SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Dat kan helemaal niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had vorige week TOTS Gabi in een bronze pack. /care
hapquote:Op woensdag 30 april 2014 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet.
Je bent zelf zielig dat je zo'n TT bedenkt.
Nope, Idiote FC-Utrechterquote:Op woensdag 30 april 2014 12:34 schreef OmniRocket het volgende:
waar IF staat voor "ik feyenoorder" ?
Doe eens normaal man.... was maar een grapje, fuck zeg.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet.
Je bent zelf zielig dat je zo'n TT bedenkt.
Ga wegquote:Op woensdag 30 april 2014 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Silver IF in een bronze pack
[ afbeelding ]
Maar je snapt niet hoe bijzonder dit is want ik heb al vanaf FUT11 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel bronze packs geopend en ik had nooit een silver IF in een bronze pack.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.... was maar een grapje, fuck zeg.
En dat moeten wij ruiken?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar je snapt niet hoe bijzonder dit is want ik heb al vanaf FUT11 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel bronze packs geopend en ik had nooit een silver IF in een bronze pack.
Jongens,quote:Op woensdag 30 april 2014 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verdien wel wat meer waardering voor deze prestatie.
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verdien wel wat meer waardering voor deze prestatie.
Toen met die 150c BIN methode de één na de anderquote:Op woensdag 30 april 2014 12:44 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb überhaupt nooit een bronze of silver IF in een pack gehad in al die jaren..
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen met die 150c BIN methode de één na de anderMooie tijd was dat
RTquote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen met die 150c BIN methode de één na de anderMooie tijd was dat
Gisteren 1 keerquote:Op woensdag 30 april 2014 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doe je zeker ook als je scoort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |