Ik hoop maar dat je een grapje maaktquote:Op woensdag 30 april 2014 02:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat dat volk enigszins invloed heeft op de koers van de politiek, maar je moet ze niet al te veel inspraak geven.
hou jy vn massages :squote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 02:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je een grapje maakt.
pussiesquote:Op woensdag 30 april 2014 02:45 schreef deadprez het volgende:
meer hoeren meer hoeren hier met die pussy
schot voor open doel dezenquote:Op woensdag 30 april 2014 02:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je wat ik nog meer snel kan?
wat zou je doen als ik je zou masserenquote:
Ik zeg niet dat ze het geestelijk vermogen niet hebben. Ik zeg dat de gewone burger niet de tijd en kennis heeft om zich met bepaalde onderwerpen bezig te houden. Jk heb dat zelf ook niet, dus er is geen sprake van mezelf verheven voelen o.i.d.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat hele verhaal over mensen die geen geestelijk vermogen hebben een politieke keuze te maken is misselijkmakend van arrogantie.
quote:Op woensdag 30 april 2014 02:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze het geestelijk vermogen niet hebben. Ik zeg dat de gewone burger niet de tijd en kennis heeft om zich met bepaalde onderwerpen bezig te houden. Jk heb dat zelf ook niet, dus er is geen sprake van mezelf verheven voelen o.i.d.
Gewoon stemmen is veel meer gebaseerd op visie en grote lijnen dan specifieke besluiten.
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ja man als je iets verkeerds hebt gedaan heb je minder recht op leven je weet
Daarnaast zullen er zolang de EU niet ingrijpt alleen maar meer doden vallen. Als de EU ingrijpt heeft het Assad bonnen een maand uitgeschakeld.
Het westen heeft nota bene de rebellen met moderne wapens bewapend ook met anti tank wapens.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Want de EU kan rebellen niet bestrijden?
Wie gaat de veiligheid handhaven? Je denkt toch niet dat een EU leger dat alleen kan?quote:Op woensdag 30 april 2014 02:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Assad en co afzetten, interimregering aanstellen, nieuwe grondwet maken, verkiezingen uitschrijven, etc.
Verschrikkelijk nuancerend mannetje ben je ook.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zeg niet dat ze het geestelijk vermogen niet hebben. Ik zeg dat de gewone burger niet de tijd en kennis heeft om zich met bepaalde onderwerpen bezig te houden. Jk heb dat zelf ook niet, dus er is geen sprake van mezelf verheven voelen o.i.d.
Gewoon stemmen is veel meer gebaseerd op visie en grote lijnen dan specifieke besluiten.
quote:Op woensdag 30 april 2014 02:36 schreef deadprez het volgende:
iedereen die nu nog over oorlogen post note + ban
Note+ban, jammer.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.Ik maakt alleen een vergelijking.
Assad wel maar de rebellen niet, die gaan dan dus tegen elkaar vechten nu hun gezamenlijke vijand er niet meer is. Als de EU Syrië gaat bezetten wordt het alleen maar erger. Zie Irak...
[..]
Het westen heeft nota bene de rebellen met moderne wapens bewapend ook met anti tank wapens.
[..]
Wie gaat de veiligheid handhaven? Je denkt toch niet dat een EU leger dat alleen kan?
Maar goed ik stop hiermee, jouw scenario is totaal onrealistisch. Gezien Rusland en China veto hebben en dat de EU en de VS juist de rebellen steunen. Ook een volledige invasie is erg onrealistisch en om dan ook nog eens heel Syrië bezet te kunnen houden en veilige en eerlijke verkiezingen te kunnen houden....
Het enige wat de NAVO (of een EU leger) theoretische zou doen is bommen gooien op het leger en de rebellen steunen zoals in Libië. Waarna Syrië net zo'n chaos wordt als Libië nu.
jij krijgt permaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |