Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Op dinsdag 29 april 2014 14:06 schreef streamnl het volgende: Kan ik eindelijk een keer meetrainen met de AV op de dinsdag, regent het de hele dag. Ach ja, petje op en gaan
[..]
Ben jij degene die die groep vrouwen in haalt? Waarom bleef je er niet lekker achter hangen??
Dat klopt, dat ben ik. Te herkennen aan het oranje shirt. De dames liepen me net niet hard genoeg, ik ben de tweede ronde voornamelijk bezig geweest om gaten dicht te lopen die de eerste ronde tussen de diverse groepjes waren gevallen. Maar social run en er waren best dames waar ik even achter had kunnen blijven hangen...
*maakt notitie voor de volgende social run* daten tijdens het lopen!
Heeft iemand van jullie wel eens de vestingloop in Den Bosch gedaan? Ik keek namelijk net naar de uitslagen van de trimloop 15km van vorig jaar en zag dat er in alle eerlijkheid niet heel scherpe tijden werden gelopen. Is het dus zo'n zwaar parcours? Of heel druk?
Op dinsdag 29 april 2014 15:46 schreef thettes het volgende: Heeft iemand van jullie wel eens de vestingloop in Den Bosch gedaan? Ik keek namelijk net naar de uitslagen van de trimloop 15km van vorig jaar en zag dat er in alle eerlijkheid niet heel scherpe tijden werden gelopen. Is het dus zo'n zwaar parcours? Of heel druk?
Een snelle google leert mij dat de snelste van de mannen trimloop 53 minuten er over deed en de langzaamste 1 uur 47. Vind ik behoorlijk snel??
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Op dinsdag 29 april 2014 15:46 schreef thettes het volgende: Heeft iemand van jullie wel eens de vestingloop in Den Bosch gedaan? Ik keek namelijk net naar de uitslagen van de trimloop 15km van vorig jaar en zag dat er in alle eerlijkheid niet heel scherpe tijden werden gelopen. Is het dus zo'n zwaar parcours? Of heel druk?
Geef me nog vier weken en ik kan het je vertellen.
Een snelle google leert mij dat de snelste van de mannen trimloop 53 minuten er over deed en de langzaamste 1 uur 47. Vind ik behoorlijk snel??
Klopt, maar met 1:01 ben je al tiende in de trimloop terwijl er bijna 900 mensen meedoen. Dat is vergeleken met veel races echt niet heel scherp. Ik ben namelijk vooral benieuwd of er een PR voor me in zit, maar met een zwaar druk parcours gaat dat niet lukken. Dus in dat geval ga ik met een wat andere instelling de wedstrijd in
Dus mossel, over vier weken zal ik het ook wel weten
Hier (nog) geen startnummer voor Rondje Tilburg. Toch raar, ze vullen hier in Tilburg de enveloppen met startnummers, dat gaat dan naar een sorteercentrum van ptt-tpg-tnt-postnl-hoezedezemaandookmogenheten (in DB vermoed ik), waarna mijn startnummer weer terug naar Tilburg mag reizen...
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 29-04-2014 16:24:19 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Klopt, maar met 1:01 ben je al tiende in de trimloop terwijl er bijna 900 mensen meedoen. Dat is vergeleken met veel races echt niet heel scherp. Ik ben namelijk vooral benieuwd of er een PR voor me in zit, maar met een zwaar druk parcours gaat dat niet lukken. Dus in dat geval ga ik met een wat andere instelling de wedstrijd in
Dus mossel, over vier weken zal ik het ook wel weten
Maar de snelste lopers hebben natuurlijk meestal een licentie, en doen dus mee met de wedstrijdloop. En daar zaten er nog 19 onder de 1:01.
Ter vergelijking: op de 7H was je met 1:01 ongeveer 1100e, van de ~26000, ongeveer de gelijke verhouding. En dat is ook niet zo'n hele zware wedstrijd.
Inmiddels alweer twee weken gestopt met hardlopen, wachtende totdat mijn kuit niet meer voelt alsof er elk moment een achillespees doorheen zou kunnen kronkelen.
Binnenkort maar eens nieuwe schoenen kopen denk.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Misschien wel meer maar van wie ik het weet,Levitas en ik. Parcours is niet zwaar. Je hebt alleen veel open stuken en vorig jaar waaide het best flink.
[b]21 Juni 2014 - [url=http://www.tt-run.nl/]TT-RUN Assen[/url][/b] [*] De_Kluizenaar - 3 rondes (13.3 km)
Thanks!
Voor de 4 mijl in Groningen ben ik ook dit jaar weer ingeschreven maar weet ik officieel nog niet of ik mee mag doen met het bedrijf. Komt vast goed hoop ik
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.