Fair enough.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Albert Verlinde zegt iets achterlijks, what else is new.
Jij denkt echt dat ze Irak binnenvielen omdat ze die lieve Iraakse bevolking democratie wilde brengen? Of dat ze het Libische volk democratie wilde brengen?quote:Op woensdag 30 april 2014 02:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De NATO heeft geen imperialistische motieven gehad in de afgelopen offensieven, dat weet je net zo goed als ik. Die bewering is achterlijk.
Arbeiderszelfbestuur tegen gaanquote:Op woensdag 30 april 2014 02:25 schreef deadprez het volgende:
referendalaten we vooral alle retards inspraak geven
De NATO is Irak niet binnen gevallen.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ze Irak binnenvielen omdat ze die lieve Iraakse bevolking democratie wilde brengen? Of dat ze het Libische volk democratie wilde brengen?
Vraagje voor je: waarom zei de NAVO niks toen Saudi-Arabië tanks naar Bahrein stuurde om demonstraties te onderdrukken?
Ah je bent aan het trollenquote:Op woensdag 30 april 2014 02:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De NATO is Irak niet binnen gevallen.
De rest niet gelezen.
quote:Op woensdag 30 april 2014 02:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Shit, weer geen bindend referendum.
Elke sukkel die verder niet veel kan met handige praatjes lult zich zo de 2e kamer in.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:25 schreef deadprez het volgende:
referendalaten we vooral alle retards inspraak geven
Je verzint wederom feiten, net als je zelf opgestelde legenda bij je kekke kaartje. De VS en het VK zijn Irak binnen gevallen. Dat was buiten de NATO om.quote:
Dat Geert enkel mongolen aantrekt zegt verder weinig over de rest van de Kamer.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elke sukkel die verder niet veel kan met handige praatjes lult zich zo de 2e kamer in.
Lekker Artikel50 stemmen ja toch.quote:
Uitgesteld wel, maar uiteindelijk gaat het toch gebeuren maar dan met ergere middelen zoals in de OP. Gaskamers en vuurpeloton zijn ook al voorgesteld. Het is dus alleen maar erger voor de veroordeelde.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tal van moorden zijn uitgesteld naar aanleiding van dit verbod. Of dat het helpt of niet is het punt niet, het gaat er om of dat je er aan mee wil werken en hier geld mee wil 'verdienen'. Ik niet!
Zo ingewikkeld is het toch niet wat er staat.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb deze post nu 3x gelezen, snap er nog steeds geen reet van en volgens mij had je diplomaat moeten worden.
Wanneer Rusland de Baltische staten gaat terugnemen wordt de Navo pas echt op de proef gesteld.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je verzint wederom feiten, net als je zelf opgestelde legenda bij je kekke kaartje. De VS en het VK zijn Irak binnen gevallen. Dat was buiten de NATO om.
Utilitarisme vs. deontologie. Ik ben blijkbaar meer een deontoloog.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:29 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Uitgesteld wel, maar uiteindelijk gaat het toch gebeuren maar dan met ergere middelen zoals in de OP. Gaskamers en vuurpeloton zijn ook al voorgesteld. Het is dus alleen maar erger voor de veroordeelde.
Zelf opgesteldequote:Op woensdag 30 april 2014 02:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je verzint wederom feiten, net als je zelf opgestelde legenda bij je kekke kaartje. De VS en het VK zijn Irak binnen gevallen. Dat was buiten de NATO om.
Vrolijk word ik er niet van wat daar zit.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat Geert enkel mongolen aantrekt zegt verder weinig over de rest van de Kamer.
Dus dan maar medeplichtige worden en zyklon b leveren?quote:Op woensdag 30 april 2014 02:29 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Uitgesteld wel, maar uiteindelijk gaat het toch gebeuren maar dan met ergere middelen zoals in de OP. Gaskamers en vuurpeloton zijn ook al voorgesteld. Het is dus alleen maar erger voor de veroordeelde.
Je neemt niks over, in dat artikel staan de namen die de westerse media aan de strijdende partijen gegeven hebben. Er staat niks over intenties.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zelf opgesteldemisschien even op die wikipedia link klikken dan zie je dat ik het gewoon overneem....
Ah en daarom lees je de rest van me post niet.
Eh is dat een theoretische vraag of wat? Zyklon B wordt niet gebruikt.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus dan maar medeplichtige worden en zyklon b leveren?
Ik snap niet dat er nog mensen bestaan die dit serieus als optie zien.
Volgens hem verandert een verbod toch niks dus mag je er geld aan verdienen.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus dan maar medeplichtige worden en zyklon b leveren?
Ik snap niet dat er nog mensen bestaan die dit serieus als optie zien.
Ja man als je iets verkeerds hebt gedaan heb je minder recht op leven je weetquote:Op woensdag 30 april 2014 02:18 schreef SadPanda het volgende:
Ik bedoelde dat ze terecht veroordeeld zijn voor een verschrikkelijke misdaad, niet de doodstraf. Dat is een stuk minder erg dan onschuldige burgers.
Want de EU kan rebellen niet bestrijden?quote:En de doelen van die rebellen vergeet je maar even? Die luisteren braaf naar de EU als die ingrijpen?
Nee, het eventuele Europese leger was juist de oorzaak van deze discussie.quote:Ooit gehoord van de VN Veiligheidsraad? Je denkt toch niet dat de EU zomaar kan ingrijpen? Daarom heeft de NAVO nu ook nog niet ingrepen want die resolutie stuit op een veto van China en Rusland.
Je zal wel de NAVO bedoelen want de EU heeft geen leger.
Er staat gewoon bij hoe. Volgens mij lees je de verkeerde post. Het was een reactie op Deadprez.quote:Dat de EU dat moet brengen, niet bepaald uitgebreid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |