Iwassiequote:Op woensdag 30 april 2014 22:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is het zelf alleen een beetje vergeten?
Inderdaad, maar dat plaatje laat ik maar even achterwegequote:
Nog geen last van gehad ... Even knock on walnut wood.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:21 schreef mootie het volgende:
Nadeeltje van lente, kloterige muggenbulten, nu al.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker hoor! Het is je gegund. En je zus ook!
Thanks, gaan we zeker doenquote:
De COS is linksaf. Of rechtsaf, als je linkshandig bent.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:25 schreef jovencita01 het volgende:
hoelaat moeten ze weg? nicoline een perfecte barvrouw, super sociaal!
Dan vinden ze je lekker, gore dikke overgewinterde muggenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:21 schreef mootie het volgende:
Nadeeltje van lente, kloterige muggenbulten, nu al.
Ik zie/bemerk hem anders eigenlijk nooit... Benny nog minder overigensquote:
Een geile sloerie?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:24 schreef Jian het volgende:
Wat zit er nu om Lauw heen gestrengeld zeg
Ik bedoel meer dat ik niet heb gehoord dat hij niet meer zou meedoen. En ja we hebben nu Gert weg is wel gevraagd of er wat meer mensen mee willen kijken dus het kan dat er wat meer gegastmod wordt. Geen idee hoe het in ESF en TAL enzo is.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet het ook niet zeker? Omdat ik Mirjam ook even zag modden in FB.
Of is het druk in TAL? Kennis van me werd vorige week als eerste weggestemd in de finale van zo'n dertienineendozijndansprogramma.
Dat zegt eigenlijk lijk wel genoeg geloof ikquote:
Jaja, hij vindt het pluche gewoon lekker zacht zitten. En straks fiks wachtgeld opstrijken.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik bedoel meer dat ik niet heb gehoord dat hij niet meer zou meedoen. En ja we hebben nu Gert weg is wel gevraagd of er wat meer mensen mee willen kijken dus het kan dat er wat meer gegastmod wordt. Geen idee hoe het in ESF en TAL enzo is.
Geen zorg, ik hou de boel een beetje in de gatenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik zie/bemerk hem anders eigenlijk nooit... Benny nog minder overigens
Vast drukquote:Op woensdag 30 april 2014 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik niet heb gehoord dat hij niet meer zou meedoen. En ja we hebben nu Gert weg is wel gevraagd of er wat meer mensen mee willen kijken dus het kan dat er wat meer gegastmod wordt. Geen idee hoe het in ESF en TAL enzo is.
4 maanden opgesloten in een loods zonder muziek om dat dan toch maar zo ff te doen en live vind ik best wel een prestatie/// EN OK Lotje was wat minder , maar ook chapoquote:Op woensdag 30 april 2014 22:37 schreef Jian het volgende:
Ik heb net wel Isalabiela nog even gehoord, ze was best goed die retard,
niet zo goed;
maar toch
best goed, trolquote:Op woensdag 30 april 2014 22:37 schreef Jian het volgende:
Ik heb net wel Isalabiela nog even gehoord, ze was best goed die retard,
niet zo goed;
maar toch
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:02 schreef Kijkertje het volgende:
Zijn jullie niet meer in de party-stemming?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()