https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Door slotje postenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:17 schreef DaMart het volgende:
Ik gooi ook maar weer even wat extra BC naar Mintpal dan, zodat ik ook 1 DRK kan kopen.
Jij enkel omdat je hunt, ik omdat ik ongeduldig werdquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef roislecxe het volgende:
Zeg Katje, wij zijn de enigen die nog topics openen volgens mij
Jawelquote:
Ik omdat ik huntquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij enkel omdat je hunt, ik omdat ik ongeduldig werd
Ik heb mijn inzet op MP net met 50% verhoogd... nu 0,015 BTC om te handelenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jawel
Schommelt al heel de dag rond de 28 eigenlijk. Wie weet heb ik geluk
Zit nu in 12 ( :'0 ) coins en heb nog steeds 0.5 btc achter de handhet gaat lekker de laatste tijd.
Die notes bij de kapers komen nu een stuk geloofwaardiger overquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:20 schreef Maxbet het volgende:
Ik had me voorgenomen om geen topics meer te kapen. Iets met voorbeeldfunctie ofzo.
Dat ik daar trouwens zelf nog geen note voor heb gekregenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die notes bij de kapers komen nu een stuk geloofwaardiger over.
Dat je daar überhaupt notes voor kijgtquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat ik daar trouwens zelf nog geen note voor heb gekregen
Ze kunnen het niet overal waarderenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je daar überhaupt notes voor kijgt
Ik meen me te herinneren dat we nog een modje hebben... zeker afgestorven ofzo?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet overal waarderen
Ik ben er vrij laks over (no shit) En µ ook maar er zijn andere subfora waar je geloof ik direct een note te pakken hebt.
Hier doen we toch niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet overal waarderen
Ik ben er vrij laks over (no shit) En µ ook maar er zijn andere subfora waar je geloof ik direct een note te pakken hebt.
Kliekjesquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hier doen we toch niet zo moeilijk
Aardig vaste kliek ook wel.
En Spatie omdat hij een extra bijbaan heeft om zijn spaarrekening aan te vullenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:25 schreef roislecxe het volgende:
Alleen Leaf is altijd weg omdat ie geband is
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:25 schreef roislecxe het volgende:
Het is hier toch godnondeju geen schoolplein!quote:
Had je watquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:25 schreef roislecxe het volgende:
Niet?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Het is hier toch godnondeju geen schoolplein!
Nouja... op het schoolplein was ik vroeger wel veel bezig met de knikker-koersenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Het is hier toch godnondeju geen schoolplein!
Met koers alarmen op je rekenmachine zekerquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:27 schreef curantis het volgende:
[..]
Nouja... op het schoolplein was ik vroeger wel veel bezig met de knikker-koersen
Dat heb ik nuquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Met koers alarmen op je rekenmachine zeker
Een meteorenbonk is zojuist 3 uppies goedkoper geworden!quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik vond knikkers minen wel lastig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zo te zien is je BC nu wegquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... laagste sell-order voor BC, hoogste buy voor DRK maar niks wordt opgepikt
Illegale Pokemonkaarten drukkenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik vond knikkers minen wel lastig.
Bij mij waren het flipposquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Illegale Pokemonkaarten drukken
Jup, toen ik op de basisschool zat was het Pokemonkaarten
5 over 11 denk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:29 schreef DaMart het volgende:
Duurt lang voordat mijn deposit bevestigd wordt.
Tak.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:30 schreef Nattekat het volgende:
Eens kijken... we hebben BC, Dope, DRK en 0,07btc over.
Nog hints?
Bij mij waren het knikkers, flippos, pokemonkaarten, yu-gi-o kaarten, jumpen (quote:
Voetbalplaatjes niet vergeten he.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij waren het knikkers, flippos, pokemonkaarten, yu-gi-o kaarten, jumpen ().
Die herinner ik me niet eens meerquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Voetbalplaatjes niet vergeten he.
Voetbal
Maar ik heb nooit met die pokemonkaarten en andere kaartenzooi meegedaan, doen zat ik al op de middelbare
Jij ruilde op het schoolplein zeker Monopoly-kaartjes?quote:
Laat maar...quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je weken wilt holden voor een puntje up wel
Haal je niet meer.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:38 schreef curantis het volgende:
Ik zou natuurlijk nog wat btcs uit mijn wallet kunnen vermintpallen...
IVC, PLC, SPA, MRS, OLY, UNO, KDC en TESquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Wat waren die coins van gisteren ook al weer?
[..]
Haal je niet meer.
Beetje veel coins op t moment...quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:37 schreef Nattekat het volgende:
AC toch maar niet, 0,07btc nu
[ afbeelding ]
Mja dat wordt weer stressen, ik vind het wel goed zoquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Wat waren die coins van gisteren ook al weer?
[..]
Haal je niet meer.
* DaMart is jaloers...quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Beetje veel coins op t moment...
[ afbeelding ]
Als ik een hele BTC had, had ik amper meer bitcoins over waarschijnlijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart is jaloers...
Ik wou dat ik bij elkaar een hele BTC had.
Ben gewoon met 0.009 begonnen hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart is jaloers...
Ik wou dat ik bij elkaar een hele BTC had.
Op de IRC denken ze FLT geloof ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef DaMart het volgende:
Ook nog even wat FLT gekocht, vind ik ook wel een kanshebber voor een pump.
Dus een van deze coins mag het wel zijn, van mij:
[ afbeelding ]
O, eens kijken of ik die IRC weer op kom dan, dat lukte eerder niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op de IRC denken ze FLT geloof ik.
Denk zelf niet dat het die wordtquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:51 schreef Nattekat het volgende:
/koopt FLT
Nah, enkel de buy staat alvast klaar.
Die coin is wel wat ondergewaardeerd momenteel en wordt sowieso wel regelmatig gepumpt. Dus verlies zal ik er niet snel op lijden, gok ik.quote:
Nope, alle sells al gezet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:52 schreef roislecxe het volgende:
Damartmodus: Hebben jullie nu ook 46 vensters openstaan?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is te zien, toch 1 woord goed getikt.
Ik heb er 5: FOK!, Gmail, Mintpal, Twitter en die IRC-sitequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:52 schreef roislecxe het volgende:
Damartmodus: Hebben jullie nu ook 46 vensters openstaan?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is te zien, toch 1 woord goed getikt.
Als je 1000 volgers kunt vindenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef DaMart het volgende:
Kunnen we anders niet zelf een keer een pump organiseren? Maken we een Twitteraccount aan, kopen van tevoren wat coins op en zeggen dan dat die coin gepumpt gaat worden.
Je wist toch al dat WC niks zou wordenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Godver
Nu moet ik van een dozijn kutcoins af en heb ik de pump gemist omdat ik ff naar de WC ging
Ach, als je moet...quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wist toch al dat WC niks zou worden.
De pump was welgeteld een seconde of 15 voor het weer inzakte geloof ikquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Godver
Nu moet ik van een dozijn kutcoins af en heb ik de pump gemist omdat ik ff naar de WC ging
Dat is telkens met zijn pumpsquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De pump was welgeteld een seconde of 15 voor het weer inzakte geloof ik
Ik heb ook weer 8 sell orders gezet. Zie morgen wel wat ervan weg isquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:16 schreef roislecxe het volgende:
Zo, al m'n sells staan weer zoals ze stonden. Irritant werkje
Precies. Al is het wachten wel saai, daarom verschijnen er steeds meer coins in dat lijstjequote:Op dinsdag 29 april 2014 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook weer 8 sell orders gezet. Zie morgen wel wat ervan weg is.
Naja ik vind het wel prima zulke grapjes. Gewoon hopen dat je een goeie coin in bezit hebt en klaar. Tijdens een pump nog instappen is echt niet te doen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:20 schreef DaMart het volgende:
Morgenavond weer een pump volgens dat gebeuren van gisteren trouwens.
Klopt. Ik koop een coin ook echt niet tijdens een pump. Voor je het weet zit je er maanden mee in je maagquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Naja ik vind het wel prima zulke grapjes. Gewoon hopen dat je een goeie coin in bezit hebt en klaar. Tijdens een pump nog instappen is echt niet te doen.
https://twitter.com/you_pumpquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:22 schreef roislecxe het volgende:
Wat is die link van die andere pumptwitter?
Zet hoger danquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
De laatste trade op SPA was mijn buy, nu heb ik een veel te lage sell die bovenaan staat
Why.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil hem zo snel mogelijk kwijt...
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat kutcoin. Ik wil niet in te veel coins vast zitten.
Ik heb ze al weggedaan ook op 29998. Gekocht op 28100. Blij dat ik eruit ben dan maarquote:
Ik had net weer een 97% upquote:Op woensdag 30 april 2014 00:39 schreef TimKuik het volgende:
GRS pump..
Klein beetje ingekocht op 0.00000912
Was wat laat met inkopen maar pak toch kleine winsten.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had net weer een 97% up
Nachtelijk traden is zoveel fijner dan overdag
Gewoon op het gemakje een balans bouwenquote:Op woensdag 30 april 2014 00:57 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Was wat laat met inkopen maar pak toch kleine winsten.
[ afbeelding ]
Idd, op dit soort momenten steek ik nooit meer dan 20% van m'n funds in 1 coin, altijd een kans dat iemand een hele pleurisbende dumpt.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon op het gemakje een balans bouwen
Ik doe nog veel minder in een coin. Heb nu net iets meer dan 1 btc, maar meestal ga ik niet hoger dan 0.05 tot 0.08 per coin.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Idd, op dit soort momenten steek ik nooit meer dan 20% van m'n funds in 1 coin, altijd een kans dat iemand een hele pleurisbende dumpt.
Als je 100% er in steekt klap je zo een paar weken terug in de tijd als dat gebeurt.
Ik ga eigenlijk alleen maar short op coins.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik doe nog veel minder in een coin. Heb nu net iets meer dan 1 btc, maar meestal ga ik niet hoger dan 0.05 tot 0.08 per coin.
Zit op het moment in 13 coins en heb nog 0.5 achter de hand ongeveer.
En de sellwall word gewoon lager gelegd!quote:Op woensdag 30 april 2014 08:12 schreef edraket31 het volgende:
BC zal 1 dezer dagen wel eens flink door de 30 kunnen gaan.
Al dagenlang ligt er telkens een flinke sellwall op 30 of 31 terwijl t niet verder zakt dan 27-28....
Naar mijn idee zijn de grote jongens veel aan t oppikken in die zone en gaat t feest beginnen als die sellwalls weggehaald worden.....
Hij is nog geen 24hr geleden over de 30 geweest...quote:Op woensdag 30 april 2014 08:12 schreef edraket31 het volgende:
BC zal 1 dezer dagen wel eens flink door de 30 kunnen gaan.
Al dagenlang ligt er telkens een flinke sellwall op 30 of 31 terwijl t niet verder zakt dan 27-28....
Naar mijn idee zijn de grote jongens veel aan t oppikken in die zone en gaat t feest beginnen als die sellwalls weggehaald worden.....
Met een sellwall op 31 toen.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:38 schreef TimKuik het volgende:
AC gekocht @ 1825.
[..]
Hij is nog geen 24hr geleden over de 30 geweest...
Daarbij is de weektrend down. Ik heb er niet super veel vertrouwen in.
Zit er alweer opnieuw in. Gewoon blijven short gaanquote:
Het doet vrij weinig. Het staat op de zelfde koers als 3 uur geleden.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Wat is WC aan het doen en waarom doe ik niet mee?
Ik zag het gisteren nog op 680 staan...quote:Op woensdag 30 april 2014 09:59 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Het doet vrij weinig. Het staat op de zelfde koers als 3 uur geleden.
En dan .... grote dump of niet?quote:Op woensdag 30 april 2014 10:12 schreef curantis het volgende:
Mintpal schijnt op het punt te staan de deposits weer open te stellen voor WC begreep ik.
Oja, daarom durfte ik er niet meer in.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:12 schreef curantis het volgende:
Mintpal schijnt op het punt te staan de deposits weer open te stellen voor WC begreep ik.
Dit gaat te hard om lang stand te houden, ja. Ik stap er zo ook weer uit.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:15 schreef TimKuik het volgende:
Heb het idee dat AC lekker gemanipuleerd wordt.
7% winst gepakt, ben er wel weer klaar mee. Zie het er zo voor aan weer keihard gedumpt te gaan worden.
Sellorder staat op 219.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit gaat te hard om lang stand te houden, ja. Ik stap er zo ook weer uit.
Sensatie nieuws.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:28 schreef curantis het volgende:
New Mobile Payment System ‘Paym’ Poses Challenge for Bitcoin
Ach, ze stellen een goeie vraag ter discussie: gebruikersgemak. Voor de huis-tuin-keuken gebruiker is bitcoin/altcoin haast niet te gebruiken, daarin loopt bitcoin nog erg achter. En zolang het voor die doelgroep te lastig blijkt zal bitcoin een niche blijven en zullen alternatieven als deze best populair(der) kunnen wordenquote:
Mooi om even te volgen, buywall is nu weg.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:19 schreef TimKuik het volgende:
Buy walls van 10+ BTC worden steeds opgeschoven. Ik gok dat zodra dat support wegvalt dat het instort.
Het zou je nog verbazenquote:Op woensdag 30 april 2014 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Hoe moeilijk is een qr code scannen
Alsof internet bankieren zo simpel is.
Dit keer ga ik een scriptje gebaseerd op het netwerk zelf makenquote:
Hé hé, ik zei dat het daarop wees door de gestage stijging net voor middernacht.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar Rois zei dat DRK gepumpt ging worden....
Ehemquote:Op woensdag 30 april 2014 12:13 schreef roislecxe het volgende:
Zo dan, even lekker wakker worden hoor.
Je kunt op Mintpal écht bijna geen verlies maken lijkt het wel.
quote:
Die strategie ging me niet hard genoegquote:Op woensdag 30 april 2014 12:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kek um hard gaon dan![]()
Gewoon niet vd strategie afwijken en alles komt in 95% vd gevallen goed.
Ieder z'n eigen manierquote:Op woensdag 30 april 2014 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die strategie ging me niet hard genoeg
2 weken holden lijkt mij ook geen oplossing
Net zooitje gekocht op 1835 en sell order geplaatst voor 1975. Moet hij zo wel weer aantikken.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:38 schreef avw1982 het volgende:
Zit nu nog met AC te spelen. Deze golft op moment lekker heen en weer.
In welk topic?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:40 schreef edraket31 het volgende:
Opmerkelijke acties mbt Karma-coin.
Op het bitcointalk-topic worden diverse beloningen uitgeloofd voor het bereiken van verschillende koersen of het opkopen van buy-walls.
Uitkering in karmacoins
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:48 schreef edraket31 het volgende:
https://bitcointalk.org/i(...)topicseen#msg6471967
*cough*WC*cough*quote:Op woensdag 30 april 2014 12:58 schreef roislecxe het volgende:
Ik las laatst iets over de blockhalvering van FLT binnenkort?
Waar kan ik dat vinden? En is het inderdaad zo dat het dan zal stijgen waarschijnlijk als dat gebeurt?
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:28 schreef roislecxe het volgende:
Hoe laat was 5pm EST ook alweer? 11 23:00 uur ofzo?
Mij maakt ook niet uit welk muntje het is, als je tijdens de pump gaat kopen ben je toch te laat dus ik hoop dat het er 1 is die ik al heb danquote:Op woensdag 30 april 2014 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Mij maakt het geen reet uit welk muntje het is, die ga ik zo snel mogelijk laten kopen
Ik stap gewoon uit alles en laat mijn botje de munt in kwestie kopenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mij maakt ook niet uit welk muntje het is, als je tijdens de pump gaat kopen ben je toch te laat dus ik hoop dat het er 1 is die ik al heb dan
En gelukkig is er elke dag een pump tegenwoordig dus haast is niet geboden
Die is irritant, duurt echt letterlijk uren.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stap gewoon uit alles en laat mijn botje de munt in kwestie kopen
[ afbeelding ]
Ik las iets over bootstrap.dat, waardoor het sneller zou gaan. Sinds ik bezig ben geen blok gezienquote:Op woensdag 30 april 2014 13:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die is irritant, duurt echt letterlijk uren.
is al bekend uit welke 8 gekozen gaat worden dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Mij maakt het geen reet uit welk muntje het is, die ga ik zo snel mogelijk laten kopen
Doe dan maar FLT, dat is de enige altcoin die ik nog hebquote:Op woensdag 30 april 2014 13:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mij maakt ook niet uit welk muntje het is, als je tijdens de pump gaat kopen ben je toch te laat dus ik hoop dat het er 1 is die ik al heb dan
En gelukkig is er elke dag een pump tegenwoordig dus haast is niet geboden
Nee, maar dat kan ik binnen een minuut aanpassen. Dan heb ik liever alvast de rest klaarquote:Op woensdag 30 april 2014 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
is al bekend uit welke 8 gekozen gaat worden dan?
Ik bedoel meer dat ik dan van die 8 een beetje koop, zodat ik er alvast hoge sell orders voor kan zettenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan ik binnen een minuut aanpassen. Dan heb ik liever alvast de rest klaar
Gister had ik er nog 12, nu nog 8. Ik laat het een klein beetje leeglopen evenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe dan maar FLT, dat is de enige altcoin die ik nog heb.
Vanaf overmorgen ben ik een paar weken amper online, dus vanavond of uiterlijk morgen wil ik al mijn BTC in mijn wallet hebben in plaats op een exchangequote:Op woensdag 30 april 2014 13:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gister had ik er nog 12, nu nog 8. Ik laat het een klein beetje leeglopen even
Al heb ik net wel stiekem weer GRS gekocht, maar dat mocht want die stijgt zo toch wel weer naar 1000
In dat geval heb je pechquote:Op woensdag 30 april 2014 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik dan van die 8 een beetje koop, zodat ik er alvast hoge sell orders voor kan zetten.
Begrijpelijkquote:Op woensdag 30 april 2014 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanaf overmorgen ben ik een paar weken amper online, dus vanavond of uiterlijk morgen wil ik al mijn BTC in mijn wallet hebben in plaats op een exchange.
Maar als dit er weer zo een wordt op basis van een LTC-blok, weet je in ieder geval welke coins het zouden kunnen worden...quote:Op woensdag 30 april 2014 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In dat geval heb je pech
Ik moet zelf ook wat actiever opletten, als de coins pas enorm laat bekend worden is er geen tijd om leuke bedragen voor mijn sells op te zoeken en in te voeren
LTC-blok moet het wel zijn, anders zit ik nu voor niets die hele blockchain te downloadenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als dit er weer zo een wordt op basis van een LTC-blok, weet je in ieder geval welke coins het zouden kunnen worden....
Dat maken ze van tevoren bekend via Twitter, toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
LTC-blok moet het wel zijn, anders zit ik nu voor niets die hele blockchain te downloaden
Maar weet jij welke het is als de hash 7xxxxxxxxxxx.... is?
Jep.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat maken ze van tevoren bekend via Twitter, toch?
Kan je niet gewoon ergens een deel van de blockchain downloaden? Vaak staan deze wel ergens. Gaat veel sneller dan via de wallet.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep.
Mijn blockchain is vanavond om 19:00 klaar
Dus ik heb amper tijd om het te testen
HEt probleem is dat ik van computer ben gewisseld en degene waar ik nu op werk verschrikkelijk isquote:Op woensdag 30 april 2014 14:08 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon ergens een deel van de blockchain downloaden? Vaak staan deze wel ergens. Gaat veel sneller dan via de wallet.
En alweer tegen de 1100quote:Op woensdag 30 april 2014 13:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gister had ik er nog 12, nu nog 8. Ik laat het een klein beetje leeglopen even
Al heb ik net wel stiekem weer GRS gekocht, maar dat mocht want die stijgt zo toch wel weer naar 1000
Gisteren gekocht voor 19, vannacht verkocht voor 22quote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef roislecxe het volgende:
Alleen duurt TAK wel erg lang inmiddels. Die moet toch binnenkort wel een keer omhoog zou je denken...
Ik heb ze nog van 24 en van 18. Maar ik wil eigenlijk een echte klapper mee makenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren gekocht voor 19, vannacht verkocht voor 22.
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik hold DRK wel... ooit haalt ie de 400000 weer
Maar jij hebt nog andere coins, ik ben eringegaan met 0,1 en daarna nog eens 0,05 op 24000 omdat het kon. Ik moet BC telkens verkopen om met pumps mee te kunnen doenquote:
Klinkt doordachtquote:Op woensdag 30 april 2014 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog andere coins, ik ben eringegaan met 0,1 en daarna nog eens 0,05 op 24000 omdat het kon. Ik moet BC telkens verkopen om met pumps mee te kunnen doen
Schijnt de zon bij jou dan? Hier is het frisquote:Op woensdag 30 april 2014 14:37 schreef roislecxe het volgende:
Zo, de 3 zit in het uur, dus ik ga eens lekker buiten zitten met een witbiertje
Nah, het zonnetje doet heeeeel erg z'n best maar lijkt te zwak om door de wolken te breken. Ik moet wel met mn ogen knijpen als ik naar de lucht kijk, dus het scheelt niet veel.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnt de zon bij jou dan? Hier is het fris
En er zit geen 3 in het uur
Gepost op 14.38. Ik zie een 3 hoor. En bij het uitspreken heb je ook een 3quote:Op woensdag 30 april 2014 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnt de zon bij jou dan? Hier is het fris
En er zit geen 3 in het uur
Er zit een 3 in de minuutquote:Op woensdag 30 april 2014 14:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gepost op 14.38. Ik zie een 3 hoor. En bij het uitspreken heb je ook een 3
Hier ril je van je stoel afquote:Op woensdag 30 april 2014 14:50 schreef roislecxe het volgende:
Pff, een vriendin van me stuurt net een plaatje zonnend bij het zwembad in Tenerife.
Nou, ik zit ook lekker buiten hoor tgg...
Het is fris daar ja, aan de actuele temp te zien. Graadje of 12, als het dan ook nog bewolkt is...quote:
k#@#!@!!E%RTRTTT^Ygrtjrtjrtk@#@@!%^%^^*&^^%EW!!!!!!!!!!!!!quote:
Aangenaam.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
k#@#!@!!E%RTRTTT^Ygrtjrtjrtk@#@@!%^%^^*&^^%EW!!!!!!!!!!!!!
Viespeukquote:Op woensdag 30 april 2014 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Blok 400.000
Ieder zo zijn eigen pleziertje
Sowieso Mintpalquote:Op woensdag 30 april 2014 15:16 schreef roislecxe het volgende:
Er gebeurt niet veel op Mintpal vandaag
Nou met AC flink wat winst gemaakt.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:16 schreef roislecxe het volgende:
Er gebeurt niet veel op Mintpal vandaag
Maar die staat nu ook al een tijdje stilquote:Op woensdag 30 april 2014 15:19 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Nou met AC flink wat winst gemaakt.
Misschien moet je je toch maar Nattehond gaan noemen met je botjes en stokkenquote:
Hoop het voor jequote:Op woensdag 30 april 2014 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na de pump overtref ik je wel, met 150% winst op 0.2 btc
Nop, 8 lege vakjes overquote:Op woensdag 30 april 2014 17:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoop het voor je
Er is nog niks bekend over welke coins het wellicht kunnen worden geloof ik he?
Dat het plaatje stuk is?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:17 schreef roislecxe het volgende:
Dit vind ik echt sneu
[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/med(...)en_in_amsterdam.html
quote:
Ik zag net ook een tweet erover en dat een stijging te verwachten is gezien de huidige koers....quote:Op woensdag 30 april 2014 12:58 schreef roislecxe het volgende:
Ik las laatst iets over de blockhalvering van FLT binnenkort?
Waar kan ik dat vinden? En is het inderdaad zo dat het dan zal stijgen waarschijnlijk als dat gebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |