Jennaquote:
In de vakanties werk ik meestal 3 hele dagen in plaats van 5 korte. Dus ik vind het weekend meer dan verdiend voor me. Vandaag met 7 kinderen hele dag in Plaswijk rondgelopen.quote:
Weekend na drie hele dagen zou mij ook prima passenquote:Op woensdag 30 april 2014 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de vakanties werk ik meestal 3 hele dagen in plaats van 5 korte. Dus ik vind het weekend meer dan verdiend voor me. Vandaag met 7 kinderen hele dag in Plaswijk rondgelopen.
Dat laatste vind ik al een weekend verdiendquote:Op woensdag 30 april 2014 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de vakanties werk ik meestal 3 hele dagen in plaats van 5 korte. Dus ik vind het weekend meer dan verdiend voor me. Vandaag met 7 kinderen hele dag in Plaswijk rondgelopen.
Beetje flauw liesje, gaan de paar mensen deze COS ook teruglezen denk je?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus dan geldt die regel opeens niet meer?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Beetje flauw liesje, gaan de paar mensen deze COS ook teruglezen denk je?
Allemaal, want ik wil precies weten wat er gebeurd is natuurlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 21:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Beetje flauw liesje, gaan de paar mensen deze COS ook teruglezen denk je?
lol shit helemaal vergeten!quote:Op woensdag 30 april 2014 21:28 schreef Jian het volgende:
Goed, stream aan geluid uit, CL op TV, Chelsea op 1 - 0 , Jetzt Geht's Los !
De sfeer is er naar toch, worden toch al bagger topicsquote:Op woensdag 30 april 2014 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus dan geldt die regel opeens niet meer?Maar prima, vind ervan wat je wilt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
De sfeer is er naar toch, worden toch al bagger topics
Nou en.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
De sfeer is er naar toch, worden toch al bagger topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |