Ik ben ook blij met alles. Maar ik zou nooit om bloemen vragen.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind bloemen ook leuk.Maar ik ben volgens mij over het algemeen iets sneller tevreden dan wat ik hier langs zie komen.
Dat vind ik echt saaiquote:
Ligt eraan van wiequote:
Nee, dat vind ik nog erger dan bloemen krijgen!quote:
Ik moet dat vogelhuisjeding nog steeds ophangenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben heus wel van de originele cadeautjes![]()
Sowieso geen cash van scharrel natuurlijkquote:
Oh nee, ik ben een ramp met planten. Doe me dan maar bloemen, die horen na een week dood te gaan. Dan ligt het iig niet aan mij.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met alles. Maar ik zou nooit om bloemen vragen.
Een plant dan weer wel, omdat ze langer blijven.
Dat zou een wrange bijsmaak kunnen geven?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso geen cash van scharrel natuurlijk
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet dat vogelhuisjeding nog steeds ophangen![]()
Maar wel fijn als je dan nieuwe schoenen kunt halen of zo. Als ik nu voor 49301 aan bonnen zou krijgen voor de shop, heb ik er toch iets meer moeite mee dat op te maken dan cashquote:Op woensdag 30 april 2014 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik nog erger dan bloemen krijgen!
Dat gaat namelijk op aan boodschappen en mijn zoon, heb ik geen lol aan.
Doe dan op zijn minst een cadeaubon bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat zou een wrange bijsmaak kunnen geven?
Kunnen? Dat geeft gewoon een hoi-je-bent-een-hoer-voor-me-gevoelquote:Op woensdag 30 april 2014 15:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat zou een wrange bijsmaak kunnen geven?
Mensen die je neukt, mogen je noooit geld gevenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:20 schreef perro. het volgende:
[..]
een ieder die op je verjaardag komt.
bij mij sloopt babe planten.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben een ramp met planten. Doe me dan maar bloemen, die horen na een week dood te gaan. Dan ligt het iig niet aan mij.
Ik las borsten. I have problemsquote:
Zelfs de AH heeft cadeaubonnen dus het moet vast lukken om een bon voor een schoenenwinkel te krijgen zeker met die bonnen van tegenwoordig die dan meteen bij tig winkels ingeleverd kunnen wordenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar wel fijn als je dan nieuwe schoenen kunt halen of zo. Als ik nu voor 49301 aan bonnen zou krijgen voor de shop, heb ik er toch iets meer moeite mee dat op te maken dan cash
Babe is een... kat? Maar dat is dan wel heen zonde ja!quote:Op woensdag 30 april 2014 15:21 schreef perro. het volgende:
[..]
bij mij sloopt babe planten.
ik had een supermooie bonsaiboom, van een meter groot of zo. babe komt in huis, boom dood na 3 maanden.![]()
Fashion cheque!quote:Op woensdag 30 april 2014 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs de AH heeft cadeaubonnen dus het moet vast lukken om een bon voor een schoenenwinkel te krijgen zeker met die bonnen van tegenwoordig die dan meteen bij tig winkels ingeleverd kunnen worden
sowieso geld geven. geef dan niks.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mensen die je neukt, mogen je noooit geld geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |