Ze vergassen ze nu toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:56 schreef chroestjov het volgende:
Een kogel door het achterhoofd duurt geen 25 minuten.
Hoefde dit nieteens te lezen of ik wist al dat het een domme uitspraak was.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik zie nu een stukje van het paupeprogramma van relnicht Albert Verlinde aangezien ik RTL Late Night wil zien (of in ieder geval de promo zodat ik weet of dat ik wil kijken). Sinds kort mogen Europese bedrijven geen giftig spul aan de USA verkopen waarmee de staat ter dood veroordeelde mensen doodt. Logisch. Alleen kan de USA blijkbaar niet in een korte tijd dat spul zelf maken. Je zou verwachten dat de USA dan even wacht met die mensen te vermoorden totdat ze wel dat spul hebben, binnen een paar jaar is dat waarschijnlijk wel opgelost. Dat geduld hebben ze niet dus doden ze de mensen nu met minder efficiënte middelen zodat iemand laatst 25 minuten lijdde voordat hij stierf. Wat roept relnicht Albert Verlinde? Dat de EU nu schuldig is aan marteling. Die voormalige advocaat die daar steeds aanschuift stemde hiermee in. Ja hoor, het ligt aan Europa dat de Amerikanen als cowboys mensen op een nog primitievere manier doden in plaats van even te wachten totdat ze het op een 'fatsoenlijke' manier kunnen doen.
quote:
Waarom? Dan maak je mensen dood.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:00 schreef spambot31 het volgende:
Gewoon vuurpeloton weer invoeren trouwens
Ik zou het niet weten maar we worden allemaal wel een beetje vergast door de stikstofuitstoot van de intensieve bio-industrie en het verkeer op de snelwegen.quote:
Ja man, help vooral bij het doden van mensenquote:Op woensdag 30 april 2014 01:01 schreef SadPanda het volgende:
Onzin verbod van de EU, het helpt niks en kost alleen maar geld.
Ach en gisteren pleitte je nog voor het gooien van bommenquote:Op woensdag 30 april 2014 01:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja man, help vooral bij het doden van mensen
Intensieve bio-industrie, jij bent een echte.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar we worden allemaal wel een beetje vergast door de stikstofuitstoot van de intensieve bio-industrie en het verkeer op de snelwegen.
Niet in Nederland natuurlijk, maar gewoon voor die Amerikanen misschien een idee. Kogels en wapens maken ze daar toch genoeg.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom? Dan maak je mensen dood.
Mensen vermoorden is hoe dan ook onwenselijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Niet in Nederland natuurlijk, maar gewoon voor die Amerikanen misschien een idee. Kogels en wapens maken ze daar toch genoeg.
Daar heb je helemaal gelijk in hoor, het is ook ziek hoeveel ze fouten maken en mensen achteraf onschuldig blijvenquote:Op woensdag 30 april 2014 01:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mensen vermoorden is hoe dan ook onwenselijk.
Behalve als het Albert Verlinde is, natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mensen vermoorden is hoe dan ook onwenselijk.
Spreekverbod voor Verlinde en die andere kerel lijkt me meer op z'n plaats.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Behalve als het Albert Verlinde is, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |