit daar dagelijks ontbijt bij?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:29 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn buurman gaat er morgen uit.Zoekt er iemand nog een kamertje in Haarlem? ¤600,- geloof ik.
Volgens mij 500 rond of 600 rond.quote:
Voor dat geld verwacht ik dat ik je zusje ook mag gebruiken als handpop.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij 500 rond of 600 rond.
En je deelt je gezamenlijke ruimtes met mij, daarom is het zo duur.
Ik betaal 280 euro per maand voor een 2 kamer appertementquote:Op woensdag 30 april 2014 17:29 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn buurman gaat er morgen uit.Zoekt er iemand nog een kamertje in Haarlem? ¤600,- geloof ik.
Koop die 2 shaws van 248k ff danquote:Op woensdag 30 april 2014 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor dat geld verwacht ik dat ik je zusje ook mag gebruiken als handpop.
bedankt gr grquote:Op woensdag 30 april 2014 17:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Koop die 2 shaws van 248k ff dan
Denchquote:Op woensdag 30 april 2014 17:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Koop die 2 shaws van 248k ff dan
Maar jij woont dan ook niet in de beste winkelstad van Nederland.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik betaal 280 euro per maand voor een 2 kamer appertement
Trouwens, ook maar een Cahill gekocht. 120K, dat gaat vast over een weekje een stuk hoger.
wie is TT ?quote:
jou shaw? denk m nu ook in de bubbel te verkopenquote:
Timmy_Turner (die waarschijnlijk geen ban meer heeft nu)quote:Op woensdag 30 april 2014 17:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wie is TT ?
een bekende youtuber nu gaat hij richting 500K?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |