wie is die derde dan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Top 4 Californication vrouwen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jep, mee eens. het is een beetje te geforceerd met dat al dat gesex erbij. karen is wel de lekkerste chick btw.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:09 schreef Pulzzar het volgende:
Het is weer op TV. Op zich is de opzet en verhaallijn wel goed, maar al die "cock" "pussy" "fuck" "blowjob" en alle seks-gerelateerde dingen zijn zo overdreven en fake waardoor het een hele wazige serie wordt.
Volgens mij hebben juist die programmamakers een pussy-leven wat ze willen doorbreken, want de acteurs gedragen zich als prepubers die voor het eerst last krijgen van hun hormonen. Het is veel te geforceerd en ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:16 schreef Catkiller het volgende:
Is hartstikke geloofwaardig man dat jij nu een pussy leven aan het lijden (ja, geen spelfout) bent is niet het probleem van de mensen die de show maken.
pussyquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:11 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Volgens mij hebben juist die programmamakers een pussy-leven wat ze willen doorbreken, want de acteurs gedragen zich als prepubers die voor het eerst last krijgen van hun hormonen. Het is veel te geforceerd en ongeloofwaardig.
Net als The Roast en Tosh.0 "We mogen eindelijk 's vieze woorden op TV zeggen" dus om de 3 seconden zeggen ze "fuck" "cock" "suck dick". Nou hahahaha, wat hilarisch zeg!![]()
Goh meneertje heeft z'n pilletje gehad.. Zelf janken dat hij heel veel afgevallen is en trots bla bla..quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:23 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik kan die papzakken niet uit elkaar houden. Ze lijken allemaal op een vieze harige versie van Jabba de Hut.
Nutty weet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
Pulzzar tv klaag topic. Gelezen.
Californicationwat een baggerserie is dat
___!!_!
Die humor is te geforceerd, anders zou het idd één van de betere series zijn op CC.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:12 schreef Zolder het volgende:
Ik vind het een best originele serie, meer dan die 13 in een dozijn lachtape sitcoms zoals Melissa en Joey, The Neighbours en Two guys and a girl om maar wat te noemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |