abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 april 2014 @ 14:14:53 #1
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139374282

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 30-04-2014 12:06:27 ]
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  dinsdag 29 april 2014 @ 14:15:44 #2
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139374314
... Die niet iedereen verstaat!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139374594
Net is het startnummer voor Rondje Tilburg op de mat gevallen. #7042.

Doe automatisch mee met o.a een loterij van VFF. Jero, doe 'es regelen dat ik iets win! ;)
pi_139376477
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 14:06 schreef streamnl het volgende:
Kan ik eindelijk een keer meetrainen met de AV op de dinsdag, regent het de hele dag.
Ach ja, petje op en gaan :D

[..]

Ben jij degene die die groep vrouwen in haalt?
Waarom bleef je er niet lekker achter hangen?? :7
Dat klopt, dat ben ik. Te herkennen aan het oranje shirt. ;)
De dames liepen me net niet hard genoeg, ik ben de tweede ronde voornamelijk bezig geweest om gaten dicht te lopen die de eerste ronde tussen de diverse groepjes waren gevallen. Maar social run en er waren best dames waar ik even achter had kunnen blijven hangen... 8)7

*maakt notitie voor de volgende social run* daten tijdens het lopen! *O*
pi_139377303
Heeft iemand van jullie wel eens de vestingloop in Den Bosch gedaan? Ik keek namelijk net naar de uitslagen van de trimloop 15km van vorig jaar en zag dat er in alle eerlijkheid niet heel scherpe tijden werden gelopen. Is het dus zo'n zwaar parcours? Of heel druk?
pi_139377358
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 15:46 schreef thettes het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens de vestingloop in Den Bosch gedaan? Ik keek namelijk net naar de uitslagen van de trimloop 15km van vorig jaar en zag dat er in alle eerlijkheid niet heel scherpe tijden werden gelopen. Is het dus zo'n zwaar parcours? Of heel druk?
Een snelle google leert mij dat de snelste van de mannen trimloop 53 minuten er over deed en de langzaamste 1 uur 47. Vind ik behoorlijk snel??
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_139377936
quote:
Geef me nog vier weken en ik kan het je vertellen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_139378246
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 15:48 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Een snelle google leert mij dat de snelste van de mannen trimloop 53 minuten er over deed en de langzaamste 1 uur 47. Vind ik behoorlijk snel??
Klopt, maar met 1:01 ben je al tiende in de trimloop terwijl er bijna 900 mensen meedoen. Dat is vergeleken met veel races echt niet heel scherp. Ik ben namelijk vooral benieuwd of er een PR voor me in zit, maar met een zwaar druk parcours gaat dat niet lukken. Dus in dat geval ga ik met een wat andere instelling de wedstrijd in :)

Dus mossel, over vier weken zal ik het ook wel weten :D
pi_139378309
Hier (nog) geen startnummer voor Rondje Tilburg.
Toch raar, ze vullen hier in Tilburg de enveloppen met startnummers, dat gaat dan naar een sorteercentrum van ptt-tpg-tnt-postnl-hoezedezemaandookmogenheten (in DB vermoed ik), waarna mijn startnummer weer terug naar Tilburg mag reizen... _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 29-04-2014 16:24:19 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139378539
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 16:15 schreef thettes het volgende:

[..]

Klopt, maar met 1:01 ben je al tiende in de trimloop terwijl er bijna 900 mensen meedoen. Dat is vergeleken met veel races echt niet heel scherp. Ik ben namelijk vooral benieuwd of er een PR voor me in zit, maar met een zwaar druk parcours gaat dat niet lukken. Dus in dat geval ga ik met een wat andere instelling de wedstrijd in :)

Dus mossel, over vier weken zal ik het ook wel weten :D
Maar de snelste lopers hebben natuurlijk meestal een licentie, en doen dus mee met de wedstrijdloop. En daar zaten er nog 19 onder de 1:01.

Ter vergelijking: op de 7H was je met 1:01 ongeveer 1100e, van de ~26000, ongeveer de gelijke verhouding. En dat is ook niet zo'n hele zware wedstrijd.
pi_139378939
En met maar 900 man moeten ze wel door hele smalle straten gaan wil het echt een druk parcours worden :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_139379074
Inmiddels alweer twee weken gestopt met hardlopen, wachtende totdat mijn kuit niet meer voelt alsof er elk moment een achillespees doorheen zou kunnen kronkelen. _O_

Binnenkort maar eens nieuwe schoenen kopen denk.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_139380256
Teveel energie hier, gelukkig staat er een lekkere baantraining op het programma.
pi_139380452
quote:
Misschien wel meer maar van wie ik het weet,Levitas en ik.
Parcours is niet zwaar. Je hebt alleen veel open stuken en vorig jaar waaide het best flink.
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:27:43 #15
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139380888
Straks eens kijken of ik mijn hoofdpijn eruit kan lopen *O*

Rondje bergse bos maar weer *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_139381129
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:27 schreef Murmeli het volgende:
Straks eens kijken of ik mijn hoofdpijn eruit kan lopen *O*

Rondje bergse bos maar weer *O*
Ik ook! *O*

Gelukkig een goed gesprek gehad op mijn werk vandaag dus daar hoef ik me in elk geval niet meer druk om te maken. :)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:35:25 #17
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139381171
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:34 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik ook! *O*

Gelukkig een goed gesprek gehad op mijn werk vandaag dus daar hoef ik me in elk geval niet meer druk om te maken. :)
Fijn!!
pi_139381331
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:43:51 #19
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139381461
quote:
-O-
Ach lopen in de regen is lekker
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:45:56 #20
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139381534
Met een beetje geluk gaat het ergste onder mijn wijkje door :Y
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:55:32 #21
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139381923
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:34 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik ook! *O*

Hier weer een dagje oorlogje gespeeld op het werk }:|

Heb zelfs geen puf om het eruit te lopen. Toch moet ik gaan, lopen is zo lekker :)
pi_139382354
Mag ik in de WLWW? :)

1
2
[b]21 Juni 2014 - [url=http://www.tt-run.nl/]TT-RUN Assen[/url][/b]
[*] De_Kluizenaar - 3 rondes (13.3 km)

Thanks!

Voor de 4 mijl in Groningen ben ik ook dit jaar weer ingeschreven maar weet ik officieel nog niet of ik mee mag doen met het bedrijf. Komt vast goed hoop ik *O*
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_139382401
En nu echt wel een beetje aan het zoeken voor een leuk HM schema :o
Maar misschien dat ik die ook weer zelf maak, dat bevalt mij wel.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_139382481
  dinsdag 29 april 2014 @ 18:15:45 #25
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139382628
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:55 schreef Quoi het volgende:

[..]

Hier weer een dagje oorlogje gespeeld op het werk }:|

Heb zelfs geen puf om het eruit te lopen. Toch moet ik gaan, lopen is zo lekker :)
-O-
Kom, gaan we "samen" *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')