Skylar, echt waar? Ik vond haar juist verschrikkelijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:08 schreef lily het volgende:
Mijn favoriete personages zijn Skylar en Jesse. Ook Saul vind ik goed.
Hank is zwaar irritant (hij doet niets fout an sich maar wat een type is dat)
Ja, dat klopt maar ik vind het een afschuwelijke vent (personage).quote:
Hij is niet mijn favoriete karakter maar ik haatte hem ook niet, hij was wel buitengewoon goed in zijn werk, alleen dan dat hij Walt niet eerder verdacht.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:42 schreef gazhims3lv het volgende:
Hank zwaar irritant? Hank is de grootste baas van de DEA die er is. Hij doet gewoon zijn werk en brengt ook nog een bak humor met zich mee. Echt een tof personage.
Voor mij jesse nr.1, daarna hector en saul ook idd. heel goed. Skyler maakte het walt overdreven lastig door altijd maar te mierenneuken ipv support geven.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:08 schreef lily het volgende:
Mijn favoriete personages zijn Skylar en Jesse. Ook Saul vind ik goed.
Hank is zwaar irritant (hij doet niets fout an sich maar wat een type is dat)
Kleine troost is dat je na een tijdje gewoon vanaf 't begin kunt kijken, maar heb hem zelf ook pas 1x helemaal afgekeken. Daarna sopranos en the wire gekeken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:05 schreef lily het volgende:
[..]
Deze aflevering heb ik gisteravond gezien. Geweldig!
Halverwege seizoen 2 ben ik bijna afgehaakt maar godzijdank toch net nieuwsgierig genoeg geweest om door te kijken.
Wat is het toch verslavend.
Ik heb gelukkig nog wat te gaan maar ik baal nu al voor het feit dat het bijna afgelopen is
Waarom jesse op 1 als ik vragen mag?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:24 schreef superdrufus het volgende:
1. Jesse
2. Walt
3. Gus
4. Mike
5. Saul
Eervolle vermelding: Tio Salamanca
Ik heb 'm ook op een, omdat hij de meeste shit heeft meegemaakt en eigenlijk een goed hart heeft, geld boeit 'm op een gegeven moment niet meer. Veel mensen kunnen zich aan hem relateren. 't meest badass vond ik hector salamanca en the twins. mike en saul vond ik 't meest professioneel in hun vak.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:28 schreef warp995 het volgende:
[..]
Waarom jesse op 1 als ik vragen mag?
Vond hem niet bepaald een held, of badass, naturlijk had hij wel een mooie karakterontwikkeling
Dat ene moment dat Huell zegt; "all im saying is; Mexico"quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gustavo Fring
Huell
Walter White
...
Wauw, nee deze serie wordt voort gedreven door het plot en niet zo zeer door de interessante personages. Neem Walt's gehandicapte zoon, Als personage is hij helemaal niet zo interessant, maar zijn invloed op bijvoorbeeld Walter, zijn wereldbeeld etc. is dan weer wel heel erg goed.
Jaa dat snap ik. Zelf vond ik Tuco eigenlijk wel het meest badassquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:43 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook op een, omdat hij de meeste shit heeft meegemaakt en eigenlijk een goed hart heeft, geld boeit 'm op een gegeven moment niet meer. Veel mensen kunnen zich aan hem relateren. 't meest badass vond ik hector salamanca en the twins. mike en saul vond ik 't meest professioneel in hun vak.
Tuco ook idd. maar vond de twins nog een niveau hoger qua geweld. Zij hadden echt schijt aan alles en iedereen, ook onschuldigen hebben ze geen moeite mee om af te maken. In 't echt is het ook zo dat de drugskartels in Mexico veel gewelddadiger zijn dan Mexicanen die in Amerika wonen. Er zijn gewoon geen grenzen voor hun.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:45 schreef warp995 het volgende:
[..]
Jaa dat snap ik. Zelf vond ik Tuco eigenlijk wel het meest badass
De karakterontwikkeling van Jesse is in bepaalde opzichten veel drastischer dan Walt. Walt is altijd Heisenberg geweest terwijl Jesse vooral een vaderfiguur zocht en dat vond in Walt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:43 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook op een, omdat hij de meeste shit heeft meegemaakt en eigenlijk een goed hart heeft, geld boeit 'm op een gegeven moment niet meer. Veel mensen kunnen zich aan hem relateren. 't meest badass vond ik hector salamanca en the twins. mike en saul vond ik 't meest professioneel in hun vak.
Idd. plus de trauma's die hij heeft opgelopen etc.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:49 schreef superdrufus het volgende:
[..]
De karakterontwikkeling van Jesse is in bepaalde opzichten veel drastischer dan Walt. Walt is altijd Heisenberg geweest terwijl Jesse vooral een vaderfiguur zocht en dat vond in Walt.
Vind hem een loser, maar een aandoenlijke loser.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:10 schreef DappereDodo77 het volgende:
Ben ik nou de enige die Jesse een loser vindt? Een nietsnut die ineens een kans krijgt echte shit te verkopen, en toch verkloot hij dat weer. Hij had echt 10x de kans om er netjes uit te stappen, maar hij zat liever blowend op de bank tussen z'n andere nietsnut-vrienden.
Een beetje wel idd. Maar ik vond het gewoon zwaar irritant dat hij altijd in de slachtofferrol bleef hangen. Zelfs toen hij de middelen om z'n leven op de rit te zetten had verkwanseld (wat 'n woord) kreeg Walt weer de schuld.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:14 schreef starla het volgende:
[..]
Vind hem een loser, maar een aandoenlijke loser.
Nee, alleen, alle recensenten zijn vroegere stoners die de arme, al bijna dertigjarige, jongen zien en denken: "dat had ik kunnen zijn." Vervolgens vullen ze zelf de leegtes in en zijn ze blind voor zijn stupiditeiten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:10 schreef DappereDodo77 het volgende:
Ben ik nou de enige die Jesse een loser vindt? Een nietsnut die ineens een kans krijgt echte shit te verkopen, en toch verkloot hij dat weer. Hij had echt 10x de kans om er netjes uit te stappen, maar hij zat liever blowend op de bank tussen z'n andere nietsnut-vrienden.
Nah goed, daar had hij wel alle redenen voor. Maar doet er niet toe. Hij was wel een beetje een bitch yo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:16 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Een beetje wel idd. Maar ik vond het gewoon zwaar irritant dat hij altijd in de slachtofferrol bleef hangen. Zelfs toen hij de middelen om z'n leven op de rit te zetten had verkwanseld (wat 'n woord) kreeg Walt weer de schuld.
Wel een opvallende constatering, want achteraf is Walt de echte 'loser'.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:16 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Een beetje wel idd. Maar ik vond het gewoon zwaar irritant dat hij altijd in de slachtofferrol bleef hangen. Zelfs toen hij de middelen om z'n leven op de rit te zetten had verkwanseld (wat 'n woord) kreeg Walt weer de schuld.
In vergelijking met de overige karakters vond ik Jesse wel degelijk een held.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:28 schreef warp995 het volgende:
[..]
Waarom jesse op 1 als ik vragen mag?
Vond hem niet bepaald een held, of badass, naturlijk had hij wel een mooie karakterontwikkeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |