SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Een zakje ketchup is een goed. Dus dit betreft het wederrechtelijk toe-eigenen van een goed. Diefstal dus.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een paar zakjes ketchup is wel wat anders dan kantoorartikelen etc![]()
Roddelen is geen dringende reden hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deze verhalen op het internet delen volgens mij ook. Zou er wat voorzichtiger mee zijn.![]()
![]()
Het is geen roddel. Ik observeer en beschrijf wat ik ziequote:Op dinsdag 29 april 2014 12:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Roddelen is geen dringende reden hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als een werkgever gaat loggen wat een werknemer op het internet plaatst op de middelen die verstrekt zijn door de werkgever, plus in de tijd van de werkgever... En wat nog gaat over collega's... Het is het risico dat het met zich meebrengt niet waard denk ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Roddelen is geen dringende reden hoor![]()
Wat een onzinquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:56 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Een zakje ketchup is een goed. Dus dit betreft het wederrechtelijk toe-eigenen van een goed. Diefstal dus.![]()
![]()
http://www.futhead.com/14/players/14258/marvin-sordell/
Deze in een gold pack zojuist. beter dan gemiddelde TOTS Speler, kost ook helemaal niks
![]()
dat mag de werkgever helemaal niet doen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als een werkgever gaat loggen wat een werknemer op het internet plaatst op de middelen die verstrekt zijn door de werkgever,
Niet dat het niet gebeurt, maar het mag geen grond zijn voor ontslag![]()
Nog niet echt. Een klein beetje. zo af en toe even kijken op internet of er iets is ofzo maar nog niet concreet aan het zoekenquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mavertje al eens nagedacht over vrijwilligerswerk?![]()
Mooi man. Het zou je denk ik echt heel veel goed doen!quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nog niet echt. Een klein beetje. zo af en toe even kijken op internet of er iets is ofzo maar nog niet concreet aan het zoeken![]()
Ik weet het zo net niet. Wat als iemand in de omgeving van de bewuste dame alle fratsen leest, zich er in herkent, en een klacht indient? Dan ben je dus straks je baan kwijt, of het je op zn minst een serieus probleem, in ruil voor een aantalquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dat mag de werkgever helemaal niet doen.
Niet dat het niet gebeurt, maar het mag geen grond zijn voor ontslagicoontjes.
![]()
Was de ontbijtkwark vanmorgen te zuur?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet het zo net niet. Wat als iemand in de omgeving van de bewuste dame alle fratsen leest, zich er in herkent, en een klacht indient? Dan ben je dus straks je baan kwijt, of het je op zn minst een serieus probleem, in ruil voor een aantalicoontjes.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dus wat als de betreffende dame het leest? Dan gaat ze naar haar werkgever toe en zegt ze 'POTS heeft op het internet gezet dat hij mij 4 pakjes saus zag stelen'.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet het zo net niet. Wat als iemand in de omgeving van de bewuste dame alle fratsen leest, zich er in herkent, en een klacht indient? Dan ben je dus straks je baan kwijt, of het je op zn minst een serieus probleem, in ruil voor een aantalicoontjes.
ik zie die baas al zitten
![]()
Er zijn meer verhalen over deze dame geplaatst, over scheidingen, vreemdgaan, etc. Maar is geen geval van zure kwark trouwens hoor, vind de verhalen ook wel amusant, maar er zijn mensen die hiervoor in de problemen gekomen zijn. Ik ken zelfs iemand die de zak gekregen heeft voor Fokken tijdens werktijd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dus wat als de betreffende dame het leest? Dan gaat ze naar haar werkgever toe en zegt ze 'POTS heeft op het internet gezet dat hij mij 4 pakjes saus zag stelen'.ik zie die baas al zitten
![]()
Ja ik, een paar dagen geleden. Speelt erg goed. Super snel en goed schot en goede voorzet. prima spelertjequote:![]()
In welk team had je hem?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja ik, een paar dagen geleden. Speelt erg goed. Super snel en goed schot en goede voorzet. prima spelertje![]()
Jeetje wat heffyquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er zijn meer verhalen over deze dame geplaatst, over scheidingen, vreemdgaan, etc. Maar is geen geval van zure kwark trouwens hoor, vind de verhalen ook wel amusant, maar er zijn mensen die hiervoor in de problemen gekomen zijn. Ik ken zelfs iemand die de zak gekregen heeft voor Fokken tijdens werktijd.![]()
paypal? koop daar lekker een step mee'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
of Rabobank faggezichtquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:19 schreef poker4lifee het volgende:
paypal? koop daar lekker een step mee![]()
Maar TOTS Ings is blauw.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:19 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Betere stats dan TOTS Danny Ings, betere finishing en shot power en betere ball control
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |