Kan ik me wel voorstellen hoor, dat gedoe van Billy en Ruud als je wil slapen. Zeker als je 's morgens als eerste er weer uit moet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:34 schreef Miek37 het volgende:
Spuug en spuug en spuuuuuugzat is ze dr van, Isa!
Eens!quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen hoor, dat gedoe van Billy en Ruud als je wil slapen. Zeker als je 's morgens als eerste er weer uit moet.
Voor mij mag hij zo onderhand wel naar huis.quote:
Voelt zich ver verheven boven de groep.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp niet zo goed dat Emil zich zo opwindt.
Beetje sjagerijnig misschien.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat-ie (net als ik) niet graag aan het werk gezet wordt door iemand die heeft zitten drinken tijdens werktijd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
Die kan je kopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
De grootste kleuter die daar rondlooptquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:45 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Ruud en Billy, onze straatsletjes.
Ik geloof niet in sprookjes wtf.
Ik geloof nier in mooiheid
Ze gaan steeds meer botsen en logisch ook.quote:
Ja ik zou ook gek worden daarquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze gaan steeds meer botsen en logisch ook.
Ik zou me ook kapot ergeren aan dat luie gedrag van sommigen.
Steeds op dat nest liggen en neuken als konijnen.
En een ander kan het werk doen.
Maakt bij hem niet zoveel uit ,komt toch wel onzin uit..quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Ruud was als een meloet, maar daar gaan ze in de uitzending helemaal aan voorbij lijkt wel
Aafke, uhm die blonde? Help eens herinneren?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zag net Aafke uit Secret Story in het spotje over de Europese verkiezingen.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aafke, uhm die blonde? Help eens herinneren?
Moet meteen aan Fiona denken. Topwijf vond ik dat.
Verspilde energie iddquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:54 schreef Disana het volgende:
Wie discussieert er nou met Ruud. Die vent is daar veel te dom voor.
Daar is geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
Bily komt weer goedpraten wat Ruud verknoeit
kip was toch een negerquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Ingemonteerde close-up beelden van kip en kuikentjes
Nee. Wij dachten dat er geen camera op stond.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die waren niet op stream te zien?
Zijn natuurlijk separaat opgenomen en er bij de montage ingemonteerdquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die waren niet op stream te zien?
Tijdens een van de streamlocks.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk separaat opgenomen en er bij de montage ingemonteerd
Oh wat jammerquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee. Wij dachten dat er geen camera op stond.
Mij stoort het nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Isa haar broek zat ook strak in der billen getrokken
Ist uut?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
Aike kan Rienk wel ff lekker pakken, die is weer vrijgezel.
En vandaag allemaal nieuwe gezichten in Rommel of Rijkdomquote:
Ja. Waar is Barry?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En vandaag allemaal nieuwe gezichten in Rommel of Rijkdom
Er zit geen enkele bekende bij.quote:
Die ga ik echt niet on stream laten zien.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vindt ze vast niet erg. Als je maar een .... hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die ga ik echt niet on stream laten zien.
Ik ben ook afgehaaktquote:
Nee, die zijn voor een nieuw TV-programma. Vijftien kuikens gaan een nieuwe samenleving -from scratch- opbouwen in een kippen ehhh.. loods.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Waaaaaaarom een apart kuikenhok?![]()
Kuikens horen bij mamma kip, geef die een apart hokje, en met een week of drie zijn ze groot genoeg om met de rest mee te scharrelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |