the specialsquote:
Nee, dat is totale onzinquote:Op woensdag 30 april 2014 02:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je neemt niks over, in dat artikel staan de namen die de westerse media aan de strijdende partijen gegeven hebben. Er staat niks over intenties.
quote:
Denken dat de gemiddelde arbeider de tijd en het intellect heeft om zich in politieke vraagstukken te verdiepenquote:Op woensdag 30 april 2014 02:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Arbeiderszelfbestuur tegen gaan___!
nee ben geen zigeunerquote:Op woensdag 30 april 2014 02:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Shantel wel eens live gezien? Dansen man, dansen dansen dansen.
Ga zaktabak dan maar pijpen in plaats van z'n nichtje te verwennen.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denken dat de gemiddelde arbeider de tijd en het intellect heeft om zich in politieke vraagstukken te verdiepen
Het stemrecht moet gewoon blijven zoals het nu is, maar referenda lijken me toch niet echt wenselijk. Het lijkt me gewoon een feit dat men over het algemeen te weinig geïnteresseerd is in politiek, om fatsoenlijk om te kunnen gaan met die vorm van directe democratie.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ga zaktabak dan maar pijpen in plaats van z'n nichtje te verwennen.
Maar waarom zouden die mensen die politiek weinig interesseert en dus niet stemmen wel meedoen aan referenda?quote:Op woensdag 30 april 2014 02:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het stemrecht moet gewoon blijven zoals het nu is, maar referenda lijken me toch niet echt wenselijk. Het lijkt me gewoon een feit dat men over het algemeen te weinig geïnteresseerd is in politiek, om fatsoenlijk om te kunnen gaan met die vorm van directe democratie.
Maar ze stemmen nu ook al, zie PVV.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar waarom zouden die mensen die politiek weinig interesseert en dus niet stemmen wel meedoen aan referenda?
Tevens:
Tegen een referendum zijn is iets anders dan voorstander zijn van het afnemen van iemands kiesrecht.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ga zaktabak dan maar pijpen in plaats van z'n nichtje te verwennen.
Hoewel je weet dat ik niet zo heel veel heb met de PVV zie ik daar in de kern niks verkeerds in.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar ze stemmen nu ook al, zie PVV.
Nee, niks te zien hier.quote:
Dat hele verhaal over mensen die geen geestelijk vermogen hebben een politieke keuze te maken is misselijkmakend van arrogantie.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tegen een referendum zijn is iets anders dan voorstander zijn van het afnemen van iemands kiesrecht.
Ik vind het prima dat dat volk enigszins invloed heeft op de koers van de politiek, maar je moet ze niet al te veel inspraak geven.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoewel je weet dat ik niet zo heel veel heb met de PVV zie ik daar in de kern niks verkeerds in.
luisteren kutmuziek en doen aan voodoo en shitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |