Je hebt het hier over mij? Want ik zeik je niet af, ik zeg gewoon hoe ik het de laatste tijd zie.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is allang bekend dat bepaalde personen hier alleen zitten om af te zeiken. Ga vooral verderI really don't give a crap myra.
doe dat eens vaker, je bent veel te liefquote:
Nee, ik heb het over discussies in het algemeen hier. Dat er altijd een persoon afgezeken moet worden om zijn of haar standpunt.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt het hier over mij? Want ik zeik je niet af, ik zeg gewoon hoe ik het de laatste tijd zie.
Ik weet het, maar haten gaat zo tegen mijn persoonlijkheid in.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
doe dat eens vaker, je bent veel te lief
En over welke discussie hebben we het nu dan? Want ik zie niemand die afgezeken wordtquote:Op woensdag 30 april 2014 16:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over discussies in het algemeen hier. Dat er altijd een persoon afgezeken moet worden om zijn of haar standpunt.
Dat mag.
Maar jij kon altijd zo heerlijk subtiel hatenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het, maar haten gaat zo tegen mijn persoonlijkheid in.
Ik zie een matchquote:Op woensdag 30 april 2014 16:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het ook wel sneu hoor. Het is toch een leuke kerel om te zien? Wat ik zien kan op foto's. Ik ken hem RL niet. En daarbij lijkt hij me een lieve man.
kijk even mijn kant op, misschien dat hier dan ook nog even wat zon te zien is.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Begin er wel wat van te genieten ja. Nu ik een huisje krijgmorgen
is het allemaal wat zonniger in mijn hoofd. Dat was mijn grootste angst.
is ook weer zoquote:Op woensdag 30 april 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet iets specifiek.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En over welke discussie hebben we het nu dan? Want ik zie niemand die afgezeken wordt
oke welke kant moet ik opkijken. Ik kijk nu naar het zuiden.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:11 schreef perro. het volgende:
[..]
kijk even mijn kant op, misschien dat hier dan ook nog even wat zon te zien is.
fijn zo.
Dat weet ik niet hoor.quote:
Beetje midden van het landquote:Op woensdag 30 april 2014 16:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke welke kant moet ik opkijken. Ik kijk nu naar het zuiden.
quote:
ja das goed, het zuiden.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke welke kant moet ik opkijken. Ik kijk nu naar het zuiden.
Jij en twi samen hatend. Een kracht der natuur.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:Op woensdag 30 april 2014 16:13 schreef perro. het volgende:
[..]
ja das goed, het zuiden.
en zowaar wordt het echt iets zonniger buiten.
niet veel maar toch. goed bezig katje.
Ik heb hem nog nooit gezien, wie weetquote:Op woensdag 30 april 2014 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Nee, Fax is een leuke kerel. Ik heb een date met hem gehad, maar ik voelde de klik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |