Joezi had m al gekaaptquote:Op woensdag 30 april 2014 16:39 schreef Inodder het volgende:
FUCKING TOPIC KAPER!!!!![]()
DIT IS DE COS NIET!
Sorry koop ik niets voor!quote:Op woensdag 30 april 2014 16:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
Joezi had m al gekaaptUTO / People Unite! ♥ maar hij faalde hard, srry dacht dat hij de lapo had
Doe dit wel eens in de cos man man die gaan over de pis dan, terwijl je 500cossen op een dag hebt.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
Sorry koop ik niets voor!![]()
Maar goed je bent me nu dus nog wat verschuldigd.... das iig nooit verkeerd.
Met de COS is het juist wie het eerst komt wie het eerst maalt. Daar geld lapo niet. Stelltje knuppels weer dus die de regels niet kennenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
Doe dit wel eens in de cos man man die gaan over de pis dan, terwijl je 500cossen op een dag hebt.
donequote:Op woensdag 30 april 2014 16:46 schreef Pavement het volgende:
ik zal eensch in feedback vragen of ze de topiques kunnen samen voegen tot Anus Unite!
ow in het begin niet iigquote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Met de COS is het juist wie het eerst komt wie het eerst maalt. Daar geld lapo niet. Stelltje knuppels weer dus die de regels niet kennen
Sorry maat ik dacht echt dat ik lapo hadquote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Met de COS is het juist wie het eerst komt wie het eerst maalt. Daar geld lapo niet. Stelltje knuppels weer dus die de regels niet kennen
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |