Opmerkingen: • Tijdens een Pet Shop Boys plaat gaat het Pet Shop Boys alarm af: PSB-alarm (of bewegend PSB-alarm). • Tijdens een Queenplaat gaat het Hansalarm af: Hansalarm. • Tijdens een plaat met Fire in de naam gaat het Fire-alarm af. • Tijdens Effe Ekdom is er de Effe Ekdom-bingo om te spelen. • Elke eerste maandag van de maand vlak voor 12 uur het Pet Shop Boys-alarm met Veenstra en Ekdom. • Elke woendag kiest zendercoördinator, micromanager en kalende man Wilbert Mutsaers eigenhandig een Megahit.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness... I won't go down in history, but I will go down on your sister... Freedom is just another word for missing someone... Satisfaction is the death of desire...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
And if you think that I've been loosing my way That's because I'm slightly blinded And if you think that I don't make too much sense That's because I'm broken minded
ik ben al thoes. lekker door de regen gelopen, filmpje gehuurd en de rest vd avond naakt op de bank hangen
And if you think that I've been loosing my way That's because I'm slightly blinded And if you think that I don't make too much sense That's because I'm broken minded
Op dinsdag 29 april 2014 17:02 schreef 3rdRock het volgende: ik ben al thoes. lekker door de regen gelopen, filmpje gehuurd en de rest vd avond naakt op de bank hangen
Top idee
Trotste mama van Ambar Het officiële liefje van @Monitor O+
Ik heb mijn plannen voor de rest van de dag ook al bedacht: nog een half uur aanmodderen, thee pauze. Daarna verder met aanmodderen of boek lezen. Rond een uur of zeven/half acht avond eten. Na de afwas rond een uur of negen iets van een serie kijken ofzo. Of een aflevering van Suits of Heroes of Sherlock. En dan naar bed.
Trotste mama van Ambar Het officiële liefje van @Monitor O+
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness... I won't go down in history, but I will go down on your sister... Freedom is just another word for missing someone... Satisfaction is the death of desire...