Dit zou betekenen dat ik mijn 'hobby' over boord zou moeten gooien.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:50 schreef jatochneetoch het volgende:
Speel alleen nog maar spelletjes waar je niet kunt verliezen
Deze vormen neemt het dan net weer niet aan.quote:
Je zou gewoon normaal kunnen doen. Maar een idee natuurlijk maar misschien werkt het.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:49 schreef GezondeSpanning het volgende:
Hoe denken jullie hier nou over en wat zou ik er eventueel aan kunnen doen?
Goh? Als ik het kon voorkomen dat ik zo kwaad werd zou ik dat wel doen denk je niet?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou gewoon normaal kunnen doen. Maar een idee natuurlijk maar misschien werkt het.
Het is bloed serieus. Waarom heb je tips nodig om je niet als een debiel te gedragen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:53 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Goh? Als ik het kon voorkomen dat ik zo kwaad werd zou ik dat wel doen denk je niet?
Vanaf nu graag serieuze reacties.
LoL, CS:GO onder andere.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:56 schreef Seamonkey- het volgende:
Welk spel speel je? Ik heb het overigens ook gelukkig blijven de meeste mensen uit mn buurt als ik verlies
Want het is hun probleem omdat je je als een mongool gedraagt omdat je niet kan winnen bij een computerspelletje? Logischquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:56 schreef Seamonkey- het volgende:
Welk spel speel je? Ik heb het overigens ook gelukkig blijven de meeste mensen uit mn buurt als ik verlies
wie heeft het over trollen? Waarom speel je een spelletje? Voor de lol of omdat je persé wil winnen? Heb je er uberhaupt plezier in?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:58 schreef GezondeSpanning het volgende:
Waarom in R&P komen om te trollen? Over jezelf als een mongool gedragen gesproken..
Om te winnen. Ik heb lol in het winnen. En ik heb plezier als ik win.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
wie heeft het over trollen? Waarom speel je een spelletje? Voor de lol of omdat je persé wil winnen? Heb je er uberhaupt plezier in?
Relativeren en je niet zo aanstellen. 99.99% van de volwassenen kan dat.
Misschien moet je dan eens ophouden met spelletjes spelen. Het hele idee is dat een spelletje leuk is, dat het alleen maar leuker wordt door het te winnen is meegenomen maar niet de reden dat je een spelletje speelt. Iets wat mijn ouders me vanaf mijn peutertijd hebben meegegeven.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:02 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Om te winnen. Ik heb lol in het winnen. En ik heb plezier als ik win.
Dat is het hele probleem, ik wil leren omgaan met de keren dat datgene niet lukt.
Inderdaad, het is geen voetbal!quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon normaal doen en je niet als een kind gedragen. Het is maar een spelletje, voor de lol. /care als je verliest.
Neen want dat is wel voor de gezelligheid en niet puur om er goed in te zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens ophouden met spelletjes spelen. Het hele idee is dat een spelletje leuk is, dat het alleen maar leuker wordt door het te winnen is meegenomen maar niet de reden dat je een spelletje speelt. Iets wat mijn ouders me vanaf mijn peutertijd hebben meegegeven.
Ga je ook helemaal uit je slof als je met maten aan het kaarten bent en je verliest?
Misschien ben je niet zo goed als je denkt. Kortom, niet zo aanstellen en relativeren.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:13 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Neen want dat is wel voor de gezelligheid en niet puur om er goed in te zijn.
Als je over 6 jaar uitgepuberd bent, zullen je woede uitbarstingen vanzelf minder worden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:13 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Neen want dat is wel voor de gezelligheid en niet puur om er goed in te zijn.
Dat kan zo zijn, maar dat neemt de woede niet weg. De hele tijd roepen dat ik me niet moet aanstellen geeft niet de oplossing naar het probleem.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien ben je niet zo goed als je denkt. Kortom, niet zo aanstellen en relativeren.
waarom niet? Dan zoek je een andere hobby. Sport bijvoorbeeld, waarbij je bij dit soort kinderachtig gedrag gewoon een klap voor je kop krijgt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:51 schreef GezondeSpanning het volgende:
Dit zou betekenen dat ik mijn 'hobby' over boord zou moeten gooien.
Niet de oplossing lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |