Niet te enthousiastquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:00 schreef minilot het volgende:
Ik moet vanavond allyoucaneat-sushiën bij een Shabu Shabu wegens een dinges met collega's.
Je hebt me door!quote:
Nou.Geniet ervan want Shabu is nog de minst slechte van alle all you can eat toko's in Rotterdam.(als je daar tenminste heengaat)quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:00 schreef minilot het volgende:
Ik moet vanavond allyoucaneat-sushiën bij een Shabu Shabu wegens een dinges met collega's.
Niet mee eens: SushiQube is echt tien keer beter.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou.Geniet ervan want Shabu is nog de minst slechte van alle all you can eat toko's in Rotterdam.(als je daar tenminste heengaat)
Overpriced en gebruikt zelfde soort sushi en rijst. Alleen de setting is misschien meer jouw smaak.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:20 schreef minilot het volgende:
Niet mee eens: SushiQube is echt tien keer beter.
Nee, ik vind de setting niks bijzonders. Wel vind ik de sushirijst véél verser smaken, de gerechten subtieler en een de sushi is ook een stuk verfijnder opgemaakt. En ik heb ruimschoots genoeg sushi in Rotterdam gegeten om de verschillen te proeven.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Overpriced en gebruikt zelfde soort sushi en rijst. Alleen de setting is misschien meer jouw smaak.
Moshi moshi is ook goed te doen vind ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Niet mee eens: SushiQube is echt tien keer beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |